Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Leeei av spill og taktikk-prat.. Nanna, Iris osv. Gjesp.

Haha, da tror jeg du skal slutte å se på det, spill og taktikk-prat blir det bare mer og mer av fremover :)

Skrevet (endret)

Det er greit de snakker taktikk og spill, men det er rett og slett kjedelig å høre det samme om og om igjen gjennom hele programmet :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Mye igjen av den ligaen der nå. Bare Iris og Nanna igjen eller? snakk om dominerende jenter... Blir sliten av sånne. Blir spennende til torsdag.

Gjest dalieo
Skrevet
Haha, da tror jeg du skal slutte å se på det, spill og taktikk-prat blir det bare mer og mer av fremover :)

Vet jo det da, men som ninuska sier er det jo bare det samme opp og opp igjen. Iris og Nanna som maser om å stille seg bak Kevin og Øystein. Morsommere med flørting og sex :sjenert:

Skrevet

må bare rett og slett si at det er lite action her i forhold til den danske.. blæ!

Skrevet

folk, som f.eks Kevin, sier jo "neei men jeg vil ikke dolke henne i ryggen osv" hallo?! det er jo hele greia med dette programmet! :dåne:

Skrevet

Der var det action ja. Hva het hu der blonde sjefsheksa i den danske versjonen? (forrige, muligens).

Skrevet
Der var det action ja. Hva het hu der blonde sjefsheksa i den danske versjonen? (forrige, muligens).

Carina var det vel! :D

Skrevet

Jeg vil se mere av Alex og hun nye jeg. Det er litt dumt at vi ikke får bli kjent med dem også.

Negar synes jeg egentlig litt synd på. Hun er jo så dum! Jeg er ganske sikker på at hun ryker på torsdag.

Blir spennende å se hvordan den "store" gruppa klarer å løse problemene sine :fnise:

Skrevet
Blir spennende å se hvordan den "store" gruppa klarer å løse problemene sine :fnise:

Spent på det jeg og. Utrolig så mye det skal diskuteres frem og tilbake. Men forståelig når man ikke har lyst til å ryke ut.

Skrevet

Jeg har alltid lurt på om det lønner seg mest å være med gruppen fra starten eller om vinnersjansene øker dersom man kommer inn midt i serien?

Det er ihvertfall en ultrafordel å komme inn midt i serien, dersom man samtidig også har vært med fra starten! Da kjenner man systemet og vet hvem man ikke kan stole på.

Skrevet

Heia Lene! Og få ut utspekulerte Kevin.

Skrevet
Hvorfor er rune så lei seg pga Ida? han er jo Helt klart homofil... bånd og rosa boxer....

:skratte:

Dummeste kommentaren på lenge.

Heia Negar!

Makan til sjalue bitcher de andre er, må være lov å flørte uten å bli angrepet og Ida er utrolig umoden og lite oppegående som sitter og sipper over et en eks snakker med en annen dame.. jaddaaaaaaaa

Oppførselen til Ida må unnskyldes av at hun har "uka". :fnise: Makan til kjærring. Fatter ikke hvorfor Rune går tilbake til henne gang på gang med pusestemme for å prøve å ordne opp når hun er tvers igjennom jævlig mot han og han i tillegg gir uttrykk for at han er drittlei av dama.

må bare rett og slett si at det er lite action her i forhold til den danske.. blæ!

SÅ enig!!

Jeg har alltid lurt på om det lønner seg mest å være med gruppen fra starten eller om vinnersjansene øker dersom man kommer inn midt i serien?

Det er ihvertfall en ultrafordel å komme inn midt i serien, dersom man samtidig også har vært med fra starten! Da kjenner man systemet og vet hvem man ikke kan stole på.

Vel, jeg tror ikke Nanna har noen fordel ved å komme inn igjen selv om hun har vært der inne tidligere. Tviler på at hun vet noe mer nå om hvem hun kan stole på enn hun gjorde for fem dager siden.

Skrevet

Å bli forbanna på de andre folka som bare sier sannheten om det han gjorde blir for dumt. Tror Rune at de andre skal lyge for ham?

Syntes litt synd på ham før men nå er han bare DUM.

"Jeg veit jo at du har uke men kan du ikke si hva det er jeg har gjort?"

Herregud mann!!!! Du hadde ikke gjort noe - hun hadde uka (=mensen)!!!!!

Kan du ikke være litt mann da og ikke jobbe sånn for å være pusegutten til Ida hele tiden! Det virker jo nå nesten som om ikke Ida krever at han skal være sånn en gang. Han bare vil være snill og få oppmerksomhet for det.... "Jeg gir jo håndkle til deg og alt når du kommer ut av dusjen? Hva har jeg gjort galt? Kan du ikke si det?"

Åååå jeg blir kvalm av Rune!!!

Enten får han være pusegutt og la være å si at Negar har fin og sexy kropp - eller så får han si det han sier og gjøre det han gjør og stå for det! Dust!

Skrevet
Vet jo det da, men som ninuska sier er det jo bare det samme opp og opp igjen. Iris og Nanna som maser om å stille seg bak Kevin og Øystein. Morsommere med flørting og sex :sjenert:

Enig med deg, men sammenlignet med Danske og Amerikanske versjonen, så blekner pratet opp spill :) Men det meste blekener jo med de danske detalkerne, der ble det humbet hvor det humpes kunne med hvem som humpes ville. Og det var mange :jepp:

Jeg syns også det er gøy med sex :duskedame:

Skrevet
Carina var det vel! :D

Carita :)

Fikk godt førsteinntrykk fra i går, men jeg har ikke sett dagens episode.

Gjest Gjest_BI_*
Skrevet

Syns Iris og Nanna skal bestemme alt, syns synd på Lene. Først var det i følge Iris at Kevin ikke taklet at noen var uenig med han. Nå klarer hun ikke å takle spillet heller når hun blir snakket til av Lene. Skjønne veldig godt at Lene blir irritert!!!

Men at det skulle være et problem at hun Negar flørta med alle, det skjønner eg ikke helt:( Men kanskje vi ikke får sett alt da.

vet ikke helt hvem av Rune eller Ida eg heier på...

Skrevet

Jeg tror Ida og Rune er bra mennesker, men blir totalt feil sammen, de bryter hverandre ned. Jeg tror de kommer til å glimte til når det blir et partnerbytte :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...