Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så treige da tv3...

Tror ikke de sitter oppe kl 3 om natta for å få web tvn til å virke men...

Sitter det ikke alltid noen og jobber med nettsider da. Noen må jo holde dem oppegående!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd det med Nanna, synes at TV3 heller burde gitt de beskjed på annen måte. Lene er da bare en herlig jente som sikkert ville forstått om Triana fortalte henne om hvordan hun kunne fremstå på TV.

Skrevet
Synd det med Nanna, synes at TV3 heller burde gitt de beskjed på annen måte. Lene er da bare en herlig jente som sikkert ville forstått om Triana fortalte henne om hvordan hun kunne fremstå på TV.

Herlig jente er vel å ta i litt....

Skrevet

Nei, vet du hva. Hva står Margrethe for egentlig? Margrethe i et nøtteskall: fnis fnis og så ja .. ja .... kremt ... kremt ... fnis fnis.

Lene og Nanna har personlighet

Skrevet
Nei, vet du hva. Hva står Margrethe for egentlig? Margrethe i et nøtteskall: fnis fnis og så ja .. ja .... kremt ... kremt ... fnis fnis.

Når har hun fniset ?

Synes ikke hun er noen fnisejente i det hele tatt.

Ja de har personlighet, Nannas personlighet er på linje med en 13åring, Lene er bare full av seg selv.

Margrethe har og personlighet selv om hun ikke sitter å skriker og tror hun er best.

Gjest Catwoman
Skrevet

Supert at Nanna dro, selv om det helst burde vært Lene - det er jo hun so har vært den verste.

Og om Karita ryker idag, så blir jo Lene stående alene - og blir sikkert snill som et lam. hehe.

Fikk et veldg dårlig førsteintrykk av Therese sist - fikk inntrykk av at det var om å gjøre å for henne å virke mest mulig utagerende, gæern, vill, kåt etc.

Men jeg fikk et mye bedr einntrykk da hun kom tilbake igår. Nå synes jeg hun virker veldig ok. :)

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Jeg leste lokalavisens "kebab-Lene"(eller hva den nå het) artikkel og der står det at hun tar bachelor i psykologi og pedagogikk. Det er vel ikke helt det samme vel :ler:

Med det er det ikke mange jobbene å få annet enn innen forskning. I allefall ikke når det gjelder psyk. Pedagogikk kan jo brukes til så mangt da.. Hvis noen ønsker henne da..

Ha ha ha. Man går ikke rundt og kaller seg psykologistudent uten at man er opptatt som student på profesjonsstudiet i psykologi! Typisk et slikt menneske å prøve å fremstå som noe hun ikke er..

Skrevet

Kan ikke alle begynne å kalle henne Kebab-Lene? Det er sikkert straff nok! :ler:

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet
Supert at Nanna dro, selv om det helst burde vært Lene - det er jo hun so har vært den verste.

Og om Karita ryker idag, så blir jo Lene stående alene - og blir sikkert snill som et lam. hehe.

Fikk et veldg dårlig førsteintrykk av Therese sist - fikk inntrykk av at det var om å gjøre å for henne å virke mest mulig utagerende, gæern, vill, kåt etc.

Men jeg fikk et mye bedr einntrykk da hun kom tilbake igår. Nå synes jeg hun virker veldig ok. :)

Vet ikke helt om Nanna egentlig er så mye bedre enn Lene. Nanna virket jo minst like psyko etter uttalelsene å dømme...Var det ikke hun som sa noe sånt som at "Margrethe skal ***** i ræva til hun dør av indre blødninger"? Hvem faen finner på å si noe slikt om et annet menneske? Hvor finner TV3 disse blodharrye, trashy folka? Har ihvertfall aldri sett en realityserie med så mye menneskelig avskum samlet under ett og samme tak.

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er vel sant det. Lene er den som har vært hardest direkte mot Margrethe, mens Nanna har mobba mest bak ryggen hennes - uansett tror jeg Lene er tøffere alene enn det Nanna ville vært.

Nanna virker til å være en type som er tøff når hun har gjengen med seg, men ganske svak alene.

Skrevet

Er det rart at Hitler kom så langt som han gjorde sier jeg bare... Dere har sette The Wave og Fluenes Herre? Skremmende hvor lett folk blir påvirka og hvor fort de blir helt oppsatt på noe.

Skrevet

Jeg får helt fnatt av Noor, makan til surrehue! Hu bare tar etter de andre jentene uten å forstå noe som helst.

Må bare si at hun er noe som begynner på d og slutter på um........

Skrevet

Hadde vært fint for alle i denne tråden om vi ignorerte Nattens rytter sine innlegg. Så kan h*n få kjenne hvordan det er å bli frosset ut. Ikke særlig koselig den brukeren der uansett!!

Skrevet

Jeg skjønner at du er lei deg for at Lene får mye pes om dagen og fordi du kjenner henne er det ekstra vondt for deg. Men vet du hva, å kritisere Margrethe i mobbesaken SYNS JEG BLIR HELT FEIL. Hun har ikke gjort noe galt og det vet Lene, Nanna og hele gjengen.

Skrevet

Arg.... kan de ikke få episoden på nett snart da!??!!?

Skrevet

Nattens Rytter synes Lene er kul og har lyst til å være venner med henne, så i tilfelle Lene er her og leser, må Nattens Rytter passe på å vise at hun også kan være med på å mobbe Margrethe. Det Nattens Rytter ikke forstår, er at Lene er ferdig med den saken nå.

Skrevet

20 sider siden i går ettermiddag! :overrasket:

Først av alt: creds til Triana for sin lille tirade til mobberne, det hadde jeg aldri trodd hun skulle gjøre.

2. Jeg fikk høre av en som kjenner Margrethe at det var hun som egentlig fikk velge hvem som skulle ut. Hun sa da at hun heller ville at de skulle bestemme selv, noe jeg forstår veldig godt. Hvor mye utfrysing tror dere ikke det hadde blitt dersom det var hun som sendte ut en av dem? *grøss*

3. :duskedame: for Therese som rett og slett dreit i om hva som var best for ''felleskapet''. Rett på Petter, det er bra det! Tror også hun kan ha nok bein i nesa til å sende ut Lene. Håper det, men det virker ikke slik på hva vi fikk se av hva som skjer i dag. Men helt greit at Karita ryker også altså. :Nikke:

4. Nanna er ute! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Håper hun holder seg der. :filer:

5. Jeg satt med et veldig ondt smil klistra på leppene da Lene ''unnskyldte'' seg til Margrethe. *mwohahahahaHAHAHAHAHA* Det virket utrolig falskt og jeg var glad for at hun sikkert gjorde noe som hun absolutt ikke ville og måtte nedverdige seg til å gjøre noe slikt mot en hun tilsynelatende ''hater av hele sitt hjerte''. Selvfølgelig veldig bra at hun la seg langflat, men hva ellers kunne hun ha gjort? Håper uansett at stemningen blir betraktelig bedre på hotellet fremover nå.

Skrevet

Det er en utbredt misforståelse at man har personlighet ved at man er superbitcher, mulig det er personlighet men ingen positiv utgave av den i hvert fall.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...