Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #481 Skrevet 26. mars 2009 Det kan vel likegodt være Yvonne som kommer inn? Perfekt match til han nye..
Gjest jeg må le.. Skrevet 26. mars 2009 #482 Skrevet 26. mars 2009 Det er veldig morsomt å lese innleggene her om hva som er skrevet om Ida. Er kun én tror jeg som likte henne, alle andre prater bare dritt. Hehe, er dere sååå misunnelige hele gjengen? Tipper hun ikke hadde fått gjennomgå så mye hvis hun så ut som Lene, Nanna eller Iris....grøøss for noen kjipe og kjedelige jenter de er, både utseendemessig og personlighet. Paradise Hotel er til for å få underholdende tv, ingen av de i den barnslige trioen (barnslig fordi de rottet seg sammen fra første stund som en gjeng barneskolejenter og holdt Noor og Ida utenfor...)gjør noe spesielt for å skille seg ut. Av alle de som meldte seg på serien, så nekter jeg å tro at de 3 var av de mest interessante..... Og hvorfor rakker dere kun ned på utseende til Ida og Negar? Akkurat som de andre ikke har masse å ta av? Så noen hadde skrevet at en av de så ut som en hest...Iris ser ut som en hest hun også eller kanskje en kanin, men hun sier dere ingenting om. Ikke at jeg egentlig synes hun ser ut som en hest...Men hvis dere skal drive å si så mye stygt om hvordan folk på Paradise Hotel ser ut, så bør dere si om alle..ikke bare et par. Det blir bare mobbing. Greit nok at man må forvente å bli dømt av folk som ikke kjenner deg når man melder seg på slike program...men dømming av utseende...det blir bare for dumt og smålig i mine øyne...Og jeg er sikker på ikke en sjel av de av dere som har skrevet de verste tingene her ser det spor bedre ut enn Ida og Negar. Ergo er det bare misunnelse og sjalusi. Akkurat som Kvinneguiden er en eneste stor ungdomsskoleklasse.
Visiter Skrevet 26. mars 2009 #483 Skrevet 26. mars 2009 Og jeg er sikker på ikke en sjel av de av dere som har skrevet de verste tingene her ser det spor bedre ut enn Ida og Negar. Ergo er det bare misunnelse og sjalusi. Det der er jo ikke noen logisk slutning, men vill gjetting fra din side. "Ergo"? Haha. Selv om det er fristende for meg å anta at du er direkte dum som fremstiller en så rar antakelse som om det skulle være fakta, ville jeg aldri påstått det når jeg ikke vet det med sikkerhet. Forresten skjønner jeg ikke hva det er med alle skrotingene her inne på Kvinneguiden som konsekvent påstår at folk er misunnelige på andre jenter så fort de kritiseres. Det går faktisk an å kritisere noen uten at det forekommer på grunn av sjalusi, og det å skrike "du er bare misunnelig" er ikke noe gangbart motargument for kritikken. Dere får heller forklare hvorfor dere synes de som har kritisert noen tar feil, så blir det en fruktbar diskusjon av det.
Gjest pia24 Skrevet 26. mars 2009 #484 Skrevet 26. mars 2009 Vel... Jeg er utrolig lei av å høre "er dere så misunnelige på hennes utseende". Tro det eller ei, men det er ikke alle som drømmer om silikonpupper, store lepper og blondt hår. Nå har det seg slik at Ida er blond, har store pupper og blir i stor grad fremstilt som stereotypen for mennesker som har dette utseendet. Vi kjenner alle til denne stereotypien, og det er klart at dette skaper reaksjoner. Man får på en måte bekreftelse på sine antagelser. Ida kan sikkert være ei hyggelig jente, men tv3 fremstiller henne noe annerledes og spiller i mine øyne på hennes utseende i personkarakteristikken av henne. At Negar (i mine øyne) har tatt en veldig uheldig forstørrelse av leppene, blir selvfølgelig lagt merke til av seerne. Naturlig nok skaper dette reaksjoner, fordi det for det første ikke ser naturlig ut, for det andre ikke er pent og for det tredje fordi det kanskje bryter med våre kulturelle normer for akseptabelt utseende. Jeg tror grunnen til at utseende til Nanna, Iris og Lene ikke blir diskutert i like stor grad er fordi de har et naturlig utseende. Plasserer du dem i et rom med 100 mennesker er det lite sannsynlig at det er disse tre du ville lagt merke til. Hadde du derimot gjort det samme med Ida og Negar, ville du sannsyligvis skilt dem ut fra de andre. Jeg vil ikke si at menneskene på dette forumet dømmer etter utsennede, vi dømmer i like stor grad på bakgrunn av hvordan tv3 velger å fremstille personene. Dette handler ikke om sjalusi og misunnelse. Jeg ville ikke, for alt i verden, hatt håret til Ida, puppene til Ida eller leppene til Negar. Og dersom du nå tenker at "det er fordi hun er stygg", så kan jeg avkrefte dette.
