Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest dalieo
Skrevet

Begynner å heie på Ida, jeg :klø: Er lei av Iris og Nanna, og Lene har vært litt.. stor i kjeften i det siste. Så ikke helt det der at Negar var "den største hora som hadde vært på hotellet" fordi hun flørtet med guttene. MER FLØRT, TAKK :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Chosa
Skrevet
Begynner å heie på Ida, jeg :klø: Er lei av Iris og Nanna, og Lene har vært litt.. stor i kjeften i det siste. Så ikke helt det der at Negar var "den største hora som hadde vært på hotellet" fordi hun flørtet med guttene. MER FLØRT, TAKK :tommelopp:

Jeg også!Jeg likte ikke Ida i begynnelsen, men nå merker jeg at hun er en av de jeg liker best der inne:S Jeg hadde veldig sansen for Line på starten, men i de siste episodene så har jeg blitt veldig usikker ang henne... Og Nanna er jeg ikke noe fan av i det hele tatt... :fnise:

Skrevet
Prøver å se siste episode på nettet nå jeg.... men etter 2 min og 23 sekunder så bufrer det bare. Prøver på nytt og på nytt men kommer ikke lenger enn 2 min og 23 sekunder.

Noen andre som har problemer med tv3.no????

Jeg slet veldig i går på trådløst, men så bytta jeg til kablet nett og da ble det mye bedre.

Å bli forbanna på de andre folka som bare sier sannheten om det han gjorde blir for dumt. Tror Rune at de andre skal lyge for ham?

Syntes litt synd på ham før men nå er han bare DUM.

"Jeg veit jo at du har uke men kan du ikke si hva det er jeg har gjort?"

Herregud mann!!!! Du hadde ikke gjort noe - hun hadde uka (=mensen)!!!!!

Kan du ikke være litt mann da og ikke jobbe sånn for å være pusegutten til Ida hele tiden! Det virker jo nå nesten som om ikke Ida krever at han skal være sånn en gang. Han bare vil være snill og få oppmerksomhet for det.... "Jeg gir jo håndkle til deg og alt når du kommer ut av dusjen? Hva har jeg gjort galt? Kan du ikke si det?"

Åååå jeg blir kvalm av Rune!!!

Enten får han være pusegutt og la være å si at Negar har fin og sexy kropp - eller så får han si det han sier og gjøre det han gjør og stå for det! Dust!

Jeg tror Ida og Rune er bra mennesker, men blir totalt feil sammen, de bryter hverandre ned. Jeg tror de kommer til å glimte til når det blir et partnerbytte :)

Signerer disse to innleggene :Nikke: Jeg liker Ida godt og forstår veldig oppførselen hennes når man tenker på bakgrunnen de har hatt. Han har tross alt vært utro før så hun sliter med å stole på han, og det må være fryktelig vondt å måtte gå igjennom den samme følelsesrekka en gang til.

Jeg tror ikke Rune er så søt og snill som han utgir seg for å være.

Skrevet
Enig med deg, men sammenlignet med Danske og Amerikanske versjonen, så blekner pratet opp spill :) Men det meste blekener jo med de danske detalkerne, der ble det humbet hvor det humpes kunne med hvem som humpes ville. Og det var mange :jepp:

Jeg syns også det er gøy med sex :duskedame:

Er det ny amerikansk versjon?

Gjest Gjest
Skrevet

Eeeehh...er det bare meg, eller har Rune litt feit i trynet??

Gjest Gjest
Skrevet
Eeeehh...er det bare meg, eller har Rune litt feit i trynet??

Synes han er søt jeg:)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men synes virkelig at han er blitt litt rund i kjakene...

men mulig de bare er meg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han ikke er det skjønner jeg hvorfor Ida himler med øynene og ikke svarer om han gjør seg til foran kameraene.

Skrevet

Jeg kommer litt sent inn i tråden her, ser jeg. ^^

Personlig synes jeg at Mats var mest underholdende og hadde en veldig kul og avslappet stil, han virket ikke til å ta ting så tungt. Jeg ble glad da Nanna kom tilbake da det er hun jeg synes er søtest, selv om hun er litt voldsom når det gjelder spill og taktikk. Jeg føler at jeg personlig ville tatt det mer med ro hvis jeg først var i Mexico.

