Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Jeg har sett på paradise, men har enda ikke skjønnt hva det er Margrethe har gjort som får Lene så sint? Kan hende jeg har gått glipp av noe altså, men får å få slik tilsnakk som Margrethe har fått av Lene burde hun virkelig ha gjort noe fælt for å fortjene dette?

Hun forsøkte å bli kjent med den nye jenta før fellesjentene hadde fått denne nye jenta til å krype for dem. Og så syntes Mads hun var hyggelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som at *støttlenetråden* vokser mer enn denne. Spent på hva som skjer på Pandoras eske.

Skrevet
Hun forsøkte å bli kjent med den nye jenta før fellesjentene hadde fått denne nye jenta til å krype for dem. Og så syntes Mads hun var hyggelig.

Jenter kan være veldig slemme..

Gjest mortil2
Skrevet

Blir spennende å se hva som skjer i kveld under pandoras....

Synes Lene virkelig var usakelig og skikkelig drittkjerring i mandagens episode... :kjefte:

Skrevet

Blir spennende å se hva som skjer på pandoras ikveld! :)

Men er usikker om noen blir sendt ut..

Hvem tror dere går ut på neste utstemmning?

Skrevet

Litt usikker. Hvis Lene blir kastet ut og i tillegg sender hjem en jente til så må de vel ta inn en ekstra gutt? ellers går det vel ikke opp?

Skrevet
Litt usikker. Hvis Lene blir kastet ut og i tillegg sender hjem en jente til så må de vel ta inn en ekstra gutt? ellers går det vel ikke opp?

Ja, noe sånt. Åååå, er så spent på hva som skjer ikveld. Det er ganske avgjørende for hvordan de neste episodene blir. Dersom f.eks Lene blir sendt ut. Jeg føler meg litt teit, men jeg er bitt av PH basillen-er fullstendig avhengi!

Skrevet
Ja, noe sånt. Åååå, er så spent på hva som skjer ikveld. Det er ganske avgjørende for hvordan de neste episodene blir. Dersom f.eks Lene blir sendt ut. Jeg føler meg litt teit, men jeg er bitt av PH basillen-er fullstendig avhengi!

Kan skje den beste ;)

Skrevet
Kan skje den beste ;)

haha, sant så sant!

Mandag-Torsdag sitter jeg foran tv'n halv ti, uansett hva! :popcorn:

Skrevet

Ja vet. er nesten irriterende for går glipp av det andre jeg følger med på men klarer ikke skifte kanal=P

Skrevet
Ja vet. er nesten irriterende for går glipp av det andre jeg følger med på men klarer ikke skifte kanal=P

PH er viktigst fra 2130 til 2230 man-tors ;)

Skrevet

Vil tro at de i tilfelle setter inn en annen jente i Lenes sted.

Skrevet
Æ syns Lene e ei opprikti jenta, ho sir ka ho mene t den ho mene ting om- å går ikje rundt grøten som mange andre kansje gjøre...

Jeg hadde foretrukket at noen gikk rundt grøten heller enn å stå å brøle usakligheter og skjellsord opp i ansiktet på meg :sjenert:

Skrevet
Neida! Det er nok ikke bare KG som prater om dette, men hele Norge + media, så de fant vel ut det var like greit å komme med en unnskyldning. Og enda godt er jo det da :)

Vel, jeg synes ikke unnskyldningen virker så veldig oppriktig når Lene senest i går (eller forigårs) gikk ut og sa at hun ikke tok avstand fra det.

Blir litt for åpenbart at de gjør dette fordi de har fått så mange negative reaksjoner, og ikke fordi de ser at det de har gjort er feil.

Skrevet

På den danske PH var det to deltakere som ble tatt i juks/løgn (jeg husker ikke historien). Konsekvensen ble at de to deltakerne måtte sende ut en deltaker, mener de måtte velge en gammel deltaker. Kanskje det er slik det blir nå også? Lene får som straff og måtte sende ut en gammel deltaker? Det hadde vært topp, da får andre svi for feilen hun har gjort, og da blir hun desto mer upopulær. Jeg tenker bare litt høyt :)

Skrevet
På den danske PH var det to deltakere som ble tatt i juks/løgn (jeg husker ikke historien). Konsekvensen ble at de to deltakerne måtte sende ut en deltaker, mener de måtte velge en gammel deltaker. Kanskje det er slik det blir nå også? Lene får som straff og måtte sende ut en gammel deltaker? Det hadde vært topp, da får andre svi for feilen hun har gjort, og da blir hun desto mer upopulær. Jeg tenker bare litt høyt :)

Haha likte den. og hun får ikke lov å sende noen som har kommet inn etter henne selv :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...