Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3581 Skrevet 23. april 2009 Ha ha ha. Man går ikke rundt og kaller seg psykologistudent uten at man er opptatt som student på profesjonsstudiet i psykologi! Typisk et slikt menneske å prøve å fremstå som noe hun ikke er..
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3582 Skrevet 23. april 2009 Nanna: "Jeg synes det var feil måte av TV3 å reagere på, spesielt siden det var mange flere som rakket ned på Margrethe i tillegg til oss. De kunne heller gitt oss et varsku tidligere, om at vi var på gal vei." Lol for en vits. Et voksent menneske som må ha et "varsku" for å skjønne at mobbing er forkastelig.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3583 Skrevet 23. april 2009 Lene går psykopatstudiet og ikke psykologstudiet som noen feilaktig har skrevet over her.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3584 Skrevet 23. april 2009 "På TV-skjermen lever Lene Sortevik (24) i luksus på Paradise Hotel. På fritiden er hun mesterselger i farens kebabvogn." (...) "Men det er ikke like mye sus og dus over Paradise-Lenes jobb som kebabkokk i farens kebabvogn i Tromsø sentrum." (...) Lene er veldig flink til å lage kebab. (...) "En del av kundene kjenner meg igjen, og jeg har bare fått positive kommentarer." (Ja, alle kundene dine er sikkert tilhengere av hensynsløs mobbing..) (...) http://www.itromso.no/kultur/article250268.ece Haha :ler:
Megana Skrevet 23. april 2009 #3585 Skrevet 23. april 2009 Samtidig bor hun i Oslo, og jobber deltid som flyvertinne i SAS Det var vel dagens reklame for SAS tror jeg. Kebab-Lene som flyvertinne, nei ellers takk.
Susan Sto Helit Skrevet 23. april 2009 #3586 Skrevet 23. april 2009 Siden Kevin blir beskylt for å lage to fredninger, så tipper jeg at han går til Margrete og sier hun kan stå tryggt ved han... Ellers syntes jeg faktisk den siste uttalelsen til Petter, som han hadde til Terese var bra... "Vi er jo medskyldige i mobbingen vi andre også, som ikke grep inn når vi så det. Vi var jo tilstede." Godt han forstår at det å ikke gripe inn i mobbing er tiende samtykke.
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 23. april 2009 #3587 Skrevet 23. april 2009 Nanna: "Jeg synes det var feil måte av TV3 å reagere på, spesielt siden det var mange flere som rakket ned på Margrethe i tillegg til oss. De kunne heller gitt oss et varsku tidligere, om at vi var på gal vei." Lol for en vits. Et voksent menneske som må ha et "varsku" for å skjønne at mobbing er forkastelig. Enig. Men slik reagerer som regel alltid folk som trakasserer andre, når de til slutt blir stilt til veggs og tvunget i kne. Slike mennesketyper tåler som regel ingen form for kritikk, uansett hvor konstruktiv den måtte være.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3588 Skrevet 23. april 2009 Åååååhhh... irriterende at web-TV ikke funker, fikk ikke sett det i går!
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 23. april 2009 #3589 Skrevet 23. april 2009 Typen mente alle tatoveringene på den ene armen var til for å skjule sprøytestikk...Han er fæl ja. Synes han virka dirkete teit under båtturen også What, sa han det?? Er han sprøytenarkoman liksom?
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 23. april 2009 #3590 Skrevet 23. april 2009 lol, "mads og petter synes at lene er den peneste"? For en vits. Den desidert hotteste dama på PH er jo Yvonne, som idiotene der inne dessverre sende ut først... Ikke enig i det. Synes Iris er kjempepen. skjønner ikke at de ikke så det.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3591 Skrevet 23. april 2009 skjønner ikke åssen det kan ta så lang tid å få lagt ut gårdagens episode på tv3.no.. river meg i håret av sinne snart.. gleda meg så til å se den også har jeg vente i så mange timer.. arg..
henine Skrevet 23. april 2009 #3592 Skrevet 23. april 2009 Kan ikke alle begynne å kalle henne Kebab-Lene? Det er sikkert straff nok! Hun er jo kjent som Kebab-Lene i Tromsø Så da kan jo likegodt hele Norge kalle henne det.
