Gjest Tromsøværing Skrevet 22. april 2009 #3501 Skrevet 22. april 2009 Sikkert noen som har kommentert det før, men jeg må bare... Det at Lene kalte Margrete for pedohore virker bare mer og mer latterlig for hver gang Mats er på skjermen. Alex kunne vært faren til Mats når det gjelder modenhet. Av alle som har vært der inne, er det faktisk han (den yngste) som oppførte seg mest voksent.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3502 Skrevet 22. april 2009 Jeg vet ikke om jeg gleder meg eller ikke til episoden i morgen. Jeg er spent på om Lene driter seg ut og forsetter baksnakkingen bak ryggen til M. Håper Therese bruker fredningen sin på Lene. Uansett så kommer jeg til å sitte stemplet forann tv'n
Torine Skrevet 22. april 2009 #3503 Skrevet 22. april 2009 Det jeg reagerte mest på var at de aldri ga seg med å prate dritt. Greit nok å mislike personer sterkt og prate negativt om dem bak ryggen deres, det har vel stort sett alle gjort en eller annen gang. Det som forundrer meg er at de fortsetter når de ser at Margrethe ikke har noen å forholde seg til, og dersom det er en person der inne som prater med henne så forsøker de alt de kan for at den personen også skal mislike henne. Jeg er overbevist om at dersom min verste fiende hadde blitt så utestengt som dette, så hadde jeg fått sånn medfølelse med personen at jeg hadde ikke klart annet enn å ta kontakt. Det kalles vel bare å ha litt empati og forståelse for andre som har det vanskelig. Trenger ikke være noen engel for å opptre på den måten, selv om det kanskje ikke er bestevenninna de det er snakk om. Enig! De bruker hatet som føde til å styrke gruppen og fellesskapet. De kommer nærmere hverandre gjennom denne felles følelsen av hat. De er egentlig ikke så nære hverandre og kjenner egentlig ikke de andre så godt, men dette øker fellesskapsfølelsen og makten gruppen har. Når de først har satt igang hjulene er det ingen vei tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3504 Skrevet 22. april 2009 Noen som vet hvor mange episoder/hvor lenge paradise holder på?
Tullpia Skrevet 22. april 2009 #3505 Skrevet 22. april 2009 Det er nok Margrethes indre styrke som får Lene til å ta sånn av. Hun klarer ikke å oppnå den reaksjonen hun ønsker av Margrethe, og prøver bare hardere og hardere. Jepp. Margrethe kan ikke underlegges kontroll, og hardere skyts må til for å få henne til å knekke. Det har flere ganger blitt truet med at "det blir et helvete" dersom man ikke føyer seg etter "felleskapet". Og helvete, ja det har sannelig Margrethe fått. Det står respekt av måten hun har taklet situasjonen på.
Gjest venterogventer Skrevet 22. april 2009 #3506 Skrevet 22. april 2009 nå må webepisoden snart bli lagt ut...
VirreVapp Skrevet 22. april 2009 #3507 Skrevet 22. april 2009 De bruker som regel og bli lagt ut rett etter dem er vist på tv. Men noen ganger kan de være tregere dessverre. Det er kjipt når man sitter og venter Hehe, ja.. og jeg eier jo ikke tålmodighet heller
Gjest Gjest_S_* Skrevet 22. april 2009 #3508 Skrevet 22. april 2009 Og det er trist å se på. Enig.Etter en slik oppvising på tv, bør i det minste folk rundt henne reagere og oppfordre henne til å søke profesjonell hjelp. Mennesket er jo mest sannsynlig sykt, og TV3 bør også ta et ansvar her. Stakkars foreldrene hennes.
Sarah85 Skrevet 22. april 2009 #3509 Skrevet 22. april 2009 Alle refererer til dem mannfolka på PH hele tiden. Hvor er de? Har ikke sett noen i det hele tatt jeg. Trodde ikke PH tok inn mannfolk siden vi ennå ikke har sett snurten av dem...
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3510 Skrevet 22. april 2009 Alle refererer til dem mannfolka på PH hele tiden. Hvor er de? Har ikke sett noen i det hele tatt jeg. Trodde ikke PH tok inn mannfolk siden vi ennå ikke har sett snurten av dem... Nej ikke mye utover tisser der inne akkurat
Gjest venterogventer Skrevet 22. april 2009 #3511 Skrevet 22. april 2009 Hehe, ja.. og jeg eier jo ikke tålmodighet heller Og at de skal være så treige akkurat i kveld da!! *tikktakktikktakk* Håper den blir lagt ut akkurat kl 00:00!
Gjest Gjest_gjest7_* Skrevet 22. april 2009 #3512 Skrevet 22. april 2009 Søppelkanalen TV3 gjør alt for å pushe reklamedritten sin. De som burde skamme seg er oss som ser på dette tullet. Fra tv3.no's "Forum Regler": "Ved å akseptere disse reglene, lover du at du ikke vil legge inn noen innlegg som er motbydelig, vulgær, seksuelt rettet, hatefullt, truende, eller som ellers er i strid med gjeldende lover." og ikke minst "Ved å akseptere disse reglene aksepteres også fremtidige regelendringer.". Samtidig sender de i sin beste sendetid denne mobbedritten som bryter mot samtlige av deres egne 'Forum regler', og som de vet vil føre til masse styr og omtale rundt programmet. Rimelig hyklersk og patetisk. Men-men.. sånn går no dagan..
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3513 Skrevet 22. april 2009 Jeg lurer på hvor lang tid det tar før Margrethe viser sin negative side. Mange av oss syntes jo Lene virket som ei kjempejente til å begynne med også.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3514 Skrevet 22. april 2009 Lurer på om Nanna skal jobbe som bartender på brygga i Tønsberg i sommer ... lurer på om hun og Lene får/har jobb i det hele tatt etter dette, noen som veit? De skal vel bruke sine "15 minutes of fame" for alt det er verdt først. Dvs.ut og flashe pupper og ræv i alle mulige tv-programmer og blader, er vel allerede godt igang der. At et menneske med så lav impulskontroll som Lene jobber som flyvertinne er direkte skremmende.Trodde kravene til god psykiske helse var strenge i slike yrker.Tipper den jobben ryker nå.
Skylapp Skrevet 22. april 2009 #3515 Skrevet 22. april 2009 Lene har da bedre ting å ta seg til enn å sitte her og forsvare seg selv. Hun innser vel snart at det er håpløst. Feks å sitte i pappa`s kebabsjappe.
Skylapp Skrevet 22. april 2009 #3516 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes Mats er veldig umoden på de fleste måter jeg. Han minner meg om en ungdomsskoleelev i grunnen. Syns han er fææl, syns han ser ut som en skitten narkovrak, langt hår, skjegg og masse tatoveringer, sorry syns det bare ser så skittent ut. Tynn er han og.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. april 2009 #3517 Skrevet 22. april 2009 Nå snakker ikke jeg spansk, men "hombre" betyr vel ikke "venn"? Trodde det betyr "mann". Venn er vel "amigo"? Jeg reagerte på akkurat det samme!..
VirreVapp Skrevet 22. april 2009 #3518 Skrevet 22. april 2009 Syns han er fææl, syns han ser ut som en skitten narkovrak, langt hår, skjegg og masse tatoveringer, sorry syns det bare ser så skittent ut. Tynn er han og. Synes kanskje det var litt vel voldsomt.. Synes oppførselen hans er fryktelig umoden, men at han er tynn er det vel strengt talt ikke sikkert han kan noe for.. Dessuten synes jeg tatoveringer er sexy
Gjest sushi Skrevet 22. april 2009 #3519 Skrevet 22. april 2009 Noen som vet hvordan det går med Iris og Øystein på utsiden?
Gjest Gjest igjen Skrevet 22. april 2009 #3520 Skrevet 22. april 2009 Uavhengig av om man har et "riktigere" inntrykk av Lene i virkeligheten og utenfor TV-kamerane, så ser vel flere enn de som kun kjenner henne fra TV-klippene at hun ikke har egnede personlige egenskaper til å bli psykolog? Jeg har oppfattet at hun studerer til å bli det??
Fremhevede innlegg