Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3281 Del Skrevet 22. april 2009 At ingen tør å forsvare Magrethe sier mye om manglende ryggrad og FEIGHET- ingen av dem fortjener å vinne, bare Magrethe- synes du er tøff som holder ut, det er ganske sterkt å stå alene i slike stormer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pandora_* Skrevet 22. april 2009 #3282 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg synes det som skjer der inne er helt grusomt! Lene, Nanna og resten av gjengen bedriver regelrett mobbing og trakassering mot en helt uskyldig person. Jeg blir dårlig av å se på. Argumentene deres holder ikke vann. En og en sier de at de mener Lene gikk for langt, men de tør faen ikke stå opp for Margrethe, og det gjør de til like store mobbere alle som en. Å tie er å samtykke, har jeg hørt, og det mener jeg stemmer. Jeg håper Margrethe går styrket ut av dette. Hun har i alle fall mange utenfor på sin side. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3283 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg blir faktisk fysisk kvalm av å høre på Lene. Og forbannet!!!! Holder på å rable for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 22. april 2009 #3284 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg blir fysisk dårlig av den gjengen! Ha litt guts da! og egne meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3285 Del Skrevet 22. april 2009 Heia Lene! Var så koselig at se deg og Mads sammen på date. Håper Margrethe skjønner at hun ikke er velkommen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 22. april 2009 #3286 Del Skrevet 22. april 2009 Det er ikke lenge siden jeg (og veldig mange andre) hadde Noor som favoritt da hun var den som oppførte seg mest menneskelig, men etter å ha sett det som har skjedd denne uken trekker jeg det tilbake.. Det er absolutt ingen av kvinnfolkene som er der inne nå som fortjener å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 22. april 2009 #3287 Del Skrevet 22. april 2009 Men det er jo virkelig ikke bare Lene, det er jo faan meg ta alle sammen. De som holder kjeft og bare ser på at andre blir mobbet er minst like ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 22. april 2009 #3288 Del Skrevet 22. april 2009 Så slemme de er!!!! Det lurer jeg på også.. Hvordan er det mulig at voksne mennesker kan rotte seg sammen og mobbe på denne måten.. Blir lei meg av å se slik oppførsel.. Stakkars stakkars Margrethe.. Det blir nesten som fluenes herre det her.. En leder og resten følger. Det merkelige er at de ikke kan forstå at kanskje rett og slett de ikke er den type jenter M har lettest for å få kontakt med.. Sånn er det jo noen ganger.. Hjelpes.. Det bor mye f.&###skap i folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 22. april 2009 #3289 Del Skrevet 22. april 2009 Eneste jeg "skjønner" holder kjeft og ikke støtter M under Pandoras er Therese og Camilla.. De kjenner ikke gjengen godt nok til å stå opp mot dem, men resten har ikke en eneste grunn til å holde kjeft. Bortsett fra FEIGHET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 22. april 2009 #3290 Del Skrevet 22. april 2009 Men det er jo virkelig ikke bare Lene, det er jo faan meg ta alle sammen. De som holder kjeft og bare ser på at andre blir mobbet er minst like ille. Helt enig! Det blir feil å gi bare Lene straff, så håper de har funnet på et eller annet lurt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannflaske Skrevet 22. april 2009 #3291 Del Skrevet 22. april 2009 Er det mulig å oppføre seg så jævlig?! Så utrolig barnslig! Barneskoleopplegg og rett og slett ekstremt dårlig oppførsel. Ikke bare jentene, men guttene også som ikke gidder å ta henne i forsvar en eneste gang. Sitter der bare og ser på. Sjelden jeg kjefter så mye på tv'n som jeg gjøre i disse dager! Håper Triana sender Lene på hue og ræva ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Liseann_* Skrevet 22. april 2009 #3292 Del Skrevet 22. april 2009 Men det er jo virkelig ikke bare Lene, det er jo faan meg ta alle sammen. De som holder kjeft og bare ser på at andre blir mobbet er minst like ille. Ja, det er jeg helt enig i.. Hvordan kan ALLE velge å holde kjeft? Svake mennesker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole27 Skrevet 22. april 2009 #3293 Del Skrevet 22. april 2009 DIng DONG the BItch is SooooOOoon GOne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 22. april 2009 #3294 Del Skrevet 22. april 2009 Men det er jo virkelig ikke bare Lene, det er jo faan meg ta alle sammen. De som holder kjeft og bare ser på at andre blir mobbet er minst like ille. Ja.. Jeg ville heller stått opp for Margrethe og sagt ifra til Lene så det holdt.. Ville heller risikert 300.000 og bli hivd ut neste parsermoni enn å se på et annet menneske bli mobbet og tråkket på av en hel gruppe på det groveste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3295 Del Skrevet 22. april 2009 Woho its back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 22. april 2009 #3296 Del Skrevet 22. april 2009 Men det er jo virkelig ikke bare Lene, det er jo faan meg ta alle sammen. De som holder kjeft og bare ser på at andre blir mobbet er minst like ille. Ja.. Jeg ville heller stått opp for Margrethe og sagt ifra til Lene så det holdt.. Ville heller risikert 300.000 og bli hivd ut neste parsermoni enn å se på et annet menneske bli mobbet og tråkket på av en hel gruppe på det groveste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammiebella Skrevet 22. april 2009 #3297 Del Skrevet 22. april 2009 Hva er det med denne "ærlighetskodeksen" til "fellesskapet"?! Dette er Paradise Hotel, det er *meningen* at man ikke skal være ærlig hele tiden, da får man jo aldri kastet noen ut. Jeg håper virkelig at flere fra den banden blir sendt på huet og ræva ut snart! Har de tenkt så langt som når det bare er dem igjen? Hvis 90 % tilhører samme gruppering er det jo mange som vil bli kastet ut, man kan ikke spille med en så stor gjeng helt til siste slutt. Hadde jeg vært M hadde jeg klappet til Lene. Man kan mislike mennesker, greit, men man trenger ikke å slenge dritt ved enhver anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Butterfly- Skrevet 22. april 2009 #3298 Del Skrevet 22. april 2009 sjokkert over at det går an å være så tvers gjennom slem som Lene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3299 Del Skrevet 22. april 2009 HaHAHAHA endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 22. april 2009 #3300 Del Skrevet 22. april 2009 Heia Triana!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg