Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er enig! Synes ingen av gutta der inne er verken kjekke eller særlig smarte. Rune er jo pen og se på da, men han virker jo litt tapt bak en vogn :ler:

Rune er ikke pen. Han er dvask og småfeit i ansiktet....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Rune er ikke pen. Han er dvask og småfeit i ansiktet....

Også har han sånn et minsfornøyd uttrykk hele tiden.

Øystein virker veldig umoden. På den speed-datingen med Negar svarte han jo bare svada. Hun spurte vel hva interessene hans var og hva slags jenter han likte (eller noe sånt) - og om han prata og prata men det var ikke akkurat noe svar han ga. Litt for opptatt av å prøve å virke voksen. :kgbaby:

Gjest Gjest
Skrevet

Har sett noe et par programmer,jeg er så synd at mennesker har SLIK livet! Ser ut son en dyrehage,hvor alt de kan gjøre der er å spise,å drikke, å knulle og selfølgelig å prate. Dumt,så veldig dumt!!! Kunne aldri tenke om at jeg kunne være sånn dyr,som de er i deres dyrehage. :fy_fy:

Gjest Gjest_Babe_*
Skrevet
Har sett noe et par programmer,jeg er så synd at mennesker har SLIK livet! Ser ut son en dyrehage,hvor alt de kan gjøre der er å spise,å drikke, å knulle og selfølgelig å prate. Dumt,så veldig dumt!!! Kunne aldri tenke om at jeg kunne være sånn dyr,som de er i deres dyrehage. :fy_fy:

HAHAHA. Folka er med frivillig fordi de syns det er gøy.

Det er ingen som har fanga de og stengt de inne.

Gjest Gjest
Skrevet

Saken er at jeg er synd at folka har ingentng å drive med i livet enn bare ses ut som primitivte udyr :sjokkert:

Gjest emmeline
Skrevet
Saken er at jeg er synd at folka har ingentng å drive med i livet enn bare ses ut som primitivte udyr :sjokkert:

De kan jo fint ha noe å drive med i livet selv om de har blitt med på Paradise. Noen synes faktisk ikke det er negativt med en ny opplevelse. Selv om ikke det er det du kunne tenkt deg, skal vi vel bare være glade for at ikke alle er like. Om du ikke liker det/blir provosert av det vil jeg anbefale deg å ikke se på det rett og slett.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Seriøst? Er jeg den eneste som synes at Øystein virker litt. tja hva skal jeg si, "svevende"? Synes han prøver å virke så dyp og smart, men personlig føler jeg at han kommer litt til kort. :sjenert:

Du er ikke alene om å synes det. Skjønner ikke at han er blitt oppfattet som "den smarte" der inne :roll:

Skrevet
Du er ikke alene om å synes det. Skjønner ikke at han er blitt oppfattet som "den smarte" der inne :roll:

Det er nok fordi han ikke har kommet med så mange uintelligente uttalelser som de andre der inne (siden han virker til å knapt si noe som helst).

Gjest Gjest
Skrevet
Seriøst? Er jeg den eneste som synes at Øystein virker litt. tja hva skal jeg si, "svevende"? Synes han prøver å virke så dyp og smart, men personlig føler jeg at han kommer litt til kort. :sjenert:

Takk - endelig setter noen ord på det jeg har tenkt helt fra starten. Har lurt på hvorfor flere omtaler ham som smart. Det meste av det han lirer av seg er innholdsløst, føler jeg.

Men for all del, han virker veldig ærlig og real.

Skrevet

Øystein kan ikke norsk!

Jeg fatter ikke at det er mulig å leve et helt liv i et land og likevel ikke få med seg mer norsk!

Det er slitsomt nok å høre på dårlig uttale fra andre deltakere som schylling, schøtt o.l. - men, Øystein...

gubba, for en norsk :-/

Skrevet
Øystein kan ikke norsk!

Jeg fatter ikke at det er mulig å leve et helt liv i et land og likevel ikke få med seg mer norsk!

Det er slitsomt nok å høre på dårlig uttale fra andre deltakere som schylling, schøtt o.l. - men, Øystein...

gubba, for en norsk :-/

Dette var jo ikke akkurat norsk på sitt beste heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Her prater dere om at han er så smart? Han er bare irriteranes!! Hvis det er noen som har utmerket seg som over gjennomsnittet smart, så er det nok Lene.

Skrevet
Her prater dere om at han er så smart? Han er bare irriteranes!! Hvis det er noen som har utmerket seg som over gjennomsnittet smart, så er det nok Lene.

Det er vel ingen som har sagt at han er over gjennomsnittet smart?

Gjest Tanita
Skrevet

Nei, de er ikke kjærester. Men gode venner og feelings osv.

Skrevet
Dette var jo ikke akkurat norsk på sitt beste heller.

Pjukset, norsk er mitt tredjespråk.

Jeg er vokst opp i et ikke-norsktalende-hjem.

Jeg gjør så godt jeg kan. :-/

Øystein er kanskje i samme situasjon.

Men, takk for å du påpeker mine manglende norskkunnskaper, jeg skal skjerpe meg.

Skrevet
Pjukset, norsk er mitt tredjespråk.

Jeg er vokst opp i et ikke-norsktalende-hjem.

Jeg gjør så godt jeg kan. :-/

Øystein er kanskje i samme situasjon.

Men, takk for å du påpeker mine manglende norskkunnskaper, jeg skal skjerpe meg.

Jeg kritiserte ingenting, jeg feide for døra di :)

Gjest Gjest
Skrevet

Navnet Øystein er jo ikke akkurat et internasjonalt navn pga Øen. Så jeg tror han er nordisk i alle fall.

Gjest Gjest
Skrevet
Navnet Øystein er jo ikke akkurat et internasjonalt navn pga Øen. Så jeg tror han er nordisk i alle fall.

Han er halvt norsk og halvt new zealandsk..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...