Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror det er nanna som kommer tilbake. Så dere ikke hvordan Iris jublet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud! I dag lukket jeg lamellene og skrudde ned lyden for at ingen skulle se hva jeg fulgte med på.... FLAUT! :sjenert:

Det er ikke mange jeg ikke irriterer meg over der inne, men Negar, Rune og Noor er i teten!!

Skrevet

Jeg ser ikke på PH.

Går jeg glipp av noe?

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Jeg har også hørt at Petter og Ida vinner.

Alex ryker på Torsdag.

Mats kommer senere i uka.

Petter og Ida får tilbud om å dele pengene med de andre deltagerne men begge beholder dem selv.

Kevin får raseri utbrudd når han ryker eller noe :D

Skrevet
Jeg har også hørt at Petter og Ida vinner.

Alex ryker på Torsdag.

Mats kommer senere i uka.

Petter og Ida får tilbud om å dele pengene med de andre deltagerne men begge beholder dem selv.

Kevin får raseri utbrudd når han ryker eller noe :D

Så hvis dette er sant, hva er vitsen med å spoile?

Skrevet

Spolie?

Jeg tar disse spoilisene som rykter. Rykter er ikke mye å hefte seg ved. :-)

Men, trist dersom Ida klorer til seg pengene. Jeg har sett sitroner som har vært søtere enn henne.

Gjest Gjest
Skrevet

tror negar måtte dra hjem pga. det brevet hun fikk, og nanna kommer inn istede siden hun var sisteman ut

Gjest Gjest
Skrevet

sist utstemte kommer inn når en går frivillig.. .og ser ikke ut som nagar takler å være der... Så heia Nanna!

Skrevet
Bør vel kanskje være en gutt som kommer, ellers blir det jo 2 jenter for mye...

Det må jo være en jente som kommer, slik at det heller er to jenter som ryker i parsermonien torsdag.

Om det kommer en gutt til, så har jo alle partner, og da er det jo umulig å få noen til å ryke ut i en parsermoni... :fnise:

Skrevet
tror negar måtte dra hjem pga. det brevet hun fikk, og nanna kommer inn istede siden hun var sisteman ut

Jeg tror det står at Nanna kommer inn igjen jeg. Kan vel ikke stå at hun må reise hjem vel?

Skrevet
Synes Iris og Øystein virker så søte sammen. Håper det blir noe action der fremover! :)

Eneste action der blir at Øystein kommer ut av skapet! Helt klart en skjønn gutt. Dessverre blir han bare mer og mer femi for hver episode som går.

Jeg tror det står at Nanna kommer inn igjen jeg.

Og så reagerer Negar SÅ voldsomt? Tror jeg neppe...

Enten får hun en eller annen trist beskjed som gjør at hun frivillig må reise hjem, eller så får hun beskjed om at plassen hennes står i fare da en tidligere deltaker kommer inn igjen for, under avstemming, å kjempe om plassen på singelrommet. Dét er nå hva jeg tror... :sjenert:

Forøvrig var jo den salat-kommentaren til Negar (på klippet fra kveldens ep.) ubetalelig! Stakkars Negar :ler:

Skrevet

Tror Negar reagerer sånn når hun får brevet pga måten de andre deltagerne snakker til henne..

Skrevet

Jeg leste noe på nyhetene for evigheter siden om at Negars filmkompis (ellerno) var død. Kan det være derfor hun reagerer så sterkt på denne beskjeden hun fikk?

Skrevet
Hva skjedde i går?! Jeg fikk ikke sett!

Du kan se det på tv3.no :)

Skrevet

Helt kult hvis det er Nagar som frivillig drar og at Nanna kommer inn igjen (fordi hun var siste jenta som gikk ut - bare rettferdig det).

Ble drittlei av Kevin som kritiserte Nanna for å stresse Negar. Greit nok at Nanna var litt på'n før hun gikk ut. Men herregud da, hva som helst kunne jo ha stresset Negar. Hun blir jo stressa fordi hun ikke skjønner noen ting!!!

Skrevet

Tror også at det er Nanna som kommer inn igjen.

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Selvfølgelig er det Nanna. Så det både på håret, måten hun gikk på, og reaksjonen til Iris.

Mads kommer vel senere i uka. Skjønner ikke vitsen med å dra inn de gamle hele tiden...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...