Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe halloo?? Det var fri tolkning ja.... (er det mulig....)

Er du usikker om meningen bak, eller ikke skjønner den, er det bare å spørre fremfor å komme med patetiske kommentarer som dettet.

Triana har vært programleder, ja? Ja

Hennes rolle har kopiert den danske programlederen, hun er søt, vakker, snill, sjarmerende og flørter med kamera, ja? Ja

Vi får ikke se noen personlighet før idag, ja? Ja

Hun har derfor vært en fotomodell med replikker frem til idag, hvor hennes personlighet har kommet frem.

Det har da absolutt ingenting med at modeller er dumme og uten egne meninger.

Ærlig talt

:enig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble virkelig KVALM av dagens episode. over hvor ekkel de var med Magrethe før Triana kom inn! Håper Magrethe vinner hele greien!

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Hehe halloo?? Det var fri tolkning ja.... (er det mulig....)

Er du usikker om meningen bak, eller ikke skjønner den, er det bare å spørre fremfor å komme med patetiske kommentarer som dettet.

Triana har vært programleder, ja? Ja

Hennes rolle har kopiert den danske programlederen, hun er søt, vakker, snill, sjarmerende og flørter med kamera, ja? Ja

Vi får ikke se noen personlighet før idag, ja? Ja

Hun har derfor vært en fotomodell med replikker frem til idag, hvor hennes personlighet har kommet frem.

Det har da absolutt ingenting med at modeller er dumme og uten egne meninger.

Ærlig talt

:enig:

Skrevet

Håper Lene ryker snart! Hun får jo alle hun vil ut bare hun knipser med fingrene! Nei æsj! Jeg ville heller hatt Nanna der.

Skrevet
Så utrolig feig Andre' og de andre som tar parti med mobberne er! Er så glad for at Triana kom å satte de mobberne på plass! Voksne menneskene! Jeg synes Lene burde bli sendt hjem også! Grusom oppførsel! Og at det er kun William som har sagt noe imot denne mobbingen..

Ingen der inne har noe de skulle sagt på Margrethe. De er ikke bedre i det hele tatt! Håper de mobbende deltagerne skjønner hvor mye respekt folk Norge rundt har mistet for de.. Jeg blir kvalm.

Under Pandoras eske angret ikke Lene, men etter hun hadde fått satt de overnappa bryna sine på plass gikk hun å beklaget seg til Margrethe. (Vet det er smålig å gå løs på utseende, men siden Lene føler hun kan fortelle andre hva som er feil med bryna deres kan hun bare få vite at hennes er slettes ikke pene å se på!)

Skikkelig flashback til ungdomsskolen om hvor grusom de fæle bitchene kunne være når de vil ta noen andre helt uten grunn. :nei:

Helt enig!!

Og vil bare understreke at jeg også ble skikkelig imponert over Triana i dag. Det var driiit bra at hun slo så hardt ned på det. Synes imidlertid Lene burde dratt hjem. :)

Men håper det blir litt forandringer nå ;)

Skrevet

Jeg har ingen sympati for mobberne eller de som sto å så på. Det var grusomt å bare se på i de 40 min.

Den som tier samtykker.

Håper de skammer seg og vet at de har vist en DÅRLIG side av seg selv nå..

Jeg blir lei meg av at det i det hele tatt er mulig at voksne mennesker oppfører seg slik.. skikkelig skuffende.

Skrevet

Therese virker jo som en ganske sterk person, så hun kan jo faktisk tørre å stille seg med Lene. Da vil hun kunne få en sterk posisjon sammen med Margrethe og Camilla mot Noor og Karita.

Skrevet
Kunne de ikke bare sparket ut Magga da? Da hadde det blitt slutt på mobbingen.

Klart det ikke hadde det. De hadde bare funnet seg en ny hakkekylling. Det har vært èn gjennom hele programmet, denne gangen tok de det dog mye lengre enn med de tidligere hakkekyllingene. Regner med at de hadde gått løs på en av sine egne neste gang, slik de gjorde med Iris, hadde nok blitt Karita.

Skrevet
Jeg håper Triana vinner Paradise Hotel! :yvonne:

:fnise:

Skrevet
Therese virker jo som en ganske sterk person, så hun kan jo faktisk tørre å stille seg med Lene. Da vil hun kunne få en sterk posisjon sammen med Margrethe og Camilla mot Noor og Karita.

Noor svaier med vinden, så tror hun hadde prøvd å åle seg inn med de sterkeste.

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Ja, Therese tror jeg faktisk kan gjøre litt forskjell der inne. Virker ikke som ei jente som lar seg styre det.

Skrevet
Jeg synes det er kvalmende at "alle" plutselig innser hvordan de har oppført seg. Og tar Margrete i forsvar. Feigt at ingen har vært der for henne før.

Desverre tror jeg kun dette er et spill for husfredens skyld at Lene ber om unnskyldning nå, tror nok enda hun står på sitt og mener det hun har sagt og ment er riktig. Selv om både hun og Nanna har gått ut i media og "reddet sitt eget skinn".

Det er typisk adferd for mobbere og deres rævesleikere. De føyer seg så fort de blir truet med sanksjoner som kan gå ut over dem selv.

Gjest Kråkaa
Skrevet

Yes! *håpehåpe*

Skrevet

Jepp, Therese er søt og koselig!

Håper at hun i morgen 1) sender ut Lene eller 2) sender ut Noor.

Tipper det siste.

Skrevet

Andre er søren meg så dum at eg ler meg ihel. Han er så lite mandig at det er jo latterlig. :fnise:

Skrevet

Er det mulig å bli mer provosert av en serie :gjeiper:

Vi er en artig gjeng:)

Håper Therese får ut Lene så fort som fy

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...