morticia Skrevet 23. april 2009 #3593 Skrevet 23. april 2009 (endret) Lurer på om jeg i hele tatt får sett episoden fra i gr, kanskje den ikke vil bli lagt ut Men jeg håper jeg får sett gårsdagens, før jeg ser dagens. Men i dette tempoet er det ikke sikkert.. (YES! Nå var den der.. Endelig!) Endret 23. april 2009 av morticia
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3594 Skrevet 23. april 2009 Hvorfor henger noen her seg opp i at M, som er barneskole lærer, er et dårlig forbilde for elevene sine ? Glemmer dere at Nanna er danselærer for barn ? ... Og yessss........ Nanna er UTE!!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3596 Skrevet 23. april 2009 Hvorfor henger noen her seg opp i at M, som er barneskole lærer, er et dårlig forbilde for elevene sine ? Glemmer dere at Nanna er danselærer for barn ? ... Og yessss........ Nanna er UTE!! På et dansekurs kan man ta barna sine ut av det med umiddelbar virkning,på en skole går ikke det. Men utrolig bra at nanna forsvant uansett.
Gjest Bloodless Skrevet 23. april 2009 #3597 Skrevet 23. april 2009 Hva? Jeg får fremdeles ikke opp episoden. Wtf!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. april 2009 #3598 Skrevet 23. april 2009 Guttene var såpass reale at de var enige om i samtalen sin på trappa at margrethe faktisk ikke hadde gjort noe mot dem. Det virket som om de ikke helt forsto hvor fæle lene og nanna og noor og karita egentlig er. Gutter flest tror jo godt om jenter, det ligger innbakt i vår natur det å stole på å være reale mot jenter. Og hvis jenter hater andre jenter, - ja da er vi gutter så dumme at vi "støtter dem i tykt og tynt". Tror dere at for eksempel jentene ville beskyttet en gutt som var utstøtt og mobbet? Litt ekkelt at dere prøver å pålegge ansvaret på guttene som etter min mening for første gang oppførte seg som gutter skal. Nei, vettu hva. Det er ikke såesielt realt at gutta sitter seg imellom og snakker om at de ikke synes noe om mobbingen, og at de ikke har noe imot offeret. Hva hjelper det da? Det stopper da ikke mobbingen. Så lenge de ikke tør å si det høyt nok til at jentene også hører har det omtrent null verdi. Det værste jeg vet er veike mannfolk, og det er nettopp det de fleste gutta er i denne situasjonen. De vet det som skjer rundt dem er galt, men de tør ikke gjøre noe med det. Kevin og William har gjort noen litt halvhjertede forsøk, mens Petter og Andre bare sitter på sidelinjen og er veike, veike, veike! Alle har et ansvar når mobbing foregår. Oppdager man mobbing så har man som voksen et ansvar for å sette en stopper for det. Guttene er her nesten like ille som jentene fordi de ikke tør å gripe inn. De kan ikke engang skylde på at de har latt seg rive med og ikke helt så hva som skjedde, for de har jeg helt tydelig innrømmet at de ser hva som foregår og at de ikke liker det, men at de ikke tør å si ifra for da blir de upopulær.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3599 Skrevet 23. april 2009 Likte Iris, Nanna og Lene best før av jentene. Men har merket at de egentlig har ganske ufyslige personligheter. Det tar 2timer før ""gjengen"" har funnet ut at en er ""idiot"" eller ""bitch"" og gjerne en ""hore"" som de faktisk "hater." Jeg tror at dette er jenter man ikke burde si imot på hverken PH eller ute i virkeligheten. Stakkars M som ble behandlet som hun ble! De blir helt oppgiret av baksnakking (virker som at det er det eneste de har å diskutere av interesse. Barnslige jenter!) Trodde først at de var en livlig og god jentegjeng!
Gjest Wacmoc Skrevet 23. april 2009 #3600 Skrevet 23. april 2009 (endret) Hvorfor henger noen her seg opp i at M, som er barneskole lærer, er et dårlig forbilde for elevene sine ? Glemmer dere at Nanna er danselærer for barn ? ... Og yessss........ Nanna er UTE!! Hun er ikke bare danselærer for barn, og på dansing kan man enkelt slutte og bytte. Det kan man ikke med skole.. edit; Skriveleif Endret 23. april 2009 av Wacmoc
Fremhevede innlegg