Rune og Ida-forholdet er jeg 100% lei av. Forferdelig med sutring og gråting og overreaksjoner fra begge to, samt en del ufyselige kommentarer som har fått meg til å mislike dem. Negar har jeg ingenting til overs for, men jeg ser for meg at hun ryker snart. Det var veldig flaut at når det først dukker en bergenser opp så er hun så Loddefjordete (de fra Bergen forstår den). Jeg hadde håpet at etter man fikk vist at hver eneste deltaker fra østlandet var overfladisk og dum så hentet man inn en fornuftig og koselig Bergensjente med glimt i øyet. ^^

Gjest Naria
Skrevet

Hvorfor i all verden velger Øystein og beholde Negar? Synes det er sært at det reageres på at Alex velger å beholde begge, det betyr visstnok at han er vanskelig å stole på. Men at Øystein, som faktisk er en del av gruppa gjør det samme, det er helt greit?

Skrevet

Jeg holder en knapp på Noor for tiden. Hun har måtte bite i seg mye dritt fra de andre, og jeg har ikke sett noe til den "utrolig falske " væremåten hennes. Det var vel den klassiske fjæren som ble til 10 høns.

Jeg syns at det er litt lite spill der inne. Heia Nanna som vil spille spillet. ( Men griningen klarer jeg meg uten.)

I den danske versjonen som gikk på tv, så var det spill på alle kanter, og det var det som var gøy å se på.

Håper at enten Rune eller Ida må reise hjem snart. Det er jo helt tragiskt å se på kranglingen deres. Jeg blir flau på begges vegne.

Skrevet
Carita :)

Fikk godt førsteinntrykk fra i går, men jeg har ikke sett dagens episode.

Nei, mener Carina i den danske PH...

Skrevet
Carita :)

Fikk godt førsteinntrykk fra i går, men jeg har ikke sett dagens episode.

Tror ikke det var den nye dama i norske PH det var snakk om, men sjefsbitchen på fjorårets danske Ph. :)

Signerer disse to innleggene :Nikke: Jeg liker Ida godt og forstår veldig oppførselen hennes når man tenker på bakgrunnen de har hatt. Han har tross alt vært utro før så hun sliter med å stole på han, og det må være fryktelig vondt å måtte gå igjennom den samme følelsesrekka en gang til.

Har Rune vært utro mot Ida?? Har ikke jeg fått med meg.. :riste:

Jeg holder en knapp på Noor for tiden. Hun har måtte bite i seg mye dritt fra de andre, og jeg har ikke sett noe til den "utrolig falske " væremåten hennes. Det var vel den klassiske fjæren som ble til 10 høns.

Jeg syns at det er litt lite spill der inne. Heia Nanna som vil spille spillet. ( Men griningen klarer jeg meg uten.)

I den danske versjonen som gikk på tv, så var det spill på alle kanter, og det var det som var gøy å se på.

Håper at enten Rune eller Ida må reise hjem snart. Det er jo helt tragiskt å se på kranglingen deres. Jeg blir flau på begges vegne.

Jeg takler ikke Noor pga måten hun snakker på, prøver å høres så innmari viktig ut, men høres bare bertete og dum ut. Dessuten virker hun en smule falsk synes jeg. når hun i begynnelsen av serien la ut om at hun er en jævel på å manipulere mennesker og at det kom hun til å bruke for alt det var verdt, så klager hun over at Nanna er så manipulerende?

Men jeg er veldig enig i at det for lite spill der inne. synes norsk tv3 lager for lite action også rett og slett. Nå som gutta valgte både Negar og Nanna til å bli, burde de ha fått fredning el for at det skulle blitt mer action. :D Det er jo MYE mer sånne vier i de andre sesongene. :(

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg slet veldig i går på trådløst, men så bytta jeg til kablet nett og da ble det mye bedre.

Det var Ida som var utro med kameraten til Rune!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Gejett hvem som starter hver settning med JJJJJJJJJJJJJJJJJeg...?

...Ida, hun er så selvsentrert, tror hele verden dreier seg om henne...

