Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tror, og håper, Nanna ryker. Lei nå :Gjesp:

Så enig :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke TV3 har kun skylden for å ha fremstilt Ida på den måten hun har blitt fremstilt. Ida har trossalt sagt at hun er veldig misfornøyd med utseenede på alle på hotellet, både gutter og jenter, og at hun var den peneste der (husker ikke hvor det intervjuet var fra). Jeg har ikke mye til overs for slike mennesker. Jeg syns hun er pen, men hun er ikke så pen. Iris er mye penere enn henne - og da henger det også sammen med at Iris kan snakke for seg.

Jeg håper at Nanna ryker i dag - jeg blir mer og mer lei av sutringa hennes. Hele Paradise Hotell handler om henne nå - føles det ut som. Om hun bare kunne slappe av, lene seg litt tilbake og ta det som det kommer..

Endret av ninuska_
Gjest dalieo
Skrevet

Petter: Hva er lissom.. greia med føflekker lissom?

Rune: Veit ikke jeg ass...

Er så høyt nivå på samtalene :ler:

Skrevet
Petter: Hva er lissom.. greia med føflekker lissom?

Rune: Veit ikke jeg ass...

Er så høyt nivå på samtalene :ler:

:skratte:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva ER det med at nanna er paranoid?! Fy faen for en sutrekjerring, vær så snill ryyyyyk!

Skrevet

Ja få ut Nanna.. Hun bare sutrer og stresser.

Men jeg må bare få si at Triana er helt utrolig nydelig i dag! Elsker kjolen, sminken, håret. Misunnelig :D

Gjest Gjest_Julia_*
Skrevet

Hvem tror dere Øystein velger??

Skrevet

Jeg tror, og håper (faktisk) at han velger Noor nå. Syns ikke hun er så ille lenger.

Gjest dalieo
Skrevet
Ja få ut Nanna.. Hun bare sutrer og stresser.

Men jeg må bare få si at Triana er helt utrolig nydelig i dag! Elsker kjolen, sminken, håret. Misunnelig :D

La også merke til det! Hun er en av de få (eneste..?) glamourmodellene i Norge som faktisk ser ut som en ordentlig modell.

Skrevet

Jeg håper Noor blir også. Gidder ikke se på om hele Paradise skal handle om Nanna, ikke slemt ment.. Har ikke hørt fra nesten noen av de andre i hele episoden utenom henne..

Skrevet

Nei, tror nok Nanna ryker. Øystein må da også være lei av sutringa hennes??

Gjest Gjest
Skrevet

Yess!!! Ka e det hun griner for?! Jiizes... Er det rart hun er singel?!

Gjest Naria
Skrevet

Da får vi håpe at stemningen stiger i paradiset. :)

Skrevet

Jeg synes at Rune og Ida bør splittes nå! Jeg vil se litt mere av Rune. Han er jo bare i bakgrunnen.

Helt ok at Nanna gikk i dag. Det ble litt mye med sytingen hennes.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...