Torine Skrevet 22. april 2009 #3381 Del Skrevet 22. april 2009 Skal hun betale for Lene sine ugjerninger??? Helt seriøst! Enig! Jeg vil se at Lene legger seg flatere. Det blir framstilt som en krangel, Margrethe har ikke kranglet med noen hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest musetiss Skrevet 22. april 2009 #3382 Del Skrevet 22. april 2009 Inntil i kveld har jeg synes at Triana liksom har vært en litt pinglete, men fy faen det inntrykket har endret seg nå Hva sa hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3383 Del Skrevet 22. april 2009 Mente bare at man luket henne ut ved utstemningen. Så hadde det blitt idyll igjen. Jeg synes at det var en unødvendig gimmick av TV3. Den som mist fortjener å være der er Lene. Hun har oppført seg som en liten drittunge de siste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaBanana Skrevet 22. april 2009 #3384 Del Skrevet 22. april 2009 Så utrolig feig Andre' og de andre som tar parti med mobberne er! Er så glad for at Triana kom å satte de mobberne på plass! Voksne menneskene! Jeg synes Lene burde bli sendt hjem også! Grusom oppførsel! Og at det er kun William som har sagt noe imot denne mobbingen.. Ingen der inne har noe de skulle sagt på Margrethe. De er ikke bedre i det hele tatt! Håper de mobbende deltagerne skjønner hvor mye respekt folk Norge rundt har mistet for de.. Jeg blir kvalm. Under Pandoras eske angret ikke Lene, men etter hun hadde fått satt de overnappa bryna sine på plass gikk hun å beklaget seg til Margrethe. (Vet det er smålig å gå løs på utseende, men siden Lene føler hun kan fortelle andre hva som er feil med bryna deres kan hun bare få vite at hennes er slettes ikke pene å se på!) Skikkelig flashback til ungdomsskolen om hvor grusom de fæle bitchene kunne være når de vil ta noen andre helt uten grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3385 Del Skrevet 22. april 2009 Selvfølgelig! Frem til nå har hun vært en fotomodell med replikker, men nå var det nok. De kunne fint ha sendt ut noen på en annen måte siden det er reality TV, men jeg ble rett og slett imponert over Triana nå, og mye av det har selvfølgelig med hennes rolle hittil i serien. Ok, så modeller er dumme og uten egne meninger? For et intelligent utsagn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3386 Del Skrevet 22. april 2009 Og fy så slemt av Margrethes partner å si at han "ga faen" når Margrethe ble mobbet. Svake menneske! Uff, ja, men han er jo bare skikkelig stakkarslig. Forventet nesten ikke noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 22. april 2009 #3387 Del Skrevet 22. april 2009 Håper Margrethe tar over hotellet litt nå, og sammen med de nye jentene klarer å pælme ut resten av de gamle, onde jentene. Og fy så slemt av Margrethes partner å si at han "ga faen" når Margrethe ble mobbet. Svake menneske! Det skjer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizz84 Skrevet 22. april 2009 #3388 Del Skrevet 22. april 2009 Tenk så kult hvis Kevin gjør en avtale med Margrethe i morgen, da hadde nok mange blitt overrasket. Han er jo god på avtaler. Uff liker ikke Kevin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3389 Del Skrevet 22. april 2009 Håper Margrethe tar over hotellet litt nå, og sammen med de nye jentene klarer å pælme ut resten av de gamle, onde jentene. Og fy så slemt av Margrethes partner å si at han "ga faen" når Margrethe ble mobbet. Svake menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3390 Del Skrevet 22. april 2009 På tide at ballene til guttene snart vokser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filur Skrevet 22. april 2009 #3391 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg håper så inderlig at de får høre det fra folk rundt seg nå som alle har sett den faenskapen de stelte i stand. Hadde jeg møtt Lene, Nanna, Petter, Noor, Karita eller den lille sauejævelen, (var det André han het?) på gata hadde jeg virkelig måttet beherske meg for å ti stille. Egentlig de andre også, for man skal være ganske følelseskald for ikke å gripe inn i noe sånt. Ondskapsfulle mennesker.. Det der var skikkelig vondt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaBanana Skrevet 22. april 2009 #3392 Del Skrevet 22. april 2009 På tide at ballene til guttene snart vokser ut ENIG! Stygt av Petter under Pandoras. Og hva feiler Andre'? Hælihet..jeg blir helt sjokka over at det går an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 22. april 2009 #3393 Del Skrevet 22. april 2009 På tide at ballene til guttene snart vokser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylapp Skrevet 22. april 2009 #3394 Del Skrevet 22. april 2009 Håper Lene ryker ut i morgen, at Therese stiller seg der Lene står. Men d skjer vel aldri. Nå vil jeg ha henne ut uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3395 Del Skrevet 22. april 2009 ENIG! Stygt av Petter under Pandoras. Og hva feiler Andre'? Hælihet..jeg blir helt sjokka over at det går an! Både det Petter og det Andre sa var forkastelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 22. april 2009 #3396 Del Skrevet 22. april 2009 ENIG! Stygt av Petter under Pandoras. Og hva feiler Andre'? Hælihet..jeg blir helt sjokka over at det går an! Han er bare skikkelig feig, og livredd for konfrontasjoner. Redd eksen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Nessa* Skrevet 22. april 2009 #3397 Del Skrevet 22. april 2009 Fy faen, at det er mulig å bli så falsk. Først sitter Lene der å sier at hun ikke angrer på noe av det hun har sagt å sikkert 10 min etterpå sier hun noe annet igjen. Lene må ut. jeg blir dårlig av hele kvinne mennesket. Nanna der inne uten Lene hadde ikke vært mobberen. Hun er bare tom i hode å lett å påvirke som en 3 åring! Mens Lene er ondskapsfull. Hun satt å smilte under pandoras eske når folk var ekkel mot magrethe. Bra at Tv3 gjorde noe med saken, men etter min mening burde begge blitt kastet ut for grov Mobbing! Noor sitter der å sier til Loverboyen sin at hun sa til Lene at det ikke var nødvenig å mobbe men si ting på en sakelig måte. BULLSHIT! Hun er bare en atpåklatt uten egene meninger å som ikke lærer noe etter hun selv nesten ble utsatt for det samme. For andre medmennesker sin skyld, håper jeg hun Lene ALDRIG blir ansatt i noe psykisk helse sektor. Petter er akkuratt som en BITCH han er ikke noe bedre enn jentene. Han er en kaksete tulling som ikke vet selv at han er en tulling og holder på å miste håret Btw: Go Triana. Likte entrèn hennes Utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 22. april 2009 #3398 Del Skrevet 22. april 2009 Ok, så modeller er dumme og uten egne meninger? For et intelligent utsagn! Hehe halloo?? Det var fri tolkning ja.... (er det mulig....) Er du usikker om meningen bak, eller ikke skjønner den, er det bare å spørre fremfor å komme med patetiske kommentarer som dettet. Triana har vært programleder, ja? Ja Hennes rolle har kopiert den danske programlederen, hun er søt, vakker, snill, sjarmerende og flørter med kamera, ja? Ja Vi får ikke se noen personlighet før idag, ja? Ja Hun har derfor vært en fotomodell med replikker frem til idag, hvor hennes personlighet har kommet frem. Det har da absolutt ingenting med at modeller er dumme og uten egne meninger. Ærlig talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3399 Del Skrevet 22. april 2009 Både det Petter og det Andre sa var forkastelig. Ja det var det virkelig. Skjønner ikke hvordan de klarer det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aola Skrevet 22. april 2009 #3400 Del Skrevet 22. april 2009 Noen som vet når episodene blir lagt ut på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg