Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 27. mars 2009 #541 Skrevet 27. mars 2009 Vel... Jeg er utrolig lei av å høre "er dere så misunnelige på hennes utseende". Tro det eller ei, men det er ikke alle som drømmer om silikonpupper, store lepper og blondt hår. Nå har det seg slik at Ida er blond, har store pupper og blir i stor grad fremstilt som stereotypen for mennesker som har dette utseendet. Vi kjenner alle til denne stereotypien, og det er klart at dette skaper reaksjoner. Man får på en måte bekreftelse på sine antagelser. Ida kan sikkert være ei hyggelig jente, men tv3 fremstiller henne noe annerledes og spiller i mine øyne på hennes utseende i personkarakteristikken av henne. At Negar (i mine øyne) har tatt en veldig uheldig forstørrelse av leppene, blir selvfølgelig lagt merke til av seerne. Naturlig nok skaper dette reaksjoner, fordi det for det første ikke ser naturlig ut, for det andre ikke er pent og for det tredje fordi det kanskje bryter med våre kulturelle normer for akseptabelt utseende. Jeg tror det som "provoserer" mest er at hun så hardnakket påstår at hun IKKE har operert eller gjort noe med utseende sitt. Når man ser bilder av henne for et par år siden så hadde hun normale lepper. Og leppene vokser da ikke plutselig??? Man kan si det om puppene sine. Mange unge jenter har jo bare utviklet seg og fått naturlig større bryster. Ikke alle som får større bryster har lagt inn silicon. Og da er det greit å si at man ikke har lagt inn silicon nå det viser seg at man bare har endret seg naturlig fra man var 17 til man ble 22 år. Det som er merkelig synes jeg, er at man benekter å ha gjort noe, når man faktisk har operert seg! Hvorfor gjør man det hvis det er sant at man har lagt inn silicon i puppene eller forstørret leppene? Er man da flau over at man har gjort det? Jeg synes folk skal få bruke botox og legge inn silicon så mye de vil. Mister ikke respekten for folk for det. Men når de så åpenlyst har gjort det og så får spørsmål om det så benekter de det og blir nærmest indignerte for at man kan tro noe sånt om de... Da synes jeg det blir for dumt... Noen som har lagt merke til de påtegnede/tatoverte øyenbrynene til Ida? Det er mange blonde jenter som ikke har så mye øyenbryn. Er sånn selv. Har selv tatooert og det er veldig praktisk. SLipper å tegne de opp hver morgen og freshe opp i løpet av dagen. Spesielt når det er sol og varmt så er det greit å ha tatooert. Petter: Hva er lissom.. greia med føflekker lissom? Rune: Veit ikke jeg ass... Er så høyt nivå på samtalene Tenk over hvor mange rare ting man selv sier hver dag da.... Også blir dette klippet og redigert og bare to setninger av en samtale kommer frem. Noen av de folka på PH er jo ikke de skarpeste knivene i skuffen. Men mye av det de sier blir jo vist uten at vi får med sammenhengen, og da høres det jo ut som om det er lavt nivå på samtalene. De intelektuelle samtalen ville ikke tv3 vist uansett... Her skal det være tull og tøys - jeg tror nok at tv3 bevisst ønsker å fremstille folk på en bestemt måte.
missluna Skrevet 27. mars 2009 #542 Skrevet 27. mars 2009 Noen av de folka på PH er jo ikke de skarpeste knivene i skuffen. Men mye av det de sier blir jo vist uten at vi får med sammenhengen, og da høres det jo ut som om det er lavt nivå på samtalene. De intelektuelle samtalen ville ikke tv3 vist uansett... Her skal det være tull og tøys - jeg tror nok at tv3 bevisst ønsker å fremstille folk på en bestemt måte. Vel, du kan vel ikke mene at petter i det heletatt har sagt noe som helst som i det heletatt kan betegnes som intelligent fra en mann på 28 år?
