Ole27 Skrevet 22. april 2009 #3481 Skrevet 22. april 2009 Håper dere sender spm til Petters nettmøte på vg - større kjerring har vel ikke vært på tv siden Dame Edna
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3482 Skrevet 22. april 2009 Selv om de sier unnskyld er jo ikke det nødvendigvis forenelig med at de føler anger. Det er i dette tilfellet et tomt ord. Jo det er greit nok og jeg tror ikke et ord av det selv, men se for deg vist de ikke hadde gjort noe som helst da (?) Folk hadde jo klikket vinkel! Mer enn allerede :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3483 Skrevet 22. april 2009 NÅ kan Ph begynne. Det ser ut til at Kevin bryter ut av alliansen igjen og at Lene har mistet respekt der inne nå. Det blir gøy å se de nye spillerene nå.
Gjest Erik Skrevet 22. april 2009 #3484 Skrevet 22. april 2009 Jeg heier ikke på Margrethe fordi noen har vært slemme mot henne. Hva er det for noe da? Fordi Margrethes måte å håndtere situasjonen på viser en indre styrke som er beundringsverdig. Det er ikke mange som er psykisk sterke nok til å stå med rak rygg i en slik situasjon. De fleste andre der inne, inkludert guttungen Mads og dette white-trash fugleskremselet fra Tromsø, hadde garantert klappet sammen i raserianfall eller gråtetokter ganske fort dersom de hadde blitt utsatt for det samme som Margrethe. Tøff i trynet kan de være - men noe mental styrke har de ikke.
VirreVapp Skrevet 22. april 2009 #3485 Skrevet 22. april 2009 Håper dere sender spm til Petters nettmøte på vg - større kjerring har vel ikke vært på tv siden Dame Edna Enig! Skjønner ikke hvorfor så mange har likt han! Og nå i det siste har han jo bare blitt enda mer tragisk... På tide med noen karer med litt guts og baller i PH!!!!!!
Sarah85 Skrevet 22. april 2009 #3486 Skrevet 22. april 2009 Skuffet over at gutta ikke egentligt hadde noe mot i det hele tatt. Min vurdering: Petter: Aldri vært noen favoritt av "jente"-gutter. (litt fornærmende mot oss jenter nå, hehe) Han har holdt seg for god for mye, men nå ble det jammen meg lavnivå på han også. Latterliggjorde en som slet med å ikke grine under pandora. Sosiale antenner har tydeligvis ikke pappaen kjøpt til ham :gjeiper: William: Bra forsøk iallefall! Kevin: Vel, et forsøk om ikke annet. Andre: Er det mulig å være så "henge med for enhver pris". Har ingen meninger selv, bare dilter med. Og ikveld fornærmet han partneren sin og gjorde alt verre. Skulle nesten ønske det var parseremoni for gutta imorgen så kan kunne slite med å få støtte hos M. Mats: Barneskoleunge som dilter etter Lene. Kan ikke forvente noe mer der nei. Nei, takke meg til skikkelige mannfolk. Men det skal visst ikke inn noen av dem i PH...
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3487 Skrevet 22. april 2009 Fordi Margrethes måte å håndtere situasjonen på viser en indre styrke som er beundringsverdig. Det er ikke mange som er psykisk sterke nok til å stå med rak rygg i en slik situasjon. De fleste andre der inne, inkludert guttungen Mads og dette white-trash fugleskremselet fra Tromsø, hadde garantert klappet sammen i raserianfall eller gråtetokter ganske fort dersom de hadde blitt utsatt for det samme som Margrethe. Tøff i trynet kan de være - men noe mental styrke har de ikke.
Ole27 Skrevet 22. april 2009 #3488 Skrevet 22. april 2009 NÅ kan Ph begynne. Det ser ut til at Kevin bryter ut av alliansen igjen og at Lene har mistet respekt der inne nå. Det blir gøy å se de nye spillerene nå. Enig! Trenger litt maktskifte der inne!
Sarah85 Skrevet 22. april 2009 #3489 Skrevet 22. april 2009 Jeg støtter meg på flere av de andre. Margrethe er en verdig vinner! Ike på grun av mobbingen, men hennes takling av det styrker hennes kvaliteter. Hun virker som en kjempejente!
Tullpia Skrevet 22. april 2009 #3490 Skrevet 22. april 2009 Fordi Margrethes måte å håndtere situasjonen på viser en indre styrke som er beundringsverdig. Det er ikke mange som er psykisk sterke nok til å stå med rak rygg i en slik situasjon. Veldig enig. At hun greier å fremstå så rolig og nøkternt er utrolig.
