Gå til innhold

paradise hotel

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Jeg er ikke forelsket i Kevin"

Hun er nok det, men hun tør ikke si det høyt tror jeg.

(Nesten litt trist hvordan hun løper etter han for å prøve å få han interessert, han har jo vært klar på at han kun ser på henne som venn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ikke forelsket i Kevin"

Hun er nok det, men hun tør ikke si det høyt tror jeg.

(Nesten litt trist hvordan hun løper etter han for å prøve å få han interessert, han har jo vært klar på at han kun ser på henne som venn)

Det tror jeg også. Ellers hadde hun ikke holdt på som hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i knew it!! da blir det noor og therese som koser seg, hehe!! :sjenert:

Hehe! Ja, det hadde vært noe :ler:

Men vi har jo sett Lena på Pandoras da, men kan jo kanskje hende de får velge inn Therese uten at Lene må ut da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattens rydder/Lene:

La meg ta deg gjennom et eksempel: Du skriver at Margrethe ikke er en god rollemodel, osv, siden hun ble tiltrukket av en gutt som var 6 år yngre.

Ok, da må nok store deler av mine venner og familie også være pedofile... Mitt søskenbarn er gift med en mann som er 13 år eldre, min søster er gift med en 5 år eldre mann, min mor er 1 år eldre enn min far, min vennine er sammen med en som er 3 år eldre og min samboer er 2 måneder eldre....

Er vi alle pedofile da? Du forsvarer jo at Lene mente at en 26 og 20 åring var pedofili....?

Jeg vil nå heller si at du bruker et svært alvorlig tema som forsvar for et annet alvorlig tema. Forstod du ikke? La meg klargjøre for deg: Hvis du bruker pedofili som en grunn for noe det ikke er så medfører det at du bruker noe alvorlig helt feil. Og du prøver å rettferdiggjøre mobbing med det. Ennå verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

De tar med seg Theres tilbake,aner fred og ingen fare inntil pandoras er igang..og DA,skjønner man grunnen til at Therese fikk komme inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Therese er bare stygg og ekkel!

??? Kjenner du henne??? Vi har jo ikke akkurat sett så mye av henne på tv ennå. Men stygg er hun i alle fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
De tar med seg Theres tilbake,aner fred og ingen fare inntil pandoras er igang..og DA,skjønner man grunnen til at Therese fikk komme inn ;)

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc
i knew it!! da blir det noor og therese som koser seg, hehe!! :sjenert:

De er jo i mnd utgave av FHM.. Og står puppebar intill hverandre ;) De sa de ikke har hatt sex med hverandre, men så har de ikke lov til å rope det heller.. Hoho. Er ganske sikker på at de har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...