Gjest B Skrevet 27. mars 2009 #543 Skrevet 27. mars 2009 Jeg takler ikke Kevin!! Makan til irriterende fyr Syns Øystein + Iris og Lene + Petter skal lage en ny allianse. Få ut Kevin! Og gjerne Noor også. Har aldri likt Kevin. Og folk der inne bør forstå at han ikke er til å stole på. Det er kun en ting man kan stole på med Kevin: Han har jo hele tiden sagt at han bare tuller. Og det gjør han!
Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 27. mars 2009 #544 Skrevet 27. mars 2009 Vel, du kan vel ikke mene at petter i det heletatt har sagt noe som helst som i det heletatt kan betegnes som intelligent fra en mann på 28 år? Det var ikke det jeg sa heller. Og jeg mener ikke at Petter fremstår som noe i nærheten av en intelligent mann på 28 år. Men at tv3 klipper og limer for å få frem tull og tøys det er jeg ganske sikker på. Alle mennesker sier jo smådumme ting innimellom. Blant deltakerne på PH er det kanskje litt ekstra mye teite ting som blir sagt. Men så er det jo lagt opp til det også da.... Tar de frem noe som ligner en smart samtale så er det ene og alene fordi det skal passe i regien av programmet. Sånne idiot-samtaler er krydder for tv3 - og måten vi snakker om det her på KG beviser jo at et slik program må ha dumme mennesker med for at det skal fenge. Men at folka der inne bare er dumme og har lavmål-samtler, det tviler jeg på.
Gjest Q-tip Skrevet 27. mars 2009 #545 Skrevet 27. mars 2009 Vel, du kan vel ikke mene at petter i det heletatt har sagt noe som helst som i det heletatt kan betegnes som intelligent fra en mann på 28 år? Han jobber som finansrådgiver og er nok ikke bare dum. Jobber selv i et større konsern med mange høyt utdannede og smarte mennesker. Men når det er party eller man treffer folk ute på byen som er det mange voksne folk (+/- 30) som kan si og gjøre utfattelig mye uintelligente ting. Har mange ganger fått hakeslepp over hvor tåpelige folk har oppført seg. Folk som har virket så seriøse på jobb har oppført seg som drittunger privat. Skulle ikke forundre meg om tv3 har bedt deltagerne om å bare utagere så mye de orker.
Fun Light Skrevet 27. mars 2009 #546 Skrevet 27. mars 2009 Har ER jo heller ikke eldre enn 22 år, mener du at han skal oppføre seg som om han er eldre enn hva han er? På alle andre måter gjennom hele serien så har han oppført seg som om han er mye eldre enn 22 i mine øyne.. Men denne reaksjonen viste meg hans sanne alder! Barnslig syns jeg!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #547 Skrevet 27. mars 2009 Supert at Nanna gikk ut. Blei helt dårlig å se på alle de desperate forsøkene hennes på å manipulere Negar til å velge øystein. Hun mente at hun fortjente å være der siden hun hadde gjordt alt for å spille spillet riktig. Da må man konkludere at det ikke er riktig å bare konse om strategi hele tida. Det var mye sant i det Petter så at det nok var godt for henne å komme hjem nå siden hun ikke taklet det så godt psykisk. Nå håper jeg bare at noen kan komme å splitte Ida og Rune. VÆRSÅSNILL jeg vil ikke høre mere "babyprat" fra dem.
Pjukset Skrevet 27. mars 2009 #548 Skrevet 27. mars 2009 Nå håper jeg bare at noen kan komme å splitte Ida og Rune. VÆRSÅSNILL jeg vil ikke høre mere "babyprat" fra dem. Sånn sett hadde det vært bra hvis Vegard hadde blitt værende. Kjedelig for Ida/Rune, men veldig gøy for oss å se på
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #549 Skrevet 27. mars 2009 Sånn sett hadde det vært bra hvis Vegard hadde blitt værende. Kjedelig for Ida/Rune, men veldig gøy for oss å se på Enig! Det hadde vært veldig morro om de hadde fått seg litt "pulings" med noen andre enn hverandre der inne!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #550 Skrevet 27. mars 2009 Heier på Negar, hun er driiitkuuul, heheh ut med Kevin, sleip som F
venus_ Skrevet 27. mars 2009 #551 Skrevet 27. mars 2009 Hva er greia med at de skal ta utstemte inn i spillet igjen?? Jeg som var glad for å bli kvitt denne personen når personen ble stemt ut!!!! Kan ikke dere lage en egen tråd om dere skal diskutere spoilere? Ikke så vanskelig å skjønne hvem som kommer inn igjen nå..
