Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Han er halvt norsk og halvt new zealandsk..

Altså, er han ganske så norsk. Regner med at han bor i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Øystein bare prater seg bort jeg... At han begynner å si noe, men ender opp med å si mye, uten innhold. Og i tillegg tror han at han har gitt uttrykk for noe...

Han er kjekk da, og virker veldig real og ærlig, men ikke akkurat av de smarteste, tror jeg. (Men det er kanskje bedre å være kjekk, flink og likandes om man skal være modell?)

Gjest Gjest
Skrevet

Mats kommer tilbake. Ida og Petter vinner. Og de har blitt kjærester irl.

Skrevet
Mats kommer tilbake. Ida og Petter vinner. Og de har blitt kjærester irl.

Javel, og hvor har du dette ifra?

Skrevet
Javel, og hvor har du dette ifra?

Det er bare tull :)

Gjest dalieo
Skrevet

Leste det samme på en blogg nettopp, det er mest sannsynlig bare for å provosere. Tviler på at Petter og Ida har blitt et par, Petters drømmedama er jo "typ Celina Midelfart, hun må se typ DYR ut liksom" :fnise:

Skrevet

typ typ typ typ....

heia Ida :) :) :)

Nanna skulle hatt seg en på kjeften.. så nesten litt dumt hun dro før hun fikk det...

Skrevet
Leste det samme på en blogg nettopp, det er mest sannsynlig bare for å provosere. Tviler på at Petter og Ida har blitt et par, Petters drømmedama er jo "typ Celina Midelfart, hun må se typ DYR ut liksom" :fnise:

Hehe, nettopp, da er vel ikke Ida den han hadde beila etter. :D Dessuten var det jo ingen av damene på hotellet som var i nærheten av fine sa han, så.. :D

Skrevet
Da har du og jeg svært ulikt syn på hvordan en normal 22-åring oppfører seg. Jeg tror det er svært få 22-åringer som er så barnslige som Mats.

Så bra at ikke alle tenker likt! :popcorn:

Gjest Catwoman
Skrevet
Da har du og jeg svært ulikt syn på hvordan en normal 22-åring oppfører seg. Jeg tror det er svært få 22-åringer som er så barnslige som Mats.

seriøst? Gutter på 22-år er faktisk ikke så voksne - de blir først voksne litt lenger oppi tjueåra, det er hvertfall min erfaring.

Skrevet
seriøst? Gutter på 22-år er faktisk ikke så voksne - de blir først voksne litt lenger oppi tjueåra, det er hvertfall min erfaring.

Jeg har nok ikke så store erfaringen med den type gutter som velger å bli med på Paradise Hotel, det må sies. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Kjære Dolly(duck) Khan dame.. for din egen skyld bør du stoppe med botox i leppene nå, før dem flyter enda mer over ansiktet ditt.Ser ut som et nebb. Noe av det verste jeg har sett!!!

Skrevet
Kjære Dolly(duck) Khan dame.. for din egen skyld bør du stoppe med botox i leppene nå, før dem flyter enda mer over ansiktet ditt.Ser ut som et nebb. Noe av det verste jeg har sett!!!
Gjest Tanita
Skrevet

Gjest: Det er ikke botox. Botox er ikke en filler men et muskelhemmende middel - hadde tatt seg ut med botox i leppene ja. :lol:

Gjest Tanita
Skrevet

Gjest: Det er ikke botox. Botox er ikke en filler men et muskelhemmende middel - hadde tatt seg ut med botox i leppene ja. :lol:

Skrevet

Gleder meg til å se hvordan gjengen der inne er nå som Nanna har dratt. Tipper Iris blir en ny "leder".

Håper faktisk han nye ryker på torsdag. Han virka bare umoden og ekkel (fikk litt stygt i han etter spyinga i ølglasset. urk)

Skrevet

Urk.. Kevin gjør meg kvalm. Etter det bittelille vi har sett hittil av den nye dama, synes jeg hun virker mye mer ålreit enn introduksjonsvideoen hennes utgav henne for å være :) (men det er vel fort man endrer mening)

Skrevet

Haha, hver gang jeg ser leppene til Negar, får jeg lyst til å stikke n nål inn i dem for å se om de eksploderer! :sjarmor:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...