Gå til innhold

paradise hotel

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Det slår meg som litt snodig at det bare er en av deltakerne (Øystein) som kan sies å være pen i klassisk forstand, da programkonseptet strengt tatt bygger på seksuell atferd.

Synes Kevin har utrolig utstårling jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vaarsang
beauty is in the eye of the beholder :happy:

Nei, det er en myte. Selv babyer gjenkjenner attraktivitet og de fleste bedømmer et ansikts attraktivitet i løpet av bare et 1/10 sekund, og folk er stort sett samstemte.

Det som for øyeblikket regnes som mest attraktivt er vel det såkalte anteface aka Jude Law, Keira Knightley og Angelina Jolie. Det er vel derfor folk betaler 1/2 mill for å se slik ut :lur:

Endret av Vaarsang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

under 3 timer igjen no. Da er det snart på tide og kjøpe inn litt godis :popcorn: og få på seg sine fineste slaskefiller :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg bare sier det fordi jeg forventer "HVORFOR ER DU HER DA???".

Er forøvrig enig med det andre avsnittet ditt.

Å ja.. Jeg synes bare det var litt morsomt skrevet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er en myte. Selv babyer gjenkjenner attraktivitet og de fleste bedømmer et ansikts attraktivitet i løpet av bare et 1/10 sekund, og folk er stort sett samstemte.

Det som for øyeblikket regnes som mest attraktivt er vel det såkalte anteface aka Jude Law, Keira Knightley og Angelina Jolie. Det er vel derfor folk betaler 1/2 mill for å se slik ut :lur:

Men det betyr ikke at vi ikke kan syns de andre på hotellet er pen (?) De er jo ikke akkurat jomfruer der inne

Endret av dragonfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vaarsang
Men det betyr ikke at vi ikke kan syns de andre på hotellet er pen (?) De er jo ikke akkurat jomfruer der inne

Er enig med Torine i at også Iris kan sies å være pen, men jeg forstår absolutt ikke at jentene liker Mads. Han finnes ikke pen, selv om han kanskje har en "bra" personlighet.

Endret av Vaarsang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Torine i at også Iris kan sies å være pen, men jeg forstår absolutt ikke at jentene liker Mads. Han finnes ikke pen, selv om han kanskje har en "bra" personlighet.

Det kan hende at han har en tilstedeværelse som må oppleves eller noe sånt. Jeg har ofte funnet noen atraktiv først etter jeg ble kjent med dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser artikkelen dere snakker om her på SeHer. Dette er litt typisk Nanna:

- Jeg skjønte at det hadde gått for langt og sa til henne at "du hadde ikke fortjent den dritten". Deretter ba jeg henne komme for å snakke med meg når hun er klar, men det tok ikke TV3 med.

DU må komme til MEG, hehe, tviler ikke et sekund på at hun har sagt det nei.

Syns ikke helt Lene og Nanna skjønner begrepet "å legge seg flat".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vaarsang
Det kan hende at han har en tilstedeværelse som må oppleves eller noe sånt. Jeg har ofte funnet noen atraktiv først etter jeg ble kjent med dem. :)

Er det bare jeg som mener at ansiktet hans er helt flatt? Synes at det mangler definisjon.

Underkjeven er også litt "rund"

Hva angår Petter så har han egentlig ikke så mye å stille opp med han heller.

André trenger jeg ikke kommentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som mener at ansiktet hans er helt flatt? Synes at det mangler definisjon.

Dette er vel litt smålig syns jeg. Å sitte å diskutere feil med andres ytre blir jo like teit som de komentarene som Lene faktisk kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel forsåvidt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel litt smålig syns jeg. Å sitte å diskutere feil med andres ytre blir jo like teit som de komentarene som Lene faktisk kom med.

Veldig smålig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg ikke var så pent sagt.

Jeg er ikke akkurat Triana selv og har både den ene og den andre skavanken, så jeg syns vi kan droppe å diskutere utseende til folk på den måten.

Jeg syns det er greit å si at noen er sexy, hot mm i positiv forstand, men å begynne å plukke på feil i folks ansikter. Ikke bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det syns jeg ikke var så pent sagt.

Jeg er ikke akkurat Triana selv og har både den ene og den andre skavanken, så jeg syns vi kan droppe å diskutere utseende til folk på den måten.

Jeg syns det er greit å si at noen er sexy, hot mm i positiv forstand, men å begynne å plukke på feil i folks ansikter. Ikke bra!!!

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vaarsang

Det har du helt rett i, men jeg synes dog det er litt fascinerende at man er såpass samstemte når man tar et tilfeldig ansikt for seg.

Skavanker i ansiktet (les "stygghet") er vel det som også rent teknisk sett er det letteste å korrigere på en mer enn akseptabel måte. Synes det er litt rart at folk synes det er så mye verre å kritisere ansiktet til en person enn selve kroppen. Det sistnevnte er det som sagt ofte vanskeligere å gjøre noe med (kroppsbygningen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
Det har du helt rett i, men jeg synes dog det er litt fascinerende at man er såpass samstemte når man tar et tilfeldig ansikt for seg.

Skavanker i ansiktet (les "stygghet") er vel det som også rent teknisk sett er det letteste å korrigere på en mer enn akseptabel måte. Synes det er litt rart at folk synes det er så mye verre å kritisere ansiktet til en person enn selve kroppen. Det sistnevnte er det som sagt ofte vanskeligere å gjøre noe med (kroppsbygningen)

Jeg syns ikke det er noe bedre å kritisere kropp enn ansikt. Utseende i det hele tatt syns jeg blir for dumt å kritisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...