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #552 Skrevet 27. mars 2009 Han jobber som finansrådgiver og er nok ikke bare dum. Jobber selv i et større konsern med mange høyt utdannede og smarte mennesker. Men når det er party eller man treffer folk ute på byen som er det mange voksne folk (+/- 30) som kan si og gjøre utfattelig mye uintelligente ting. Har mange ganger fått hakeslepp over hvor tåpelige folk har oppført seg. Folk som har virket så seriøse på jobb har oppført seg som drittunger privat. Skulle ikke forundre meg om tv3 har bedt deltagerne om å bare utagere så mye de orker. Jeg har ikke sett så mye på, men Petter er nok litt pr-kåt og ganske harry synes jeg. Han har jo latt seg intervjue av Dagbladet før Paradise Hotel og fremsto som noe kort. Han har selv gått ut og sagt at han er litt redd for jobben. Det ville jeg nok også vært. Min finansrådgiver har ikke vært med på reality, for å si det sånn... Og en ting er å bli full eller gjøre/si dumme ting på byen, en annen ting er å blottlegge dette for hele den norske befolkning.
Gjest TittTitt Skrevet 27. mars 2009 #553 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har ikke skjønt hvem som kommer inn igjen Eneste jeg tenker er Mads, men det er det altså ikke, siden alle er sure her inne. Så da tenker jeg med engang Yvonne... Kommer ikke på fler som har røket ut, jeg..? :klø:
venus_ Skrevet 27. mars 2009 #554 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har ikke skjønt hvem som kommer inn igjen Eneste jeg tenker er Mads, men det er det altså ikke, siden alle er sure her inne. Så da tenker jeg med engang Yvonne... Kommer ikke på fler som har røket ut, jeg..? :klø: Yvonne, Mats, Vegard, Odd-Ivar og Nanna er vel de som har røket ut.
Gjest TittTitt Skrevet 27. mars 2009 #555 Skrevet 27. mars 2009 Yvonne, Mats, Vegard, Odd-Ivar og Nanna er vel de som har røket ut. Åja gu, de der nye guttene ja. De hadde jeg glemt. Får gudskyld håpe at det ikke er Nanna som kommer inn igjen!!
venus_ Skrevet 27. mars 2009 #556 Skrevet 27. mars 2009 Åja gu, de der nye guttene ja. De hadde jeg glemt. Får gudskyld håpe at det ikke er Nanna som kommer inn igjen!! Håper virkelig ikke det. Men med tanke på det som har blitt sagt her så regner jeg med det er hun..
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #559 Skrevet 27. mars 2009 Jeg likte nanna til å begynne med, hun virket som den mest sprudlende og mest festlige personen der inne. Men så ble det jo fryktelig mye sutring da.... Kevin liker jeg.. Han spiller spillet bare. Han juger ikke, er fullstendig ærlig.. selvfølgelig er det tryggere for han å ha en som negar som partner enn nanna.. skjønner han godt jeg. Men vil jo ikek si at han snudde nanna ryggen heller, han var jo ganske åpen mot henne hele veien. Også derfor hun sutret fælt og.. Ikke glem at dette er et spill dere... Jeg heier på Kevin!
Gjest Wrangler Skrevet 27. mars 2009 #560 Skrevet 27. mars 2009 Må si jeg er mest sjokka av at folk faktisk engasjerer seg!! Føles i grunn som å meske seg i mindre intelligente personers utdritning. Og jeg har bare sett youtube-klippet i denne tråden pluss reklamene. GAH!!! Moderne variant av freak show.
Fremhevede innlegg