Susan Sto Helit Skrevet 1. april 2009 #801 Skrevet 1. april 2009 Jeg begynner faktisk å forstå Ida, og synes Rune er en masete dust... Han klarer ikke å slutte å gnåle når Ida tydelig ikke vil snakke med han. Og hvorfor i all verden må han la være å fortelle/lyve om ting til Ida som han tror vil såre henne? Forstår han ikke at det at han lyver er mye verre enn det han faktisk har gjort? Det virker som det er grunnen til at forholdet dems tok slutt også, at Rune var ute på byen, men løy om det til Ida. Hadde ikke vært særlig happy hvis samboeren hadde fortalt meg at han var på besøk hos en kompis, og så får jeg høre av noen andre at han egentlig hadde vært på byen hele natta... Et forhold trenger faktisk tillit for å overleve! Jeg tror ingen av dem var utro da de var sammen. Men jeg tror Ida gjorde det slutt med Rune fordi han løy til henne mange ganger. (Sikkert fordi han trodde sannheten ville såre henne.) Desverre så virker det som om Ida er mer over Rune enn det Rune er over Ida. Og at han derfor fortsatt tror at de har et forhold nå som de bor sammen på PH. Mens Ida faktisk bare holder seg til han fordi det er den eneste måten hun er sikker på å få bli på PH på.
Rafi Skrevet 1. april 2009 #802 Skrevet 1. april 2009 Hadde jeg vært ida, så hadde jeg sagt "takk til deg" og gått et annet sted i steden for å ligge der med furtemunnen min og pirke på det som måtte ligge i nærheten.
Gjest B Skrevet 1. april 2009 #803 Skrevet 1. april 2009 Jeg begynner faktisk å forstå Ida, og synes Rune er en masete dust... Han klarer ikke å slutte å gnåle når Ida tydelig ikke vil snakke med han. Og hvorfor i all verden må han la være å fortelle/lyve om ting til Ida som han tror vil såre henne? Forstår han ikke at det at han lyver er mye verre enn det han faktisk har gjort? Det virker som det er grunnen til at forholdet dems tok slutt også, at Rune var ute på byen, men løy om det til Ida. Hadde ikke vært særlig happy hvis samboeren hadde fortalt meg at han var på besøk hos en kompis, og så får jeg høre av noen andre at han egentlig hadde vært på byen hele natta... Et forhold trenger faktisk tillit for å overleve! Jeg tror ingen av dem var utro da de var sammen. Men jeg tror Ida gjorde det slutt med Rune fordi han løy til henne mange ganger. (Sikkert fordi han trodde sannheten ville såre henne.) Desverre så virker det som om Ida er mer over Rune enn det Rune er over Ida. Og at han derfor fortsatt tror at de har et forhold nå som de bor sammen på PH. Mens Ida faktisk bare holder seg til han fordi det er den eneste måten hun er sikker på å få bli på PH på. Helt enig. Men hva med denne hysteriske hulkingen - når Nanna kom og trøstet henne???? Det er ikke gøy at noen lyger for en. Men hun er ikke sammen med ham lenger. Kan hun ikke bare gi blaffen? Greit å bli skuffa - men å hylgrine?
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2009 #804 Skrevet 1. april 2009 åååhh... bare å høre stemmen hennes igjen *grøss* Helt enig! *river ut store hårdotter i frustrasjon*
Susan Sto Helit Skrevet 1. april 2009 #805 Skrevet 1. april 2009 Helt enig. Men hva med denne hysteriske hulkingen - når Nanna kom og trøstet henne???? Det er ikke gøy at noen lyger for en. Men hun er ikke sammen med ham lenger. Kan hun ikke bare gi blaffen? Greit å bli skuffa - men å hylgrine? Det var vel det at det ble rippet opp i gamle sår... Kan være vondt nok det.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #806 Skrevet 1. april 2009 Heier fortsatt på Nanna jeg da men hadde håpet at hun hadde fått sett deler av programmet før hun kom tilbake, så hun hadde vist hva Kevin sa til Negar... Da hadde det blitt litt mer action! Og Ida og Rune fortjener hverandre..... satt å håpet på at Rune skulle klint litt med Negar.... det hadde vært stas.... Virkelig et freaky par...
