Gå til innhold

paradise hotel

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror jeg aldri har fått så mye respekt for noen som jeg fikk for Triana akkurat nå...

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Nanna drar, Lene skulle dratt.......

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri har fått så mye respekt for noen som jeg fikk for Triana akkurat nå...

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Nanna drar, Lene skulle dratt.......

Seriøst? For å kjefte på deltakere i en realityserie som småbarn fordi de prøver å psyke ut de andre deltakerne? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk helt ny respekt for Trianna nå, utrolig bra!

Men det er søren meg feil at det ble Nanna som gikk, jeg synes virkelig Tv3 burde sendt hjem begge, eller bare Lene. Nanna er jo så svak at hun greier ikke stå i spissen for en gjeng..

Æsj! Jeg syntes Lene skulle ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, at Lene har hatt såpass tøyler på Nanna at Nanna valgte å dra frivillig....... Helt utrolig....

Lene har vært og er problemet, tror de andre hadde holdt kjeft om hun ikke hadde vært der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Sandra_*

"Det skal to til for å danse tango" ? Ehh... Ikke i dette tilfellet... Det var nok Lene som danset alene, gitt. Fullstendig uten rytme og med to venstreføtter. Mye tråkking på tærne under den tangoen, ja...

Jeg kan ikke fatte at Lene lot Nanna dra. Helt utrolig. Egoistiske kjerring... Ok, Nanna fortjente det hun også, men Lene var verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen som jeg håper Therese sender ut Lene i morgen.

Enig!

Herregud.. Nå er alle med Margrethe da.. Det er som barneskolen. Læreren kjefter, elevene skjerper seg.

Japp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...