venus_ Skrevet 31. mars 2009 #701 Skrevet 31. mars 2009 Her er vel ingen som har sagt at hun er lubben?
Pjukset Skrevet 31. mars 2009 #702 Skrevet 31. mars 2009 Hva skal jeg si? Jeg synes Yvonne ser bra ut, hun har en normal, sunn og bra. Men hun er IKKE lubben nei, og jeg kunne godt tenke meg å se sånn ut:) Jeg også, jeg skulle gitt mye for de flotte beina og store hunka-hunka's
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #703 Skrevet 31. mars 2009 ikke så pen heller... :S Yvonne var en pen jente, jo. Og så hadde hun et nydelig hår.
Pjukset Skrevet 31. mars 2009 #704 Skrevet 31. mars 2009 Her er vel ingen som har sagt at hun er lubben? Når man sier "hun er ikke akkurat slank" så tolkes det som at hun har noen kilo for mye. Når man sier "hun er ikke akkurat...(noe som helst), så mener man gjerne det motsatte. Men da har vi stadfestet at hun er normal da, vanlig normal slank?
Gjest dalieo Skrevet 31. mars 2009 #705 Skrevet 31. mars 2009 Yvonne har flott kropp! Det er kanskje det at hun har store pupper som gjør at folk ikke ser på henne som slank? Men hun har jo faktisk slanke ben, flat mage, midje og hele pakka. Se her.
Pjukset Skrevet 31. mars 2009 #706 Skrevet 31. mars 2009 Yvonne har flott kropp! Det er kanskje det at hun har store pupper som gjør at folk ikke ser på henne som slank? Men hun har jo faktisk slanke ben, flat mage, midje og hele pakka. Se her. I tillegg til store pupper så har hun litt bredt ansikt, mulig det er det folk legger merke til. Hun er slank, utvilsomt
venus_ Skrevet 31. mars 2009 #707 Skrevet 31. mars 2009 Når man sier "hun er ikke akkurat slank" så tolkes det som at hun har noen kilo for mye. Når man sier "hun er ikke akkurat...(noe som helst), så mener man gjerne det motsatte. Men da har vi stadfestet at hun er normal da, vanlig normal slank? Lett å bli feiltolket her på forumet ja.. Synes det er ganske stort gap fra man ikke er slank til man blir lubben. Men det er sånn jeg ser på det. Jeg synes Yvonne har en fin kropp, men jeg vil si hun har mer på kroppen enn de andre. Og da mener ikke jeg det negativt!
Gjest dalieo Skrevet 31. mars 2009 #708 Skrevet 31. mars 2009 Lett å bli feiltolket her på forumet ja.. Synes det er ganske stort gap fra man ikke er slank til man blir lubben. Men det er sånn jeg ser på det. Jeg synes Yvonne har en fin kropp, men jeg vil si hun har mer på kroppen enn de andre. Og da mener ikke jeg det negativt! Bare for å pirke litt til.. Her er et gruppebilde. Yvonne er jo slankere enn både Nanna og Noor.
Pjukset Skrevet 31. mars 2009 #709 Skrevet 31. mars 2009 Lett å bli feiltolket her på forumet ja.. Synes det er ganske stort gap fra man ikke er slank til man blir lubben. Men det er sånn jeg ser på det. Jeg synes Yvonne har en fin kropp, men jeg vil si hun har mer på kroppen enn de andre. Og da mener ikke jeg det negativt! Jammen det er jo sånn man sier irl også, sier jeg "han var ikke akkurat pen" om en kar, så er det jo undertont at jeg mener han var lite pen, ikke normal pen *forklare* Jeg mener å huske hun var veldig høy, i tillegg har hun mye hår, bredt ansikt og pupper, men kroppen hennes er slank. Hvis ikke så er ikke Nanna eller Iris slanke heller.
venus_ Skrevet 31. mars 2009 #710 Skrevet 31. mars 2009 Jammen det er jo sånn man sier irl også, sier jeg "han var ikke akkurat pen" om en kar, så er det jo undertont at jeg mener han var lite pen, ikke normal pen *forklare* Jeg mener å huske hun var veldig høy, i tillegg har hun mye hår, bredt ansikt og pupper, men kroppen hennes er slank. Hvis ikke så er ikke Nanna eller Iris slanke heller. Jeg gidder ikke snare mer på det der. Vil bare understreke at jeg ikke mener hun er lubben....