VirreVapp Skrevet 22. april 2009 #3491 Skrevet 22. april 2009 Aaaargh Kom igjen tv3, legg ut siste episode da!!!!!!
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3492 Skrevet 22. april 2009 Enig! Trenger litt maktskifte der inne! Er super enig med Ole
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3493 Skrevet 22. april 2009 Aaaargh Kom igjen tv3, legg ut siste episode da!!!!!! Tror ikke de legger de ut før over middnatt. Har værtfall opplevd det selv
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3494 Skrevet 22. april 2009 Det jeg reagerte mest på var at de aldri ga seg med å prate dritt. Greit nok å mislike personer sterkt og prate negativt om dem bak ryggen deres, det har vel stort sett alle gjort en eller annen gang. Det som forundrer meg er at de fortsetter når de ser at Margrethe ikke har noen å forholde seg til, og dersom det er en person der inne som prater med henne så forsøker de alt de kan for at den personen også skal mislike henne. Jeg er overbevist om at dersom min verste fiende hadde blitt så utestengt som dette, så hadde jeg fått sånn medfølelse med personen at jeg hadde ikke klart annet enn å ta kontakt. Det kalles vel bare å ha litt empati og forståelse for andre som har det vanskelig. Trenger ikke være noen engel for å opptre på den måten, selv om det kanskje ikke er bestevenninna de det er snakk om.
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3495 Skrevet 22. april 2009 Tror ikke de legger de ut før over middnatt. Har værtfall opplevd det selv De bruker som regel og bli lagt ut rett etter dem er vist på tv. Men noen ganger kan de være tregere dessverre. Det er kjipt når man sitter og venter
Torine Skrevet 22. april 2009 #3496 Skrevet 22. april 2009 Jeg støtter meg på flere av de andre. Margrethe er en verdig vinner! Ike på grun av mobbingen, men hennes takling av det styrker hennes kvaliteter. Hun virker som en kjempejente! Det er nok Margrethes indre styrke som får Lene til å ta sånn av. Hun klarer ikke å oppnå den reaksjonen hun ønsker av Margrethe, og prøver bare hardere og hardere.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3497 Skrevet 22. april 2009 Det er nok Margrethes indre styrke som får Lene til å ta sånn av. Hun klarer ikke å oppnå den reaksjonen hun ønsker av Margrethe, og prøver bare hardere og hardere. Og det er trist å se på.
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3498 Skrevet 22. april 2009 Det jeg reagerte mest på var at de aldri ga seg med å prate dritt. Greit nok å mislike personer sterkt og prate negativt om dem bak ryggen deres, det har vel stort sett alle gjort en eller annen gang. Det som forundrer meg er at de fortsetter når de ser at Margrethe ikke har noen å forholde seg til, og dersom det er en person der inne som prater med henne så forsøker de alt de kan for at den personen også skal mislike henne. Jeg er overbevist om at dersom min verste fiende hadde blitt så utestengt som dette, så hadde jeg fått sånn medfølelse med personen at jeg hadde ikke klart annet enn å ta kontakt. Det kalles vel bare å ha litt empati og forståelse for andre som har det vanskelig. Trenger ikke være noen engel for å opptre på den måten, selv om det kanskje ikke er bestevenninna de det er snakk om. Godt skrevet.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3499 Skrevet 22. april 2009 Det jeg reagerte mest på var at de aldri ga seg med å prate dritt. Greit nok å mislike personer sterkt og prate negativt om dem bak ryggen deres, det har vel stort sett alle gjort en eller annen gang. Det som forundrer meg er at de fortsetter når de ser at Margrethe ikke har noen å forholde seg til, og dersom det er en person der inne som prater med henne så forsøker de alt de kan for at den personen også skal mislike henne. Jeg er overbevist om at dersom min verste fiende hadde blitt så utestengt som dette, så hadde jeg fått sånn medfølelse med personen at jeg hadde ikke klart annet enn å ta kontakt. Det kalles vel bare å ha litt empati og forståelse for andre som har det vanskelig. Trenger ikke være noen engel for å opptre på den måten, selv om det kanskje ikke er bestevenninna de det er snakk om. Signerer den!
Ole27 Skrevet 22. april 2009 #3500 Skrevet 22. april 2009 Lurer på om Nanna skal jobbe som bartender på brygga i Tønsberg i sommer ... lurer på om hun og Lene får/har jobb i det hele tatt etter dette, noen som veit?
Fremhevede innlegg