Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg håper dere fremdeles ikke tror Nattens Rytter er Lene?

Lene har da bedre ting å ta seg til enn å sitte her og forsvare seg selv. Hun innser vel snart at det er håpløst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper Lene må velge først, ja, og at Therese sender henne på hodet ut!!!!!

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet
Kan Therese stille seg bak hvem hun vil i morgen da? Trodde hun måtte stille seg bak Petter jeg ettersom det var han hun valgte i dag?

Nei de krever vel ikke det? :klø:

Skrevet

Det er vel vanlig parsermoni, og da er det fritt frem vil jeg tro.

Skrevet
Helt enig.

Var det forresten noen andre som reagerte når Mats prøvde å forsvare Lenes uttbrudd med at de var med i et spill? Som om det skal gjøre det greit å kalle noen en pedohore...

Jeg synes Mats er veldig umoden på de fleste måter jeg. Han minner meg om en ungdomsskoleelev i grunnen.

Skrevet

Hadde sikkert vært en seier for mobbeofre rundt om i norge om merethe vant hele greia :duskedame::duskedame::duskedame:

Håper hun vinner :)

At M ikke har synket ned til lenes nivå i kranglene, står det veldig respekt av:)

Håper wiliam og hun blir på rom sammmen i morgen. Han er den av guttene som syns negativt om all mobbingen der..

Dette programmet har blitt til en lærepenge til alle mobbere.. Mobbing ses ned på ...

Lene lot tilogmed vennina si gå istedenfor seg selv.. Protesterte bare sånn halveis fordi det må man liksom..

Ville ikke overasket meg om lene har vært en mobber på utsiden også, og det kommer i se og hør eller no lignene snart en artikkel om en som forteller om hvor mye lene har mobbet henne opp igejnnom barneskole årene.. Hun virker iallefall som et menneske som også mobber på utsiden..

Tror både nanna og lene vil få sparken om de har jobb, og vil ha vannskeligheter med å få seg ny jobb..

Skrevet (endret)
Triana fikk virkelig sagt det i dag. Takk gud for at hun var såpass hard og sinna som hun var. :klappe: Men at Nanna gikk istedefor Lene synes jeg var dumt. Nanna virker til å være en mye mer ydmyk person enn Lene og jeg tror hun mer oppriktig angrer på hvordan de var mot M, mens Lene unnskylder seg fordi hun "må".

Og til sist, MADS da som prøver å snakke imot Triana??? Hva f**n er det som feiler folk??

Nanna er ikke ydmyk. Bare dum å lett påvirkelig

Så klarte Mats faktisk å si noe så dumt som "det er jo et spill" :overrasket:

Endret av *Nessa*
Skrevet
Lene har da bedre ting å ta seg til enn å sitte her og forsvare seg selv. Hun innser vel snart at det er håpløst.

Siden det i dag virket som om Lene skværet opp med Margrethe allerede da de var inne på hotellet, regner jeg med at hun ikke en gang ville giddet å begynne å forsvare seg her.

Skrevet
Margrethe kan sette seg på flyet til Langtvekkistan, ka faen va det som fikk ho til å melde seg på PH? Ho mangla sosiale antenner, plutselig kan hun snakke og smile! Falske bitch!

Ja, hun er ondskapsfull. Tenk at hun ikke slikker ræva til Lene-grusomt gjort!

........å forsvare Lene's oppførsel (noe hun ikke selv gjør nå engang..) er å forsvare mobbing. Når hun til og med ikke forsvarer seg selv lengre, burde kansje blodfansen hennes la lyse gå opp for de?

Skrevet

Lene sa at hun ikke angret under pandoras og i se og hør så det hun sa til M etter P.Eske tror jeg er bare hun som er full i bull og hun gjorde sikkert bare så hun slipper å få mer kjeft av Triana seinere, hvis hun på en eller annen utrolig måte klarer seg i morgen. Noe jeg HÅPER på ikke skjer!!

Skrevet
Håper Lene må velge først, ja, og at Therese sender henne på hodet ut!!!!!

JEG OGSÅ :kjefte:

Skrevet
Helt enig.

Var det forresten noen andre som reagerte når Mats prøvde å forsvare Lenes uttbrudd med at de var med i et spill? Som om det skal gjøre det greit å kalle noen en pedohore...

Mats er tøffelen til Lene, vet du :fnise:

Skrevet
Ja, hun er ondskapsfull. Tenk at hun ikke slikker ræva til Lene-grusomt gjort!

........å forsvare Lene's oppførsel (noe hun ikke selv gjør nå engang..) er å forsvare mobbing. Når hun til og med ikke forsvarer seg selv lengre, burde kansje blodfansen hennes la lyse gå opp for de?

Kunne ikke sagt det bedre selv :enig:

Skrevet
Siden det i dag virket som om Lene skværet opp med Margrethe allerede da de var inne på hotellet, regner jeg med at hun ikke en gang ville giddet å begynne å forsvare seg her.

Kampen om ettermælet :slåss:

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Triana fikk virkelig sagt det i dag. Takk gud for at hun var såpass hard og sinna som hun var. :klappe: Men at Nanna gikk istedefor Lene synes jeg var dumt. Nanna virker til å være en mye mer ydmyk person enn Lene og jeg tror hun mer oppriktig angrer på hvordan de var mot M, mens Lene unnskylder seg fordi hun "må".

Jeg beundrer virkelig William. Han stiger HØYT i mine øyne om dagen. Han virker til å være en av de få der inne som faktisk skjønner og ser hvor jævlige jentene er. Kevin virker også ganske fair når han sier at det var riktig at en av Nanna eller Lene måtte ut i dag pga deres urimelige oppførsel.

Syntes det var helt jævlig å se på hvordan de hånlo av hverandres stygge kommentarer til M under pandoras før Triana kom. Helt utrolig KVALME var de rett og slett.

Og Lene da, som ikke angret på noe og som til og med klarte å lirke ut av seg "det trengs to for å danse tango" ETTER at de hadde fått "skjennepreken".

Og til sist, MADS da som prøver å snakke imot Triana??? Hva f**n er det som feiler folk??

:enig:

Skrevet

Kan godt forstå at du blir lei deg nattens rytter over at noen du kjenner driter seg så fullstendig ut. Det er ikke en handling du har gjort, men Lene og det er hun som skal legge seg flat og be om unnskyldning.

Jeg tenker litt på Lenes familie der oppe i Nord, de har tross alt ikke gjort noe galt.

Det er godt at hun ikke har barn som igjen kunne risikert å blitt mobbet tilbake, men det er godt mulig at hun har søsken som kanskje er yngre enn henne.

Oppforder derfor at vi prøver å holde oss litt saklig i dette forumet og fordømme hennes handlinger.

Gleder meg til å få humoren tilbake i PH og se Margrethe stråle og ha det bra :klemmer:

Skrevet
Gleder meg til å få humoren tilbake i PH og se Margrethe stråle og ha det bra :klemmer:

Skål for den!

Skrevet

Ååååååååååhhhhh, fikk ikke sett i dag!! Og ser ikke ut til at programmet er lagt ut enda. VIL SE NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!! Heia Margrethe :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...