Gå til innhold

paradise hotel

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Vet du hva jeg tror? At mange av dere er tidligere/nåværende mobbeofre som føler at dere kan ta igjen ved å sitte her anonymt og spy ut dritt om andre. Dere er blitt herset med og føler med den "svake" (les: taktiske) og ønsker å jekke ned den sterke alpha kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MåneSkygge
Vet du hva jeg tror? At mange av dere er tidligere/nåværende mobbeofre som føler at dere kan ta igjen ved å sitte her anonymt og spy ut dritt om andre. Dere er blitt herset med og føler med den "svake" (les: taktiske) og ønsker å jekke ned den sterke alpha kvinnen.

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Så om ett menneske har empati og reagerer på å se ei jente bli mobbet på det styggeste, så må man ha vært mobbeoffer selv?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
Godteriet er satt frem og nå er jeg klar altså.

Lurer veldig på hva som skjer i dag!

Pandora....

:hoppe: det blir spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tromsøværing

Jeg er sjokkert over at noen prøver å unnskylde Lenes oppførsel med at hun er fra Nord-Norge. Jada, nordlendinger er som ville dyr, banner og drikker og horer rundt. Og vestlendinger er konservative og tilbringer all fritid i kirka mens østlendinger er pripne og høye på pæra... Tull! Personlighet har selvfølgelig ikke noe med hvor man er fra. Isåfall burde vel Margrete vært ganske annerledes enn det hun er. Siden "alle" bergensere er store i kjeften og skryter av seg selv hele tida....Nok en stereotyp som heller ikke stemmer.

Jeg er selv fra Tromsø, er på Lenes alder og kunne ALDRI oppført meg sånn som henne. Har ingen venner som ville gjort det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sitter vi her - med våre mager fulle av paradisiske bøtterflaier.

Jeg husker julaften i min fagre barndomstid. Vente og vente og vente. Jo, dette kan jeg.

:-)))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...