Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at guttene skal få skyld eller ta ekstra ansvar for disse kvinnenes behandling å væremåte.

Man skulle tro at menn er noen som skal passe på jentene fordi at kvinner er uansvarlige individer som burde umyndiggjøres?

Hallo, vet ikke om dere faktisk så på episoden idag men det var faktisk slik at guttene diskuterte seg imellom og konkluderte med at disse jentene var gale og bitcher og veldig barnslige.

Og når noen er sprø og skrullete (slik som lene, nanna, noor og karita), - ja da viser man dem bare disrespekt, -

- det var disrespekt disse guttene snakket seg imellom, lo av både nanna og noor og den barnslige oppførselen deres. Petter sa jo at lene gikk for langt i måten å trakassere, "man burde pakke det inn hvis man misliker noen" sa han.

Fulgte dere ikke med på episoden?

Herregud, litt småirriterende at dere bare skylder på gutta, - de burde vært menn sier dere, - de burde hatt baller sier dere,...

Ja de hadde det, både william og kevin ler av jentepartnere deres.

Mads har lyst på fitte så for ham er det pikken som forteller at margrethe må ut.

Tullhøner må dere være, som ikke skjønner de mest innlysende ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
- det var disrespekt disse guttene snakket seg imellom, lo av både nanna og noor og den barnslige oppførselen deres. Petter sa jo at lene gikk for langt i måten å trakassere, "man burde pakke det inn hvis man misliker noen" sa han.

Poenget er jo at de tør ikke å si det direkte til disse kaklehønene, av frykt for å bli upopulære. En ting er å chatte med en "kamerat" om hvor bitchy alle disse kjerringene er; en helt annen ting er å stå for sine meninger og si det rett ut i plenum til den eller de det faktisk gjelder. Hadde de hatt baller så hadde de reist seg opp og gitt Lene og de andre horene en skyllebøtte de aldri hadde glemt. Men i steden så feiger de ut og holder kjeft, eller skylder på at "det bare er et spill". Det er rett og slett feigt.

Skrevet
Skjønner ikke at guttene skal få skyld eller ta ekstra ansvar for disse kvinnenes behandling å væremåte.

Man skulle tro at menn er noen som skal passe på jentene fordi at kvinner er uansvarlige individer som burde umyndiggjøres?

Hallo, vet ikke om dere faktisk så på episoden idag men det var faktisk slik at guttene diskuterte seg imellom og konkluderte med at disse jentene var gale og bitcher og veldig barnslige.

Og når noen er sprø og skrullete (slik som lene, nanna, noor og karita), - ja da viser man dem bare disrespekt, -

Herregud, litt småirriterende at dere bare skylder på gutta, - de burde vært menn sier dere, - de burde hatt baller sier dere,...

Ja de hadde det, både william og kevin ler av jentepartnere deres.

Mads har lyst på fitte så for ham er det pikken som forteller at margrethe må ut.

Tullhøner må dere være, som ikke skjønner de mest innlysende ting.

oii så tøffe de var da! Sitter der og diskuterer seg imellom....samme dagen som de blir konfrontert av triana.

Virkelig tøffe må jeg si!

Jente eller gutt - det er fullstendig irrelevant, poenget er at trakassering og mobbing er fullstendig uakseptablet og det burde være et selvfølge at man, HVERTFALL når man er såpass voksne som de der inne er, klarer å ta et

standpunkt til det! Patetiske idioter hele gjengen. De kan ikke ha det greit i livet.

Imponerende at de klarer å stå oppreist, selv UTEN ryggrad.......

Skrevet

Var det kevin eller william som grep inn på mandagens episode og sa at dersom lene hadde noe uoppgjort med margethe så ta det opp på tomannshånd?

Hvem av kevin eller william var det som sa høyt og tydelig til nanna at hun er feig under festmiddagen og deretter holdt hun kjeft?

De sier jo hele tiden at de ikke liker jentene sine, både høyt og lavt, - til hverandre og til kamera. Mads er unntaket fordi han trenger å straffepule lene litt.

Men jeg skjønner jo at dere helst vil se hele greia som guttenes ansvar...

Skrevet

At gutter tenker med pikken er ingen unnskyldning!

Jeg synes opptil flere av guttene har vært med på mobbingen av Margrethe ved at de enten har sagt stygge ting om henne, for det har faktisk Lene rett i, eller at de ikke har stoppet mobbingen.

Petter er vel den som har vært den verste. Det startet den dagen hun kom det. Allerede da han sjekket kofferten hennes begynte kommentarene å renne ut av munnen på ham. Han har tilbragt for mye tid med jentene! Tøffelgutt som alltid gjør som jentene sier!

Skrevet
At gutter tenker med pikken er ingen unnskyldning!

Jeg synes opptil flere av guttene har vært med på mobbingen av Margrethe ved at de enten har sagt stygge ting om henne, for det har faktisk Lene rett i, eller at de ikke har stoppet mobbingen.

Petter er vel den som har vært den verste. Det startet den dagen hun kom det. Allerede da han sjekket kofferten hennes begynte kommentarene å renne ut av munnen på ham. Han har tilbragt for mye tid med jentene! Tøffelgutt som alltid gjør som jentene sier!

Amen!!

Gjest aldente
Skrevet
Var det kevin eller william som grep inn på mandagens episode og sa at dersom lene hadde noe uoppgjort med margethe så ta det opp på tomannshånd?

Hvem av kevin eller william var det som sa høyt og tydelig til nanna at hun er feig under festmiddagen og deretter holdt hun kjeft?

De sier jo hele tiden at de ikke liker jentene sine, både høyt og lavt, - til hverandre og til kamera. Mads er unntaket fordi han trenger å straffepule lene litt.