LekeHusmor Skrevet 31. mars 2009 #711 Skrevet 31. mars 2009 (endret) jeg er enig med deg venus_.. jeg husker yvonne som litt større enn de andre. mener å huske at hun hadde litt "mage" eller altså.. litt mer på magen enn de andre jentene der inne jeg. ikke feit osv, bare litt større, big boned på en måte. edit: etter å ha studert bildet som dalieo la ut, må jeg si at jeg tror kanskje yvonne ser større ut fordi hun 1. er "større" høyere osv. 2. har endel mer former enn de andre jentene. de fleste andre jentene har jo litt "gutteaktig" form på kroppen, ikke mye midje ogsånn. Endret 31. mars 2009 av LekeHusmor
Ole27 Skrevet 31. mars 2009 #712 Skrevet 31. mars 2009 Noen som har tenkt å delta på Paradise Hotel -kveld på Luux i Oslo da?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #713 Skrevet 31. mars 2009 1. Nanna kommer tilbake 31 Mars (altså idag) 2. Mats kommer tilbake. Senere i uken. 3. Alex ryker på Torsdag. 5. Kevin får raseri utbrudd når han ryker senere i programmet. 6. Ida og Petter ligger sammen, og vinner. Petter og Ida får tilbud om å dele pengene med de andre deltagerne men begge beholder dem selv.
LadyB Skrevet 31. mars 2009 #714 Skrevet 31. mars 2009 Kan folk slutte å sette ut masse rykter og spoilere og jeg vet ikke hva?? Det er en egen spoilertråd for slikt. Utrolig irriterende for oss som ikke vil vite noenting om det.
Gjest virvelvind Skrevet 31. mars 2009 #715 Skrevet 31. mars 2009 1. Nanna kommer tilbake 31 Mars (altså idag) 2. Mats kommer tilbake. Senere i uken. 3. Alex ryker på Torsdag. 5. Kevin får raseri utbrudd når han ryker senere i programmet. 6. Ida og Petter ligger sammen, og vinner. Petter og Ida får tilbud om å dele pengene med de andre deltagerne men begge beholder dem selv. Hørt det før. Slutt å spoil nå.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #716 Skrevet 31. mars 2009 1. Nanna kommer tilbake 31 Mars (altså idag) 2. Mats kommer tilbake. Senere i uken. 3. Alex ryker på Torsdag. 5. Kevin får raseri utbrudd når han ryker senere i programmet. 6. Ida og Petter ligger sammen, og vinner. Petter og Ida får tilbud om å dele pengene med de andre deltagerne men begge beholder dem selv. HALLO!!!!!! ER DET SÅ VANSKELIG Å SKRIVE I DEN ANDRE TRÅDEN SÅ FÅR DU HELLER HOLDE DEG UNNA!
Pjukset Skrevet 31. mars 2009 #717 Skrevet 31. mars 2009 Jeg gidder ikke snare mer på det der. Vil bare understreke at jeg ikke mener hun er lubben.... Jeg prøvde bare forklare hvorfor det ble tolket som det ble gjort. Venner?
angeleyes Skrevet 31. mars 2009 #718 Skrevet 31. mars 2009 Prøver å se siste episode på nettet nå jeg.... men etter 2 min og 23 sekunder så bufrer det bare. Prøver på nytt og på nytt men kommer ikke lenger enn 2 min og 23 sekunder. Noen andre som har problemer med tv3.no???? Jeg så programmet på tv3.no i går kveld uten problemer.
venus_ Skrevet 31. mars 2009 #719 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg prøvde bare forklare hvorfor det ble tolket som det ble gjort. Venner? Hehe, no hard feelings ;p Endret 31. mars 2009 av venus_
LekeHusmor Skrevet 31. mars 2009 #720 Skrevet 31. mars 2009 kan folk SLUTTE å spoile!?! ikke ødelegg!!
Fremhevede innlegg