Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3101 Skrevet 22. april 2009 Synes bare at det tar litt vel av Lene her og Lene datt. Ja man kan nok si at det har tatt av litt, men nå er det jo litt spesielt fordi at mange av de som er her inne venter i spenning fordi at vi vet at det er en jente som må sjekke ut av hotellet grunnet mobbing i kveld. Og siden Lene er en autoritær person med mye makt på hotellet så er det naturlig at mange spekulerer i om det er hun som må dra. Skjønner?
AnnaBanana Skrevet 22. april 2009 #3103 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes også det er et hjernedødt konsept på programmet, meeen..jeg er totalt avhengi. Men jeg har ingenting jeg skulle sagt som brukte å følge med I gode og onde dager! Herregud, det er første gang jeg har fortalt det til noen for jeg synes det var så flaut. Jeg mener, jeg ser at det er tåpelige program-men herregud så spennende når du først følger med!
Gjest Vaarsang Skrevet 22. april 2009 #3104 Skrevet 22. april 2009 Ja man kan nok si at det har tatt av litt, men nå er det jo litt spesielt fordi at mange av de som er her inne venter i spenning fordi at vi vet at det er en jente som må sjekke ut av hotellet grunnet mobbing i kveld. Og siden Lene er en autoritær person med mye makt på hotellet så er det naturlig at mange spekulerer i om det er hun som må dra. Skjønner? Eller i at om hun deltar her?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3105 Skrevet 22. april 2009 Et par dager siden; " - Jeg står for det jeg har sagt, men skulle altså gjerne unngått de verste angrepene. De som kjenner meg vet heldigvis at reality-TV ikke viser hele personligheten til folk, sier hun til Seher.no. " Nå; " - Det var jævlig kjipt å se det igjen, selv om jeg har visst at det ville komme. Jeg har ingen problemer med å be om unnskyldning for oppførselen min som ble vist mandag kveld. Det som skjedde burde aldri ha skjedd, sier Lene. Man må huske på at episodene er klippet ned for å virke mest mulig dramatiske, uten at det unnskylder hva jeg har gjort, sier hun åpenhjertig. " Syntes det var litt rart.. Hva er det som er rart med det? Skjønner jo at de må forsvare seg etter disse episodene da. Minst halve Norge er jo ute etter dem på en eller annen måte.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3106 Skrevet 22. april 2009 Lene er ikke nødvendigvis her selv om hun plutselig unnskylder seg nå. Det finnes ørten andre diskusjoner om henne på nettet, for eksempel på Facebook, seher.no o.s.v., det kan like godt være der hun har lest ting og tang.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3107 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes også det er et hjernedødt konsept på programmet, meeen..jeg er totalt avhengi. Men jeg har ingenting jeg skulle sagt som brukte å følge med I gode og onde dager! Herregud, det er første gang jeg har fortalt det til noen for jeg synes det var så flaut. Jeg mener, jeg ser at det er tåpelige program-men herregud så spennende når du først følger med! Hehe ja i gode og onde dager er het forferdelig men hvis jeg er hjemme så sitter forann skjermen de to timene det går
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3108 Skrevet 22. april 2009 Eller i at om hun deltar her? Ja, det er jo en annen sak da. Men det blir vel det samme som den stakkars bergenseren som de som støtter Lene er helt overbevist om at er Margrete bare fordi at hun er fra Bergen.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3109 Skrevet 22. april 2009 Hvis det er så hjernedødt hvorfor gidd du poste her inne.?? Hvis vi er fans så gjør det vel ikke deg noe om at vi diskuterer det??? Åh? Er det ikke diskusjonen åpen for kritikk? Igjen ser vi eksempler på hvem som ser på dette fordummende programmet. Sladder-elskende, vurderende og rett ut lite intelligente mennesker. Pinlig. Og for ordens skyld; jeg er her inne fordi tråden lå oppe på "siste fra forum".
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3110 Skrevet 22. april 2009 Ja, det er jo en annen sak da. Men det blir vel det samme som den stakkars bergenseren som de som støtter Lene er helt overbevist om at er Margrete bare fordi at hun er fra Bergen. Off er jeg blitt en stakkars bergenser?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3111 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes også det er et hjernedødt konsept på programmet, meeen..jeg er totalt avhengi. Men jeg har ingenting jeg skulle sagt som brukte å følge med I gode og onde dager! Herregud, det er første gang jeg har fortalt det til noen for jeg synes det var så flaut. Jeg mener, jeg ser at det er tåpelige program-men herregud så spennende når du først følger med! Det er veldig spennende! Og det beste er at man bare trenger å følge med på en episode i uken eller mindre. Gjør jo ikke noe å dra på ferie. Serien har ikke kommet særlig langt når du kommer hjem igjen:)
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3112 Skrevet 22. april 2009 Off er jeg blitt en stakkars bergenser? Sikkert veldig tøff du!
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3113 Skrevet 22. april 2009 (endret) En tøff stakkars bergenser! :gjeiper: Endret 22. april 2009 av dragonfly
AnnaBanana Skrevet 22. april 2009 #3114 Skrevet 22. april 2009 Hehe ja i gode og onde dager er het forferdelig men hvis jeg er hjemme så sitter forann skjermen de to timene det går Haha hærlig!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3115 Skrevet 22. april 2009 Åh? Er det ikke diskusjonen åpen for kritikk? Igjen ser vi eksempler på hvem som ser på dette fordummende programmet. Sladder-elskende, vurderende og rett ut lite intelligente mennesker. Pinlig. Og for ordens skyld; jeg er her inne fordi tråden lå oppe på "siste fra forum". Du måtte bare forsikre deg om at du ikke ble tatt for å være lite intelligent liksom Den er vel åpen for kritikk. Bare fordi at en her inne sier at den ikke er det så betyr ikke det at alle mener det samme vet du...
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3116 Skrevet 22. april 2009 En tøff stakkars bergenser! Der har du den!!
Gjest Vaarsang Skrevet 22. april 2009 #3117 Skrevet 22. april 2009 Det slår meg som litt snodig at det bare er en av deltakerne (Øystein) som kan sies å være pen i klassisk forstand, da programkonseptet strengt tatt bygger på seksuell atferd.
AnnaBanana Skrevet 22. april 2009 #3118 Skrevet 22. april 2009 Det er veldig spennende! Og det beste er at man bare trenger å følge med på en episode i uken eller mindre. Gjør jo ikke noe å dra på ferie. Serien har ikke kommet særlig langt når du kommer hjem igjen:) Vet! jeg dro til syden i to uker, kom tilbake, og det var ikke vanskelig å sette seg inn i de nye episodene i det hele tatt, fordi ingenting hadde skjedd! Tåpelig program med ufattelig dårlig skuespill, men begynner man å følge med blir man hekta.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3119 Skrevet 22. april 2009 Det slår meg som litt snodig at det bare er en av deltakerne (Øystein) som kan sies å være pen i klassisk forstand, da programkonseptet strengt tatt bygger på seksuell atferd. beauty is in the eye of the beholder :happy:
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3120 Skrevet 22. april 2009 Du måtte bare forsikre deg om at du ikke ble tatt for å være lite intelligent liksom Den er vel åpen for kritikk. Bare fordi at en her inne sier at den ikke er det så betyr ikke det at alle mener det samme vet du... Nei jeg bare sier det fordi jeg forventer "HVORFOR ER DU HER DA???". Er forøvrig enig med det andre avsnittet ditt.
Anbefalte innlegg