Skrevet
Men jeg er veldig enig i at det for lite spill der inne. synes norsk tv3 lager for lite action også rett og slett. Nå som gutta valgte både Negar og Nanna til å bli, burde de ha fått fredning el for at det skulle blitt mer action. :D Det er jo MYE mer sånne vier i de andre sesongene. :(

Det kommer en fredning før neste parseremoni! Men hvem det vet vi ikke...

Skrevet
Gejett hvem som starter hver settning med JJJJJJJJJJJJJJJJJeg...?

...Ida, hun er så selvsentrert, tror hele verden dreier seg om henne...

Fnis, jeg hører henne for meg:D

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
Det var Ida som var utro med kameraten til Rune!!!

Var hun det?

Trodde hun bare hadde pult Vegar etter at det ble slutt med Rune jeg.

Ellers så synes jeg nesten at Ida og Rune er like irriterende - på hver sin måte.

Ida bare ligger der og stirre ut i lufta og svarer ikke når Rune spør "Hva er det? Er det noe jeg har gjort? Noe jeg ikke har gjort? Er du lei deg? Hvorfor er du lei deg? Jeg blir lei meg når du er lei deg... blablabla...."

En ting er at det er dritirriterende at han maser så fælt. Jeg hadde blitt gal av det. Men jeg hadde svart fyren! "Jeg har mensen og er ikke helt i slaget" FERDIG!!!

Samtidig så virker det helt rart at de to har bodd sammen i to år og at Rune derfor ikke vet at Ida blir sånn når hun har mensen....

Hater disse "diskusjonene" som går på at Rune klager over at ingenting han gjør er bra nok. Sånn som at han står klar med håndkle når Ida kommer ut av dusjen. Og at han gjorde et nummer ut av at hun ikke kunne være sur på ham for han hadde smurt henne inn og greier…

Han er så naiv og dum… Ida kan da være sur for hva som helst (som kanskje ikke har noe å gjøre med Rune engang) også tror Rune at hun skal bli glad igjen bare for at han gjør småting for henne???

Også maser han og gnåler på den samme leksa om hvorfor hun er sur, hvorfor hun er lei seg… Greit nok, hun kunne svare. Men han kan også lære seg å holde kjeft og gå å finne på noe annet!

Og å bli så jævlig forbanna bare fordi han ble ferska i år sitte å holde Negar i hånda...??? Hva var det? Han må jo bare bli så flau når han nå ser seg selv på tv. Han satt og sikle på Negar i baren og han ga henne masse kompliment som gikk på at hun var sexy og sånn. Og han var alene med henne og skulle liksom takke henne… Bare fyllevrøvl… Også blir han så forbanna når Ida får vite dette?? Sint for at han mister sjansen til å holde frem håndkle hennes og smøre henne på ryggen???? Grow up!!

Gjest Gjest_Maia_*
Skrevet

Iris var så sur på Kevin for måten han oppførte seg på da Nanna gikk ut. Hvorfor sier ikke Iris noe til Nanna om dette nå????? Hadde det ikke vært naturlig at Iris forteller Nanna at Kevin ikke er til å stole på? Når Nanna så tydelig ønsker å stole på Kevin?

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg irriterer meg snart over samtlige som er der inne.... men likevel så må jeg bare se på.... hehe... jeg må være dum.

Jeg liker Lene da fortsatt, og Petter. Greit nok at han er barnslig og sier mye rart og dumt innimellom - men han virker ihvertfall snill, og så tror jeg han i normale omstendigheter kan være voksen også.

Iris og Nanna bare stresser - og maser og styrer.

Ida er et godt eksempel på en sånn type jente som lager problemer. Istedenfor å si at "jeg har mensen, derfor er jeg litt ekstra humørsyk", så jager hun opp stemningen og vil ikke si hvorfor ditt og hvorfor datt så det blir en krangel av det. Og Rune diller og duller og godsnakker. :ler:

Og hva så om Rune har sittet og holdt Negar i hånden og sagt at hun er sexy i fylla? Skjønner ikke at det skal gjøre noe å fortelle Ida hva som faktisk skjedde - de er jo ikke sammen og uansett så har han ikke gjort noe galt der, hvis Ida tar det ille opp må hun jo være fryktelig sjalu.

Hun nye virker ok - men ryker nok på torsdag tipper jeg.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...