Men jeg skjønner jo at dere helst vil se hele greia som guttenes ansvar...

Men nå har det seg jo slik at de som IKKE direkte mobber, ER jo nettopp guttene! Dermed kan man se på det som at guttene er de som er tilstede men likevel ikke gjør en dritt for å hindre det. Fatter ikke at det skal være så forbanna vanskelig å skjønne!

Skrevet

Guttene var såpass reale at de var enige om i samtalen sin på trappa at margrethe faktisk ikke hadde gjort noe mot dem. Det virket som om de ikke helt forsto hvor fæle lene og nanna og noor og karita egentlig er. Gutter flest tror jo godt om jenter, det ligger innbakt i vår natur det å stole på å være reale mot jenter. Og hvis jenter hater andre jenter, - ja da er vi gutter så dumme at vi "støtter dem i tykt og tynt".

Tror dere at for eksempel jentene ville beskyttet en gutt som var utstøtt og mobbet?

Litt ekkelt at dere prøver å pålegge ansvaret på guttene som etter min mening for første gang oppførte seg som gutter skal.

Skrevet

Går ikke an å se episoden på web-tv :(

Noen her inne som har lyst til å oppsummere episoden??? Hvorfor måtte nanna gå, hva gjorde de med karita, når kom therese inn igjen? Osv..

Skrevet
Guttene var såpass reale at de var enige om i samtalen sin på trappa at margrethe faktisk ikke hadde gjort noe mot dem. Det virket som om de ikke helt forsto hvor fæle lene og nanna og noor og karita egentlig er. Gutter flest tror jo godt om jenter, det ligger innbakt i vår natur det å stole på å være reale mot jenter. Og hvis jenter hater andre jenter, - ja da er vi gutter så dumme at vi "støtter dem i tykt og tynt".

Tror dere at for eksempel jentene ville beskyttet en gutt som var utstøtt og mobbet?

Litt ekkelt at dere prøver å pålegge ansvaret på guttene som etter min mening for første gang oppførte seg som gutter skal.

Av erfaring kan jeg si med hånden på hjertet at, ja det ville jeg for det har jeg gjort ved opptil flere anledninger når alle andre har snudd ryggen til. Det er mulig det er sjeldenvare men sånn er det. Det begynte etter en episode jeg ikke hadde noe med, men som jeg ble påvirket av(velger å ikke si noe mer enn det da den lett kan kjennes igjen av noen). Hadde kanskje ikke lært så mye hadde det ikke vært for den. Umulig å vite.

Skrevet
Men nå har det seg jo slik at de som IKKE direkte mobber, ER jo nettopp guttene! Dermed kan man se på det som at guttene er de som er tilstede men likevel ikke gjør en dritt for å hindre det. Fatter ikke at det skal være så forbanna vanskelig å skjønne!

Jeg er enig i dette, men jeg synes Petter har en litt mer aktiv del i det enn det de andre har. Desverre.

Gjest Gjest_Ling_*
Skrevet

Noen her inne som har lyst til å oppsummere episoden??? Hvorfor måtte nanna gå, hva gjorde de med karita, når kom therese inn igjen? Osv..

Mats tok med lene på date der therese venten på dem, med et brev om at hun skulle komme inn og splitte et par. hun splittet Nanna og Petter, så Nanna måtte på solo`n. under pandoras eske kommer Triana og avbryter. hun setter slemmingene på plass med at mobbing ikke tolereres på PH, og at Lene eller Nanna ( siden de sto i spissen for mobbingen) måtte bestemme der og da seg i mellom hvem av de to som måtte forlate PH. de bestemte det med stein, saks, papir og Nanna måtte dra.

Skrevet
Uavhengig av om man har et "riktigere" inntrykk av Lene i virkeligheten og utenfor TV-kamerane, så ser vel flere enn de som kun kjenner henne fra TV-klippene at hun ikke har egnede personlige egenskaper til å bli psykolog? Jeg har oppfattet at hun studerer til å bli det??

Jeg leste lokalavisens "kebab-Lene"(eller hva den nå het) artikkel og der står det at hun tar bachelor i psykologi og pedagogikk. Det er vel ikke helt det samme vel :ler:

Med det er det ikke mange jobbene å få annet enn innen forskning. I allefall ikke når det gjelder psyk. Pedagogikk kan jo brukes til så mangt da.. Hvis noen ønsker henne da..

Skrevet

Jeg liker denne oppsummeringen her. (Begynner ordentlig etter fet skrift)

Skrevet

Kjempemorsom!! :fnise:

Særlig: "Hjemme på hotellet tror Kev at Nanna er betatt av ham, det tror ikke hun. Det tror jeg. "

Skrevet

:ler: fantastisk!! Jeg kommer til å strebe etter å se på paradise hotel med de samme brillene som denne bloggeren gjør !!

Gjest Bloodless
Skrevet

Var slett ikke verst, det sammendraget. :) Morsomt og detaljert! Nå vet jeg iallefall hva som ha skjedd, så da klarer jeg meg til episoden er på nett. Det ser jo ut til å ta førti år så...

Skrevet
Var slett ikke verst, det sammendraget. :) Morsomt og detaljert! Nå vet jeg iallefall hva som ha skjedd, så da klarer jeg meg til episoden er på nett. Det ser jo ut til å ta førti år så...

Mm! Håper den kommer snart! Venter i spenning! Blir liksom ikke det samme å lese oppsummeringer. Må jo se episoden...

Skrevet

Så treige da tv3...

Tror ikke de sitter oppe kl 3 om natta for å få web tvn til å virke men...

Gjest pastapasta
Skrevet
Så treige da tv3...

Tror ikke de sitter oppe kl 3 om natta for å få web tvn til å virke men...

... men vi sitter jo oppe og håper :trist:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...