Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3081 Skrevet 22. april 2009 På den danske PH var det to deltakere som ble tatt i juks/løgn (jeg husker ikke historien). Konsekvensen ble at de to deltakerne måtte sende ut en deltaker, mener de måtte velge en gammel deltaker. Kanskje det er slik det blir nå også? Lene får som straff og måtte sende ut en gammel deltaker? Det hadde vært topp, da får andre svi for feilen hun har gjort, og da blir hun desto mer upopulær. Jeg tenker bare litt høyt Hmm. kanskje det. Jeg håper Lene blir sendt ut da, fordi hun fortjener absolutt ikke å være der etter å ha holdt på sånn. Føler det er mer alvorlig enn løgn osv. Det blir jo litt feil at andre skal straffes for det hun har gjort også.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3082 Skrevet 22. april 2009 Urk no sitter LeneElskerene og påstår at jeg er M og på *støttLene* tråden. Seriøst det er flere enn en person på KG som er fra Bergen Ikke bry deg om det! Det beviser bare hvilket plan de er på.. De tror vel PH er det eneste som finnes i verden. Bergen består jo dermed bare av to personer, K og M
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3083 Skrevet 22. april 2009 På den danske PH var det to deltakere som ble tatt i juks/løgn (jeg husker ikke historien). Konsekvensen ble at de to deltakerne måtte sende ut en deltaker, mener de måtte velge en gammel deltaker. Kanskje det er slik det blir nå også? Lene får som straff og måtte sende ut en gammel deltaker? Det hadde vært topp, da får andre svi for feilen hun har gjort, og da blir hun desto mer upopulær. Jeg tenker bare litt høyt Det jeg frykter er at de andre ikke tørr å vise seg uenig med henne likevel og heller gi henne sympati for at hun må ta ett så vanskelig valg
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3084 Skrevet 22. april 2009 Ikke bry deg om det! Det beviser bare hvilket plan de er på.. De tror vel PH er det eneste som finnes i verden. Bergen består jo dermed bare av to personer, K og M hehe jo men håper no ikke de tror jeg er K(!) hun er ikke så utrolig mye bedre en Lene og Nanna
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3085 Skrevet 22. april 2009 Hmm. kanskje det. Jeg håper Lene blir sendt ut da, fordi hun fortjener absolutt ikke å være der etter å ha holdt på sånn. Føler det er mer alvorlig enn løgn osv. Det blir jo litt feil at andre skal straffes for det hun har gjort også. Men de andre har jo vært med på det. Ta Karita for eksempel. Hun latet som om hun var god venn med Margrete for å redde sitt eget skinn og så nektet hun å snakke med henne etter det, og frøs henne helt ut. Det er ganske drøyt.. Nanna ble med Lene på utskjellingen den kvelden, selv om hun ikke var så ille som Lene. Noor prøvde å manipulere Camilla til å bli med dem. Riktignok synes jeg hun er bedre enn de andre siden hun prøvde å stoppe krangelen da.
¤Tiili¤ Skrevet 22. april 2009 #3086 Skrevet 22. april 2009 da sender hun vel bare hjem Noor, so er fortsatt felleskapet igjen...........
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3087 Skrevet 22. april 2009 hehe jo men håper no ikke de tror jeg er K(!) hun er ikke så utrolig mye bedre en Lene og Nanna Nei, men det tviler jeg på at de tror. De får nok få opp øynene og skjønne at det skal litt mer til for å få bystatus enn bare en lærer og en sykepleier!
Pjukset Skrevet 22. april 2009 #3088 Skrevet 22. april 2009 Huff, jeg burde hatt et lass med godteri til kveldens episode.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3089 Skrevet 22. april 2009 da sender hun vel bare hjem Noor, so er fortsatt felleskapet igjen........... Håper virkelig ikke at det skjer! Tenk om Margrete får velge da.. Å nei, da blir det ikke godt for henne etterpå.. Kanskje guttene må velge?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3090 Skrevet 22. april 2009 Huff, jeg burde hatt et lass med godteri til kveldens episode. Samme her!!
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3092 Skrevet 22. april 2009 Huff, jeg burde hatt et lass med godteri til kveldens episode. Neste stopp BUTIKKEN
AnnaBanana Skrevet 22. april 2009 #3093 Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde foretrukket at noen gikk rundt grøten heller enn å stå å brøle usakligheter og skjellsord opp i ansiktet på meg Enig. Uansett, hvorfor skal folk gå rett opp i tryne til folk å si hva de mener om utseende deres? Hvem har rett til det liksom.
Gjest Vaarsang Skrevet 22. april 2009 #3095 Skrevet 22. april 2009 (endret) Neste stopp BUTIKKEN At dere orker! Herregud for et hjernedødt programkonsept. Endret 22. april 2009 av Vaarsang
Gjest Wacmoc Skrevet 22. april 2009 #3096 Skrevet 22. april 2009 http://www.seher.no/811387/hort-at-nanna-o...d-til-margrethe ...Nesten så jeg begynner å tro de faktisk er her inne... Et par dager siden; " - Jeg står for det jeg har sagt, men skulle altså gjerne unngått de verste angrepene. De som kjenner meg vet heldigvis at reality-TV ikke viser hele personligheten til folk, sier hun til Seher.no. " Nå; " - Det var jævlig kjipt å se det igjen, selv om jeg har visst at det ville komme. Jeg har ingen problemer med å be om unnskyldning for oppførselen min som ble vist mandag kveld. Det som skjedde burde aldri ha skjedd, sier Lene. Man må huske på at episodene er klippet ned for å virke mest mulig dramatiske, uten at det unnskylder hva jeg har gjort, sier hun åpenhjertig. " Syntes det var litt rart..
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3097 Skrevet 22. april 2009 At dere orker! Herregud for et hjernedødt programkonsept. Hvis det er så hjernedødt hvorfor gidd du poste her inne.?? Hvis vi er fans så gjør det vel ikke deg noe om at vi diskuterer det???
Gjest Vaarsang Skrevet 22. april 2009 #3098 Skrevet 22. april 2009 Hvis det er så hjernedødt hvorfor gidd du poste her inne.?? Hvis vi er fans så gjør det vel ikke deg noe om at vi diskuterer det??? Synes bare at det tar litt vel av Lene her og Lene datt.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3099 Skrevet 22. april 2009 Synes bare at det tar litt vel av Lene her og Lene datt. Har du sett på det da?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3100 Skrevet 22. april 2009 Synes bare at det tar litt vel av Lene her og Lene datt. Så gå vekk da.
Fremhevede innlegg