Disco Biscuit Skrevet 1. april 2009 #807 Skrevet 1. april 2009 Jeg kommer litt sent inn i tråden her, ser jeg. ^^ Personlig synes jeg at Mats var mest underholdende og hadde en veldig kul og avslappet stil, han virket ikke til å ta ting så tungt. Jeg ble glad da Nanna kom tilbake da det er hun jeg synes er søtest, selv om hun er litt voldsom når det gjelder spill og taktikk. Jeg føler at jeg personlig ville tatt det mer med ro hvis jeg først var i Mexico. Rune og Ida-forholdet er jeg 100% lei av. Forferdelig med sutring og gråting og overreaksjoner fra begge to, samt en del ufyselige kommentarer som har fått meg til å mislike dem. Negar har jeg ingenting til overs for, men jeg ser for meg at hun ryker snart. Det var veldig flaut at når det først dukker en bergenser opp så er hun så Loddefjordete (de fra Bergen forstår den). Jeg hadde håpet at etter man fikk vist at hver eneste deltaker fra østlandet var overfladisk og dum så hentet man inn en fornuftig og koselig Bergensjente med glimt i øyet. ^^ Er veldig enig i det jeg har uthevet her.. Kunne ikke sagt det bedre selv
NullHull Skrevet 1. april 2009 #808 Skrevet 1. april 2009 Jeg liker Lene da fortsatt, og Petter. Greit nok at han er barnslig og sier mye rart og dumt innimellom - men han virker ihvertfall snill, og så tror jeg han i normale omstendigheter kan være voksen også. Han er jo den eneste der inne, nå etter at Mats dro, som skaper litt underholdning og noe å le av (selv om den kan være særs barnslig til tider vel og merke ). Og Negar kan jo også være ufrivillig morsom... Resten av hurven...djeeeeeez !! Snakk om dramaqueens!
LadyB Skrevet 1. april 2009 #809 Skrevet 1. april 2009 Petter er den eneste jeg virkelig liker som er der inne nå. Håper det kommer inn noen flere som bare vil ha det gøy og Ikke griner hele tiden!
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #810 Skrevet 1. april 2009 det er gøy med grining da... gleder meg til kjeftingen til Rune i dag... he he..
golda Skrevet 1. april 2009 #811 Skrevet 1. april 2009 Så vet vi at Alex ikke ryker på torsdag. Rykter altså. Folk elsker rykter. Argh! Ida er ei sutrekjerring, med en slitsom sutrestemme. Rune er vel en pudding som liker å være søt og bløt og uten faste holdepunkter. Negar...hehehehe... veldig blånnnn hjerne. Jeg liker litt Ormen Noor. Tør jeg si det?
Gjest Tanita Skrevet 1. april 2009 #812 Skrevet 1. april 2009 Jeg ble litt småfascinert av at hun klarer å sitte der og klemme hudormer på lårene sine til hele norges befolknings skue! Liksom, glemmer de cameraene så lett?
missluna Skrevet 1. april 2009 #813 Skrevet 1. april 2009 Jeg ble litt småfascinert av at hun klarer å sitte der og klemme hudormer på lårene sine til hele norges befolknings skue! Liksom, glemmer de cameraene så lett? Hvem gjorde det?
Pimbila Skrevet 1. april 2009 #815 Skrevet 1. april 2009 Noor har gjort det tusen ganger. Ja, og det er det jeg har blitt mest uvel av. Liker Petter best foreløpig. Likte Iris, men hun snakker for mye spill.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #816 Skrevet 1. april 2009 har ebgynt å like Ida jeg! hun er den eneste som ikek har spilt ett spill med noen føler jeg og det har nok vært et klokt valg til nå. Rune kan bare gå å dra seg til h*****, han er sååå irriterende!! Gud hjelpe meg-han flørta heltr klart og tydelig med Negar og sånn som Ida sier er han jo singel og kan gjøre hva han vil, men han velger å lyve henne rett opp i trynet om det og blir skikkelig tøffel med en gang han er med Ida! jeg hadde blitt så matt av det... Iris begynner jeg å mislike sterkt og hun var en av favorittene mine i starten... Har en følelse av at Ida stiller seg bak petter i neste sermoni...
Susan Sto Helit Skrevet 1. april 2009 #818 Skrevet 1. april 2009 Juhu, endelig ble det litt drama! Synes de har hatt drama siden episode 1 jeg... Den ene dramaqueenen større enn den andre...
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #819 Skrevet 1. april 2009 Så vet vi at Alex ikke ryker på torsdag. Rykter altså. Folk elsker rykter. Argh! Selvfølgelig ryker ikke Alex på torsdag. Det er en jente som skal ut nå er det ikke???
Fremhevede innlegg