Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Seriøst? For å kjefte på deltakere i en realityserie som småbarn fordi de prøver å psyke ut de andre deltakerne? =D

Selvfølgelig! Frem til nå har hun vært en fotomodell med replikker, men nå var det nok. De kunne fint ha sendt ut noen på en annen måte siden det er reality TV, men jeg ble rett og slett imponert over Triana nå, og mye av det har selvfølgelig med hennes rolle hittil i serien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk helt ny respekt for Trianna nå, utrolig bra!

Jepp! Helt enig! Bra gjort at en av dem måtte dra.

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet
ÅÅ jeeez Lene spyr av deg. Bare hold kjeft, dette tror jeg ikke på i det hele tatt

Ikke jeg heller. Under Pandoras eske ble hun jo spurt om hun angret, og hun sa nei. Men plutselig så angrer hun? Særlig.

Skrevet

Synes det var tøft gjort av Therese å splitte Nanna og Petter!

Skrevet

Jeg fikk en liten orgasme av Trianas tale.

Nå håper jeg PH fremover vil preges av fest, sex, kjærlighet og humor, jeg orker ikke se på mer mobbing fremover

Skrevet
Ikke jeg heller. Under Pandoras eske ble hun jo spurt om hun angret, og hun sa nei. Men plutselig så angrer hun? Særlig.

Nettopp hun er full i bull

Skrevet

ut med Karita eller Lene, woho sjefsbitchene splittes.

Skrevet

Nej det gikk alt for fort. Jeg trenger mer paradise!

Skrevet

Kjipt at Nanna måtte gå.

Skrevet

Nå håper jeg PH fremover vil preges av fest, sex, kjærlighet og humor, jeg orker ikke se på mer mobbing fremover

:fnise:

Skrevet

Håper M får en annen partner enn andrè i morgen..for en drittsekk....

Skrevet

Det skal bli spennende å se da, om situasjonen forandrer seg noe fremover.. Håper de har fått seg en krafti tankevekker!!!

FY!!

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Selvfølgelig! Frem til nå har hun vært en fotomodell med replikker, men nå var det nok. De kunne fint ha sendt ut noen på en annen måte siden det er reality TV, men jeg ble rett og slett imponert over Triana nå, og mye av det har selvfølgelig med hennes rolle hittil i serien.

Enig med deg.

Skrevet

Veldig irriterende at det var Nanna som gikk og ikke Lene :kjefte:

Flott at Triana kjeftet på gjengen.

Skrevet
Håper M får en annen partner enn andrè i morgen..for en drittsekk....

Ja men er ikke mange verdige vil jeg no si. Kevin og William er sånn halveis men er litt usikker på de og....

Skrevet

og i morgen får nok Karita igjen for at hun sendte hjem alex..helt fortjent i mine øyner..

Skrevet

Håper de får sendt ut han rimelig kjapt, for en dust

Skrevet

Signerer denne :ler: Var så glad at jeg nesten begynte å gråte! Triana var rå!

Så dere på klippet fra utstemmingen i morgen? Margrethe og Lene sto side om side i nesten like kjoler som Tuppen og Lillemor :fnise:

Håper de kan være litt falske begge to framover og leke venninner, lei den kranglingen og mobbingen nå!

Skrevet
Nej det gikk alt for fort. Jeg trenger mer paradise!

Haha, du kan jo se reprisen :)

Bra at Lene ba om unnskyldning ihvertfall! Jeg synes egentlig at Margrethe burde fått velge, men hun ble vel spart for det fordi det da hadde vært "hennes skyld". Veldig bra tale av Triana ihvertfall :klappe:

Gjest twittgoo
Skrevet

Jeg håper noen laster på Triana sin lille tale opp på youtube, jeg vil kalle det "PH Historie" haha :D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...