Skylapp Skrevet 22. april 2009 #3521 Skrevet 22. april 2009 Synes kanskje det var litt vel voldsomt.. Synes oppførselen hans er fryktelig umoden, men at han er tynn er det vel strengt talt ikke sikkert han kan noe for.. Dessuten synes jeg tatoveringer er sexy Voldsomt, neppe. Bare meninger! Derfor bør han gjøre noe med det håret sitt! Håre hans får jo ansikte til å se tynt og tørt ut.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3522 Skrevet 22. april 2009 Syns han er fææl, syns han ser ut som en skitten narkovrak, langt hår, skjegg og masse tatoveringer, sorry syns det bare ser så skittent ut. Tynn er han og. Typen mente alle tatoveringene på den ene armen var til for å skjule sprøytestikk...Han er fæl ja. Synes han virka dirkete teit under båtturen også
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3523 Skrevet 22. april 2009 (endret) Fikk dere med dere når charter-Svein kysset Mats i dag? bladde igjennom kanalene da jeg så det på det der programme som går før Friends Endret 22. april 2009 av dragonfly
Gjest Gjest_Tussi_* Skrevet 22. april 2009 #3524 Skrevet 22. april 2009 Typen mente alle tatoveringene på den ene armen var til for å skjule sprøytestikk...Han er fæl ja. Synes han virka dirkete teit under båtturen også Like barn leker best...
Gjest Bloodless Skrevet 22. april 2009 #3525 Skrevet 22. april 2009 Så utrolig irriterende at dagen episode ikke er på nett enda! Fikk ikke sett det på grunn av jobb. VIL SEEEE!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3526 Skrevet 22. april 2009 Sikkert noen som har kommentert det før, men jeg må bare... Det at Lene kalte Margrete for pedohore virker bare mer og mer latterlig for hver gang Mats er på skjermen. Alex kunne vært faren til Mats når det gjelder modenhet. Av alle som har vært der inne, er det faktisk han (den yngste) som oppførte seg mest voksent. Helt enig! Alex virket som en noenlunde orntlig person
henine Skrevet 22. april 2009 #3527 Skrevet 22. april 2009 Jeg likte Lene i begynnelsen, men hun har tapt seg veldig. Utrolig oppførsel av en som studerer psykologi.
Gjest pastapasta Skrevet 22. april 2009 #3528 Skrevet 22. april 2009 Så utrolig irriterende at dagen episode ikke er på nett enda! Fikk ikke sett det på grunn av jobb. VIL SEEEE! Jeg og! Blir nesten litt deppa
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 22. april 2009 #3529 Skrevet 22. april 2009 Typen mente alle tatoveringene på den ene armen var til for å skjule sprøytestikk...Han er fæl ja. Synes han virka dirkete teit under båtturen også Eeehh... tatoveringer for å skjule sprøytestikk?? Jaja, da er typen min fullbarka narkis i alle fall!! Og synes kanskje at folk bør holde seg for gode til å snakke fryktelig nedsettende om utseendet på deltakerene, da er man ikke stort bedre enn Lene som alle er irriterte på!!!! Oppførsel og holdninger er relevant for diskusjon. Utseende blir lavmål å diskutere!!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3530 Skrevet 22. april 2009 Eeehh... tatoveringer for å skjule sprøytestikk?? Jaja, da er typen min fullbarka narkis i alle fall!! Og synes kanskje at folk bør holde seg for gode til å snakke fryktelig nedsettende om utseendet på deltakerene, da er man ikke stort bedre enn Lene som alle er irriterte på!!!! Oppførsel og holdninger er relevant for diskusjon. Utseende blir lavmål å diskutere!!!! Jeg synes Mats er en pen gutt,men han ser unektelig veldig herja og sliten ut. Ingen sier at tatovering på armene=sprøytenarkoman,det var bare en måte å forklare hvilket helhetsinntrykk man får av han tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3531 Skrevet 22. april 2009 Leser artikkelen dere snakker om her på SeHer. Dette er litt typisk Nanna: - Jeg skjønte at det hadde gått for langt og sa til henne at "du hadde ikke fortjent den dritten". Deretter ba jeg henne komme for å snakke med meg når hun er klar, men det tok ikke TV3 med. Med andre ord: "du må komme og snakke med meg når du er klar, så får jeg litt mer å baksnakke deg om til Lene, og vi kan forberede vårt neste mobbeangrep på deg. Så bare kom til meg og snakk, så skal vi lytte og finne ut av hvordan vi kan knekke deg."
