Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har jeg hørt om flere steder når det gjelder ungkaren. Både intervju med deltakerne og i noe artikkel-greier om serien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Negar er litt festlig jeg da, hun er søt og morsom, og jada, ganske så blåst :ler:

Synes også det var voldsomt til reaksjon på Lene i går, de har fest og drikker og Negar prater og småflørter litt med alle guttene, og på grunn av det er hun en hore eller hva hun kalte henne?! Hun gjorde jo ikke noe voldsomt galt akkurat da, hørtes jo omtrent ut som hun pulte dem alle etter tur...

Skrevet
Jeg synes Negar er litt festlig jeg da, hun er søt og morsom, og jada, ganske så blåst :ler:

Synes også det var voldsomt til reaksjon på Lene i går, de har fest og drikker og Negar prater og småflørter litt med alle guttene, og på grunn av det er hun en hore eller hva hun kalte henne?! Hun gjorde jo ikke noe voldsomt galt akkurat da, hørtes jo omtrent ut som hun pulte dem alle etter tur...

Det reagerte jeg på og. Virka som hun ble sjalu over at Negar fikk oppmerksomhet av alle gutta... :fnise:

Skrevet
Tror det er et krav om å slanke seg før man får være med. Sånn er det i hvert fall på ungkaren...

Yvonne var ikke akkurat slank da.

Skrevet

ikke så pen heller... :S

Gjest Gjest
Skrevet

Yvonne var slank jo, så vel det når hun sprada rundt i bikini trusa...

Gjest Gjest
Skrevet

Yvonne var slank og hadde en flott kropp. Hva er det med dere kjerringer?

Skrevet
Yvonne var slank og hadde en flott kropp. Hva er det med dere kjerringer?

Jeg har vel ikke sagt at hun ikke hadde flott kropp? Men hun var ikke like slank som resten..

Gjest Gjest_Nettie_*
Skrevet

Prøver å se siste episode på nettet nå jeg.... men etter 2 min og 23 sekunder så bufrer det bare. Prøver på nytt og på nytt men kommer ikke lenger enn 2 min og 23 sekunder.

Noen andre som har problemer med tv3.no????

Skrevet

Når du kommer med slike uttalelser så er det lett å tolke det dithen at du syns hun er lubben. Det er veldig leit, for Yvonne var en flott jente med en normal og sunn kropp. Man trenger ikke være str 34/36 for å være slank.

Skrevet

Men pjusket, når man er slank så er man tynnere enn normal kropp.

Skrevet

Ok. Jeg syns likevel det hintes om at en person er overvektig når det blir sagt at vedkommende ikke akkurat er slank.

Skrevet
Når du kommer med slike uttalelser så er det lett å tolke det dithen at du syns hun er lubben. Det er veldig leit, for Yvonne var en flott jente med en normal og sunn kropp. Man trenger ikke være str 34/36 for å være slank.

Her er jo det snakk om det i den sammenhengen at de som ikke er slank ikke får være med på ungkaren og paradise, tror det er få der som bruker over str 36. Jeg har aldri ment at Yvonne er lubben, men jeg vil ikke si hun er slank.

Enig.

Skrevet

Jeg synes ikke yvonne er noe spesielt lubben? (hvis du tenker på hu i paradise hotel?)

Skrevet
Her er jo det snakk om det i den sammenhengen at de som ikke er slank ikke får være med på ungkaren og paradise, tror det er få der som bruker over str 36. Jeg har aldri ment at Yvonne er lubben, men jeg vil ikke si hun er slank.

Jeg kan ikke forstå at denne jenta ikke er slank? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=561049

Da er isåfall ikke Nanna og Iris slanke heller.

Skrevet
Jeg synes ikke yvonne er noe spesielt lubben? (hvis du tenker på hu i paradise hotel?)

Nei det er jo det jeg prøver å si, hun finnes ikke lubben ;)

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg syns Yonne var veldig naturlig pen. Bedre det enn å ha alt fake som mange av de andre der da. ;)

Skrevet

Hva skal jeg si? Jeg synes Yvonne ser bra ut, hun har en normal, sunn og bra kropp! Jeg tenker mer i retning J-Lo, Kate Winslet kanskje? Og noen kaller det frodig. Men hun er IKKE lubben nei, og jeg kunne godt tenke meg å se sånn ut:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er fullstendig hårreisende at det settes spesielle krav til kroppstørrelse i disse realityprogrammene. Det sender virkelig gale signaler, fy skam!

Skrevet
Jeg syns Yonne var veldig naturlig pen. Bedre det enn å ha alt fake som mange av de andre der da. ;)

:enig:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...