Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ha action og intriger! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevin er en luring.

Skrevet

Håper ikke Iris tar over sutrerollen. Det virker litt sånn nå....

Skrevet

Kevin er en slesking. Men egentlig tror jeg en del av de syns det innerst inne er OK at Nanna er ute, men ikke tør å si det helt.

Gjest Chosa
Skrevet

Deilig å få ut Nanna ja, vi får håpe det ikke er hun som kommer inn neste uke :fnise: Men tror det blir Mats...

Skrevet

Herregud...

For et drama:/ Jeg synes Iris og Lena tok helt av og ble slitsomme. Jeg synes det var deilig å få ut Nanna, hun ble bare mer og mer krampeaktig utover. Jeg liker ikke Kevin.

Gjest Gjest_Unni_*
Skrevet

Jeg takler ikke Kevin!!

Makan til irriterende fyr

Skrevet

Syns Øystein + Iris og Lene + Petter skal lage en ny allianse. Få ut Kevin! Og gjerne Noor også.

Skrevet
Syns Øystein + Iris og Lene + Petter skal lage en ny allianse. Få ut Kevin! Og gjerne Noor også.

Var det ikke det de snakket om i dag? Håper de får med seg Øystein :)

Skjønner godt at Lene og Iris ble sure på Kevin i dag.. Det ekle smilet når Nanna gikk ut (selv om jeg var glad hun gikk ut..).

Håper Kevin forsvinner neste runde.

Hun nye lurer jeg litt på - er hun dum eller spiller hun dum? Alt hun sier er at hun ikke skjønner osv.. Smart om hun spiller, isåfall.

Skrevet

forstår ikke det der voldsomme lojalitetsgreiene til Øystein jeg. trodde han var i allianse med de andre, hvorfor stemte han ikke ut Noor når han hadde sjansen?

Jeg syns det er alt for lite action her, i forhold til det danske!

Gjest Gjest_Wildrose_*
Skrevet

For de som vil vite hvem som kommer tilbake:

les tv-guiden for tirsdag neste uke på vg....

:kjefte:

Gjest Naria
Skrevet

Iris og Lene snakket om at Øystein har gjort så mye for Noor, mulig det er jeg som ikke har fått det med meg, men hva er det han har gjort for henne? Annet enn å velge henne nå under parsermonien.

Skrevet
Begynner å misslike Kevin litt nå jeg.

Jeg også. Synes at det blir feil av ham og si at han gjorde alt for å beholde Nanna. Han smilte til og med da hun gikk ut.

Nå som Øystein ikke skylder Noor noe lenger så blir det spennende å se hvordan neste parsermoni blir.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei nei og nei! På VGs omtale i tvguiden på onsdag står det hvem som kommer tilbake...

Gjest FruFryd
Skrevet
Nei nei og nei! På VGs omtale i tvguiden på onsdag står det hvem som kommer tilbake...

:duskedame:

Gjest Gjest_Marken_*
Skrevet

Hva er greia med at de skal ta utstemte inn i spillet igjen?? Jeg som var glad for å bli kvitt denne personen når personen ble stemt ut!!!! :frustrert:

Skrevet
Hva er greia med at de skal ta utstemte inn i spillet igjen?? Jeg som var glad for å bli kvitt denne personen når personen ble stemt ut!!!! :frustrert:

For å skape spenning og intriger, vel? Er vel det som er en vesentlig del av hele konseptet, er det ikke?

Har jo sett flere eksempler fra tidligere sesonger, hvor utstemte som kommer inn igjen f.eks. ser sin sjangse til hevn, splittelser osv. :slåss:

:popcorn:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...