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3532 Skrevet 22. april 2009 Lyver Mads og Petter da? Samtlige har sagt nå at Lene er penest på Paradise. Litt uheldig med sminken, men flott benstruktur. lol, "mads og petter synes at lene er den peneste"? For en vits. Den desidert hotteste dama på PH er jo Yvonne, som idiotene der inne dessverre sende ut først...
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3533 Skrevet 22. april 2009 Den fantes ikke stygg, forstår du ikke nordlandsk? Og da jeg nevnte musa, mente jeg selvsagt datamusa. Antar at det var det du misforsto! Hahahah, noen innbiller seg tydeligvis at man kan si hva man vil om andre mennesker, så lenge man skjuler seg bak at man kommer fra Nord-Norge og derfor preiker dritt om alt og alle til daglig. For en latterlig dårlig unnskyldning....
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3534 Skrevet 22. april 2009 Hvorfor får hurpa båttur og champis-date når hun skal schippes ut derfra idag da? :ler: :ler:
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3535 Skrevet 22. april 2009 Jeg orker ikke høre på Lene og Nanna lengre. Er rett før jeg herper hele tv'n haha
Bomull Skrevet 22. april 2009 #3536 Skrevet 22. april 2009 ENIG! Stygt av Petter under Pandoras. Og hva feiler Andre'? Hælihet..jeg blir helt sjokka over at det går an! Hva sa Petter? Jeg gikk glipp av akkurat den kommentaren
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3537 Skrevet 22. april 2009 Jeg likte Lene i begynnelsen, men hun har tapt seg veldig. Utrolig oppførsel av en som studerer psykologi. Ja.. sitter og ser på tidligere episoder og det er helt utrolig at det er samme dama.... hun sir på et elr annet tidsounkt at hun synes nanna er altfor direkte når hun snakker til folk, og har prøvd å få henne til å vøre litt mer 'laidback'.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3538 Skrevet 22. april 2009 Hva sa Petter? Jeg gikk glipp av akkurat den kommentaren når margrete spør hvem han håper drar: jeg håper du drar og tror du drar..
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3539 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes det er kvalmende at "alle" plutselig innser hvordan de har oppført seg. Og tar Margrete i forsvar. Feigt at ingen har vært der for henne før. Desverre tror jeg kun dette er et spill for husfredens skyld at Lene ber om unnskyldning nå, tror nok enda hun står på sitt og mener det hun har sagt og ment er riktig. Selv om både hun og Nanna har gått ut i media og "reddet sitt eget skinn". Ja, disse horene er så falske som det går an å bli. Det samme gjelder guttene der inne, som ikke tør å si en dritt før de har oddsene på sin side. Det vitner bare om utrolig svake personligheter.
Gjest dalieo Skrevet 22. april 2009 #3540 Skrevet 22. april 2009 Hva sa Petter? Jeg gikk glipp av akkurat den kommentaren Tror kanskje det siktes til når Margrethe leste opp spørsmålet til Petter, "Hvem tror du går ut idag, og hvem vil du skal gå ut?". Så sa Petter kjapt "Deg, og deg!" også begynte alle å le. Men så sa han jo også en kommentar om kroppen hennes en gang, under forrige Pandoras eller noe. Heiet på Petter før, men han har tapt seg.. Tror jeg heier William fram nå Eneste som tør å si imot """fellesskapet"""""""
Fremhevede innlegg