Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3041 Skrevet 22. april 2009 hehehe ja da hadde jeg fått vært på paradise og gitt Lene en hard'en over kjeften :gjeiper: og få bodd på det fantastiske hotellet <3 Har sett litt på det. Koster hvist 50 000 eller noe bare for en natt. *DrømmerOm$* Det hadde sikkert vært litt digg å ryke ut tidlig også, for de som ryker ut flytter inn på et hotell i nærheten, helt uten kameraer og maktsyke hurper.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3042 Skrevet 22. april 2009 Hele turen i det heletatt. Ferie! Det kunne jeg lett tenkt meg :rødme:
Gjest Kirsebaer Skrevet 22. april 2009 #3043 Skrevet 22. april 2009 Gjør som andre nordlendinger, støtt opp om Lene! Jeg vet ikke om noen nordlendinger som "støtter" Lene. Lene er en skam for hele Nord-Norge. Jepp! Nor og sør... Er vi på robinson nå eller. Jeg nevnte tidligere i tråden at Lene sin oppførsel kan komme av at hun er fra nord og har fått bannskap og direkte ufin talemåte inn med morsmelka. Ikke sikkert jeg har helt rett men føler at det nok faktisk kan bli litt kulturkræsj mellom folk fra nord og folk ellers i landet. Jaha...
¤Tiili¤ Skrevet 22. april 2009 #3046 Skrevet 22. april 2009 hun kom inn sammen med Margrethe..men ble sendt hjem av william.
golda Skrevet 22. april 2009 #3047 Skrevet 22. april 2009 Skal vi se... ja, klokken har passert halv fire... Tiden snegler seg avsted...
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3050 Skrevet 22. april 2009 Det lurer jeg også på! Eksen til William som var bifil. Hun kom inn sammen Margrethe men ble sendt hjem med en gang. Mørk trønder jente.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3051 Skrevet 22. april 2009 Det lurer jeg også på! Hun var bare inne en dag eller noe. snakk om 15min of fame
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 22. april 2009 #3052 Skrevet 22. april 2009 Eksen til William som var bifil. Hun kom inn sammen Margrethe men ble sendt hjem med en gang. Mørk trønder jente. Den andre tråden er artigere Nordlendinger kan lage stemning.
Pjukset Skrevet 22. april 2009 #3053 Skrevet 22. april 2009 Hun var bare inne en dag eller noe. snakk om 15min of fame Ah, ja selvfølgelig, hadde glemt henne
Gjest Kråkaa Skrevet 22. april 2009 #3054 Skrevet 22. april 2009 Så nettopp reklame for Paradise hotel The album. Cd med forskjellig club-musikk.. Noen som skal ha den da tro? Neitakk.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3055 Skrevet 22. april 2009 Urk no sitter LeneElskerene og påstår at jeg er M og på *støttLene* tråden. Seriøst det er flere enn en person på KG som er fra Bergen
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3056 Skrevet 22. april 2009 Urk no sitter LeneElskerene og påstår at jeg er M og på *støttLene* tråden. Seriøst det er flere enn en person på KG som er fra Bergen Pff, drit i det. Noen er bare litt for hekta på PH for øyeblikket.
AnnaBanana Skrevet 22. april 2009 #3057 Skrevet 22. april 2009 Jeg har sett på paradise, men har enda ikke skjønnt hva det er Margrethe har gjort som får Lene så sint? Kan hende jeg har gått glipp av noe altså, men får å få slik tilsnakk som Margrethe har fått av Lene burde hun virkelig ha gjort noe fælt for å fortjene dette? Greit at Lene sier det rett til vedkommende (i tilegg til å baksnakke), men om noen synes at jeg har stygge øyenbryn eller klær meg fælt har jeg absolutt ingen intiresse av å vite dette. Jeg skjønner at TV3 klipper ut de intrisante bitene, de skal jo lage et show å tjene penger på. Men hallo..det skal veldig mye til for å rettferdifgjøre den behandlingen Margrethe har fått. Synes jeg.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3058 Skrevet 22. april 2009 Pff, drit i det. Noen er bare litt for hekta på PH for øyeblikket. snill du. Men no må snart paradise begynne. Klarer ikke vente. Pandoras <3
cypress Skrevet 22. april 2009 #3059 Skrevet 22. april 2009 Jeg har sett på paradise, men har enda ikke skjønnt hva det er Margrethe har gjort som får Lene så sint? Kan hende jeg har gått glipp av noe altså, men får å få slik tilsnakk som Margrethe har fått av Lene burde hun virkelig ha gjort noe fælt for å fortjene dette? Greit at Lene sier det rett til vedkommende (i tilegg til å baksnakke), men om noen synes at jeg har stygge øyenbryn eller klær meg fælt har jeg absolutt ingen intiresse av å vite dette. Jeg skjønner at TV3 klipper ut de intrisante bitene, de skal jo lage et show å tjene penger på. Men hallo..det skal veldig mye til for å rettferdifgjøre den behandlingen Margrethe har fått. Synes jeg. Enig!!!!!
Fremhevede innlegg