Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor folk som har blitt stemt ut får komme tilbake.. greit, det er for å skape drama, men det er irriterende :P

Sånn sett så synes jeg det hadde vært mer rettferdig at Mats kom inn igjen. Han ble jo ikke stemt ut ved en parsermoni.

Jeg har begynt å irritere meg over Negar. Hun er virkelig dum. Særlig den kommentaren om salaten tok kaka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og at hun ikke ville få hun nye til å føle seg ubehagelig :fnise:

Skrevet

Helt enig i at Negar er irriterende. Hun er binete og helt sykt dum. Hvordan kan et så uintelligent menneske bli skuespiller egentlig?? "Jeg skjønner ikke.. "

En stund syntes jeg det nesten var søtt at hun var så blåst, men nå er det utelukkende irriterende.

Synes det er helt ok at det kommer gamle deltagere inn igjen jeg. Det er vel like greit det som at det kommer nye inn i spillet hele tiden?

Det er sånn dette spillet er, så jeg ser ikke problemet med det.

Gjest Gjest
Skrevet

Missluna: man behøver ikke være spesiellt smart for å bli skuespiller ;)

Jeg synes ikke det er gøy at Nanna kommer,heller ikke Mats. Det er gøy om noen kommer tilbake hvis det har vært en veldig turbulens rundt dem før. Fks når noen dolkes i ryggen av sin egen allianse osv.

Jeg synes det er morro at Ida begynner å "stige i gradene" der inne. Det hadde jeg aldri trodd i starten :)

Skrevet (endret)

alle prater om at sånn er spillet, men jeg vet jammen ikke. et spill har jo et sett regler. Her er jo alt uforutsigbart, og tv3 gjør akkurat som det passer dem. "vi sender nanna inn igjen, for da var det så mye mer drama i showet". er jo ikke noe spill når folk er stemt ut og bare kommer inn igjen på nytt vel.

ellers må jeg si at jeg misliker kevin skikkelig. "jeg bare smiler jeg. jeg prøver å ikke være så sjarmerende, men jeg klarer det visst ikke" jeg spyyyyr!!!

Endret av Rafi
Skrevet (endret)
alle prater om at sånn er spillet, men jeg vet jammen ikke. et spill har jo et sett regler. Her er jo alt uforutsigbart, og tv3 gjør akkurat som det passer dem. "vi sender nanna inn igjen, for da var det så mye mer drama i showet". er jo ikke noe spill når folk er stemt ut og bare kommer inn igjen på nytt vel.

ellers må jeg si at jeg misliker kevin skikkelig. "jeg bare smiler jeg. jeg prøver å ikke være så sjarmerende, men jeg klarer det visst ikke" jeg spyyyyr!!!

Jammen det er sånn Paradise hotel er! Det er sånn det har vært i tidligere sesonger av programmet i andre land og det er bare sånn det er. Poenget er å skape mest mulig intriger, baksnakking, puling og allianser. De som melder seg på vet dette, og vi som ser på bør også ha fått det med oss nå. Det er sånn programmet er bare, så jeg ser ikke hvorfor man ser på det om det er så plagsomt å se på?

Og jeg er veeeeldig enig i dette med Kevin! :spy:

Endret av missluna
Skrevet
Helt enig i at Negar er irriterende. Hun er binete og helt sykt dum. Hvordan kan et så uintelligent menneske bli skuespiller egentlig?? "Jeg skjønner ikke.. "

Det er vel den letteste jobben for denne "type" mennesker, du gjør det og det og sier det og det, du har noen som forteller deg nøyaktig hva du skal si og gjøre,behov for 0 tankegang :fnise: (Vi snakker ikke om dype filmer her akkurat)

Gjest Gjest
Skrevet
Sånn sett så synes jeg det hadde vært mer rettferdig at Mats kom inn igjen. Han ble jo ikke stemt ut ved en parsermoni.

Jeg har begynt å irritere meg over Negar. Hun er virkelig dum. Særlig den kommentaren om salaten tok kaka.

:fnise: hva var det hun hadde sagt om salaten?

Skrevet
:fnise: hva var det hun hadde sagt om salaten?

Tror det var noen som sa til henne at ''nå har du tråkket i salaten''. Hun kunne ikke for sitt bare liv forstå hvilken salat hun hadde tråkka oppi. :skratte:

Skrevet
Tror det var noen som sa til henne at ''nå har du tråkket i salaten''. Hun kunne ikke for sitt bare liv forstå hvilken salat hun hadde tråkka oppi. :skratte:

:skratte:

Gjest Gjest
Skrevet

Tror Negar bare spiller naiv, godtroen og snill...hun er jo tross alt skuespiller, hvis ikke så er hun virkelig dum!

Skrevet

Jeg syns ikke det var så morsomt. Det er mange utlendinger som ikke forstår norske uttrykk.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror ikke Negar spiller. Hun er jo så dum at hun tror folk biter på bløffene hennes. 24 år og ingen silikon. Leppene og puppene er heeelt naturlige. Yeah.

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, men det var etter at Negar først selv sa "jeg klarer å tråkke i grøten hver gang" :ler:

Skrevet
Jepp, men det var etter at Negar først selv sa "jeg klarer å tråkke i grøten hver gang" :ler:

Okei. Da kan hun ihvertfall ikke skylde på at hun ikke er norsk og ikke vet noe om akkurat det uttrykket for det var jo klart at det var salaten hun var ute etter. :fnise:

Jeg syns ikke det var så morsomt. Det er mange utlendinger som ikke forstår norske uttrykk.

Har hun ikke bodd i Norge siden hun var 10-12 år? Da burde hun ihvertfall kjenne til uttrykket.

Skrevet
Har hun ikke bodd i Norge siden hun var 10-12 år? Da burde hun ihvertfall kjenne til uttrykket.

Burde hun det? Jeg kjenner mange som er oppvokst her som ikke kan mange norske uttrykk. Meen. Nok om det. Jeg syns faktisk etter at Negar kom inn, så har det vært litt mer action.

Gjest Gjest
Skrevet

alle der inne ser jo i og for seg bra ut og er tynne, hadde vært kult om de fikk inn en mindre pen eller en litt tykk en for å se de andres reaksjoner og sammspill. vill disse bli tatt i mot på samme vis?

Skrevet
alle der inne ser jo i og for seg bra ut og er tynne, hadde vært kult om de fikk inn en mindre pen eller en litt tykk en for å se de andres reaksjoner og sammspill. vill disse bli tatt i mot på samme vis?

Tror det er et krav om å slanke seg før man får være med. Sånn er det i hvert fall på ungkaren...

Gjest Gjest
Skrevet
Tror det er et krav om å slanke seg før man får være med. Sånn er det i hvert fall på ungkaren...

OMG!!! :hakeslepp: så overflatdisk! så de mener at tykke og mindre pene ikke er verdige nok da...?

Gjest Tanita
Skrevet

Har aldri hørt noe om krav til det på Ungkaren...

Dessuten er det litt ekstra gøy å se når Negar er der syns jeg.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...