Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg heier ikke på Margrethe fordi noen har vært slemme mot henne. Hva er det for noe da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg heier ikke på Margrethe fordi noen har vært slemme mot henne. Hva er det for noe da?

??

Skrevet (endret)

http://www.side2.no/tv/article2609330.ece

Syns dette ble litt svakt. Syns det var bra at triana brøt inn Jeg klarer ikke tro på det etter så stygge som de var mot M

Men er glad de faktisk sier unnskyld, det er jo positivt

Endret av dragonfly
Skrevet

for de andre fortjener å vinne da el? Djis

Skrevet

Jeg synes det er litt morro at noen tror at programlederen selv har tatt initiativ til å stoppe mobbinga og at alt kommer fra hjertet hennes. Talen var desverre innøvd fra et manus men hun leste det opp bra.

Skrevet

Vedder ganske mye på at Lenes "unnskyldning" til Margrethe på slutten der kommer etter sterk oppfordring fra produsentene, de så tydeligvis at dette ville være noe folk reagerte sterkt på og at en slik unnskyldning sikkert kan gjøre folk noe vennligere stillt overfor henne i ettertid.

Skrevet
Jeg synes det er litt morro at noen tror at programlederen selv har tatt initiativ til å stoppe mobbinga og at alt kommer fra hjertet hennes. Talen var desverre innøvd fra et manus men hun leste det opp bra.

Innøvd eller ikke hun mente det i hvertfall så det ut som. Applaus til Triana

Gjest Langsyne
Skrevet
Margrethe kan sette seg på flyet til Langtvekkistan, ka faen va det som fikk ho til å melde seg på PH? Ho mangla sosiale antenner, plutselig kan hun snakke og smile! Falske bitch!

Hm..? :klø:

Har bare fått med meg noen episoder av PH og har virkelig vurdert å bare la være de siste dagene pga all mobbinga. Blir rett og slett for leit og slitsomt å se på og er kjempe lei av å se drama på tv, egentlig. MEN er det noe som irriterer meg så er det slik urettferdighet som M har blitt utsatt for. Og når voksne mennesker mister såpass mye fatningen og lar seg selv være så SLEM og usaklig blir det så sinnsykt, sinnsykt leit å se på. Søren at det skal være sånn! Hva skjer egentlig? Man skal stille opp når noen blir mobbet, man skal da ikke stå å se på at en jente eller medspiller blir utfryst og så dårlig behandlet(jeg lurer på hvor mange timer M hadde trengt hos psykologen etter dette oppholdet, jeg. Hun er blitt skikkelig "trødd på" på tv og på en kjempe usaklig og urettferdig måte). Jeg lurer rett og slett på om Lene er helt frisk? :hakeslepp:

Skrevet

Det er vel ingen som tror at det var trianna selv som kom på dette. At hun ikke har fått forhåndsføringer fra paradise-hotelprosjektledelsen eller at hun har fått beskjed om hva hun skal si og ikke si. Trianna kunne aldri laget egne regler etter sitt eget forgodebefinnende, ingen tror vel det heller håper jeg?

Gjest Kråkaa
Skrevet

De har nok gått igjennom hva hun skulle si..Men synes Triana gjorde en god jobb. Hun virka små pissed og det var på sin plass.

Skrevet
Det er vel ingen som tror at det var trianna selv som kom på dette. At hun ikke har fått forhåndsføringer fra paradise-hotelprosjektledelsen eller at hun har fått beskjed om hva hun skal si og ikke si. Trianna kunne aldri laget egne regler etter sitt eget forgodebefinnende, ingen tror vel det heller håper jeg?

Det virker faktisk som noen her mener at Triana er helten i PH nå.

Skrevet

Helt på sin plass ja, om enn for sent. Men de kunne godt ha sendt ut flere samtidig, både Lene, Karita og Nanna. Men vi må vel godta å holde ut med de andre to tussetrollene en stund til...

Skrevet

Selvsagt, men det var digg å se hurpetrynene få passet påskrevet. Skulle vært dobbeltepisode idag, så vi fikk sett hele Pandoras

Skrevet

Petter virker som ein stor drittunge, som har ingen egne meininger.

Og slikker jentene langt oppover ryggen.

Blir rett å slett uvel av å se på han.

Håper Therese er tøff nok til å sende Lene heim.

Skrevet
Det virker faktisk som noen her mener at Triana er helten i PH nå.

Greit Applaus til TV3! Triana er jo ansikte man retter seg mot her da siden det var hun som sa det. Det er greit at det ikke er hun som har skrevet det, men er sikker på at hun mente det hun og. Så bøyer seg for Triana og alle bak henne som har skrevet dette!

:gjeiper:

Skrevet

Jeg synes det hørtes ut som om talen kom rett fra hjertet. Hørte jo tydelig forskjellen før og etter. Men selvfølgelig skjønner vi jo at det ikke var Triana som kom på opplegget med at en måtte sendes hjem.

Gjest Figaro
Skrevet
http://www.side2.no/tv/article2609330.ece

Syns dette ble litt svakt. Syns det var bra at triana brøt inn Jeg klarer ikke tro på det etter så stygge som de var mot M

Men er glad de faktisk sier unnskyld, det er jo positivt

Selv om de sier unnskyld er jo ikke det nødvendigvis forenelig med at de føler anger. Det er i dette tilfellet et tomt ord.

Skrevet

Bra at det ble grepet inn, men synd at Lene ikke hadde vett nok til å sende seg selv hjem. Nanna "tok en for felleskapet" som de så pent kaller det. Dronning Lene fører an saueflokken...

Og hva er det Andrè? "Jeg gir faen?!?" For en gjøk. Håper det kommer inn en ny gutt som Margrethe kan danne par med.

Om Therese utnytter fredningen sin med å sende ut Lene (forutsatt at hun får velge partner sist) så står den gamle gjengen svakt der inne. Tror hun er tøff nok til det siden hun valgte å splitte Petter og Nanna.

Nattens rytter tror jeg faktisk er et forumtroll som sier det han kan for provosere mest mulig.

Skrevet

Utroooolig irriterende at jeg ikke fikk sett det i dag.. Og hva skjeeer med webtv på tv3??? Men bra noe skjedde i dag :) Orker ikke se på mer mobbing og vonde ting!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...