Gjest emmeline Skrevet 26. mars 2009 #485 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Man jar jo ulike preferanser for hva man synes er pent og ikke. Det en synes er stygt kan en annen synes er vakkert. Sånn er det jo med alt. At Ida får mer "dritt" enn for eksempel Iris har nok også å gjøre med hvordan de har vært på Paradise (eller hvordan tv3 har vinklet dem). Endret 26. mars 2009 av emmeline
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #486 Skrevet 26. mars 2009 Det er veldig morsomt å lese innleggene her om hva som er skrevet om Ida. Er kun én tror jeg som likte henne, alle andre prater bare dritt. Hehe, er dere sååå misunnelige hele gjengen? Tipper hun ikke hadde fått gjennomgå så mye hvis hun så ut som Lene, Nanna eller Iris....grøøss for noen kjipe og kjedelige jenter de er, både utseendemessig og personlighet. Paradise Hotel er til for å få underholdende tv, ingen av de i den barnslige trioen (barnslig fordi de rottet seg sammen fra første stund som en gjeng barneskolejenter og holdt Noor og Ida utenfor...)gjør noe spesielt for å skille seg ut. Av alle de som meldte seg på serien, så nekter jeg å tro at de 3 var av de mest interessante..... Og hvorfor rakker dere kun ned på utseende til Ida og Negar? Akkurat som de andre ikke har masse å ta av? Så noen hadde skrevet at en av de så ut som en hest...Iris ser ut som en hest hun også eller kanskje en kanin, men hun sier dere ingenting om. Ikke at jeg egentlig synes hun ser ut som en hest...Men hvis dere skal drive å si så mye stygt om hvordan folk på Paradise Hotel ser ut, så bør dere si om alle..ikke bare et par. Det blir bare mobbing. Greit nok at man må forvente å bli dømt av folk som ikke kjenner deg når man melder seg på slike program...men dømming av utseende...det blir bare for dumt og smålig i mine øyne...Og jeg er sikker på ikke en sjel av de av dere som har skrevet de verste tingene her ser det spor bedre ut enn Ida og Negar. Ergo er det bare misunnelse og sjalusi. Akkurat som Kvinneguiden er en eneste stor ungdomsskoleklasse. Enig med deg!
Gjest jessjess Skrevet 26. mars 2009 #487 Skrevet 26. mars 2009 kommer mats inn igjen tro? håper det.
Gjest TittTitt Skrevet 26. mars 2009 #488 Skrevet 26. mars 2009 Før likte jeg ikke Ida i det hele tatt, men likte Nanna. No liker jeg Nanna mindre og mindre, og Ida mer og mer. Hun er teit mot Rune ja, det er hun! Men jeg ser på hun som en veldlig snill jente. Du ser det i øynene hennes at hun er litt vimsete og "liten". Hun er nok mye mer sårbar enn det alle tror. Jeg liker hun jeg. Hun er ikke noe sånn super pen, men hun er jo pen. Men har sett bedre. Syntes alle der inne er pene jeg, på sin egen måte. Selom hun der "duck face" som dere kaller henne for, ikke har så utrolig pen munn, så syntes jeg hun virkelig kjempe skjønn, og sjarmerende. Hun er liksom så.. Ja. Hun er bare snill hun. Skjønner fint lite
Gjest jente 17 Skrevet 26. mars 2009 #489 Skrevet 26. mars 2009 las at tv3 hadde tipset han nye trønderen til å velge lene. fy .... det er skikkelig feigt gjort asså. frata mats sjansen til å vinne og få ett forhold med mats.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #490 Skrevet 26. mars 2009 Noen som har lagt merke til de påtegnede/tatoverte øyenbrynene til Ida?
Gjest emmeline Skrevet 26. mars 2009 #491 Skrevet 26. mars 2009 Noen som har lagt merke til de påtegnede/tatoverte øyenbrynene til Ida? Ja for lenge siden. Er jo mange som har det, så jeg vil ikke si jeg er sjokkert.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #492 Skrevet 26. mars 2009 Hehe.. mange meninger om personene i serien her ser jeg. Jeg må nesten ta meg selv i å ikke bry meg så veldig mye om personene i serien, det er tross alt en serie basert på intriger og spill. jeg syns alle har sine positive og negative sider jeg da. De jeg likte i starten, den trioen, liker jeg dårligere nå. Det jeg ikke helt skjønner er det fokuset på at Noor lyver og er manipulerende. Har ikke sett at hun har løyet noe mere enn andre. Det blir liksom en ball som ruller og blir større og større blandt de andre som må ha noen å hakke på virker det som. Ellers syns jeg det er merkelig når de stadig vekk reagerer på at folk "spiller spillet", er ikke det hele vitsen da, og er ikke alle der for å vinne??? Serien er i allefall en serie full av unge, barnslige ungdommer som man må le litt av. Det merkelige er at det er sånn underholdning vi vil ha. For ja, må innrømme jeg sitter klistret hver kveld selv
missluna Skrevet 26. mars 2009 #493 Skrevet 26. mars 2009 Hehe.. mange meninger om personene i serien her ser jeg. Jeg må nesten ta meg selv i å ikke bry meg så veldig mye om personene i serien, det er tross alt en serie basert på intriger og spill. jeg syns alle har sine positive og negative sider jeg da. De jeg likte i starten, den trioen, liker jeg dårligere nå. Det jeg ikke helt skjønner er det fokuset på at Noor lyver og er manipulerende. Har ikke sett at hun har løyet noe mere enn andre. Det blir liksom en ball som ruller og blir større og større blandt de andre som må ha noen å hakke på virker det som. Ellers syns jeg det er merkelig når de stadig vekk reagerer på at folk "spiller spillet", er ikke det hele vitsen da, og er ikke alle der for å vinne??? Serien er i allefall en serie full av unge, barnslige ungdommer som man må le litt av. Det merkelige er at det er sånn underholdning vi vil ha. For ja, må innrømme jeg sitter klistret hver kveld selv Så enig så enig :D
*melis* Skrevet 26. mars 2009 #494 Skrevet 26. mars 2009 Det sier egentlig seg selv at folk som melder seg på slike program ikke kan være helt normale. For det første tenker jeg at de må være over normalt overflatiske og utseendefokuserte, ettersom hele konseptet egentlig går ut på å plassere en gjeng med pene ungdommer med veltrente kropper på et hotell for så å se hva som skjer. For det andre tenker jeg at folk som melder seg på slike program må mangle litt perspektiv her i livet og ikke akkurat være blant de mest samfunnsbevisste og ambisiøse. (Ser for meg prestisjen i å kunne føre opp 7 uker på Paradise Hotel på CV-en, når man søker en karriere innen et seriøst firma). For det tredje tenker jeg automatisk at mennesker som melder seg på slike programmer generelt må ligge litt under gjennomsnittet når det gjelder intelligens. Alle disse fordommene fikk jeg forsåvidt bekreftet allerede i 1. episode. Det verste er likevel at man blir hektet.
Baby Skrevet 26. mars 2009 #496 Skrevet 26. mars 2009 Nanna lever farlig. Hadde blitt litt lei maset hennes.
Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 26. mars 2009 #498 Skrevet 26. mars 2009 Endelig ble det litt action under laknene Ikke så mye å skryte av da..
Pjukset Skrevet 26. mars 2009 #499 Skrevet 26. mars 2009 Ikke så mye å skryte av da.. Det er en start, og det blir nok bedre etterhvert :gjeiper:
Fremhevede innlegg