Pjukset Skrevet 22. april 2009 #3001 Skrevet 22. april 2009 Det hadde vært topp om Lene ble sendt hjem, og Ida fikk komme tilbake
Pjukset Skrevet 22. april 2009 #3002 Skrevet 22. april 2009 Da Nanna sa til Margrethe at "til og med Negar er et bedre menneske enn deg", sa Kevin noe ala "Dette er en av grunnene til at du er for ung for meg" til Nanna. Heia Kevin!
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3003 Skrevet 22. april 2009 Da Nanna sa til Margrethe at "til og med Negar er et bedre menneske enn deg", sa Kevin noe ala "Dette er en av grunnene til at du er for ung for meg" til Nanna. Det var utrolig kult! Og selvsagt sutret Nanna over det etterpå ... Yjihi. Go Kevin, go Kevin :duskedame:
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3004 Skrevet 22. april 2009 Heia Kevin! Ja, bra med menn som har litt anstendighet.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3005 Skrevet 22. april 2009 Trodde jeg skulle falle ut av sofaen da William spiste den chilien ... Måtte se klippet igjen på webben. Såvidt han klarer å presse ut "Det er ikke noe morsomt!" Jo, William, det var hysterisk festlig :-)
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3006 Skrevet 22. april 2009 Tenk dere å se Lene i finalen og at Lene vinner hele greia. Hun blir selvsagt ekstatisk og hopper rundt som en villmans mens du dollartegnene glinser i øynene hennes. Hun er i den syvende himmel, helt til hun får sjokkbeskjeden: premien er ikke penger, det er et kraftig spark i ræva! :ler:
Gjest Wacmoc Skrevet 22. april 2009 #3007 Skrevet 22. april 2009 Det hadde vært topp om Lene ble sendt hjem, og Ida fikk komme tilbake Ja, faktisk. Likte hu godt. Men når hu reagerer så kraftig over så lite så blir jeg sint.. Nordlending eller ikke, man trenger ikke behandle folk som dritt forde..
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3008 Skrevet 22. april 2009 Dette er det gøyeste jeg har hatt det med en serie. Koooser meg virkelig Liker at Kevin tør å si sitt! Hadde vært fint å se Ida ja uten Rune rundt seg. Tror hun hadde oppført seg veldig anderledes
Megana Skrevet 22. april 2009 #3009 Skrevet 22. april 2009 Herre jemini ( ) som folk engasjerer seg i PH (undertegnede inkludert), følger man ikke med i tråden på 1 dag får man 10-20 sider å lese gjennom. At Nattens Rydder er Lene er det vel liten tvil om, at hun selv prøver å overbevise om at det ikke er henne ved å si at Nattens rydder er her hele tiden, hjelper ikke stort. Som om Lene har noen venner igjen etter den oppførselen på TV. Godt mulig det er klippet og limt herfra til evigheten, men hun har fortsatt sagt og gjort det hun har sagt og gjort, har hun ikke? Hadde jeg vært venn med Lene før PH tør jeg påstå jeg hadde sett litt ekstra på det vennskapet nå, for å si det sånn.. At Margrethe begynner å gråte under Pandoras eske kan bare være fordi Triana kommer og tar opp problemet i plenum, nok er nok selv for Margrethe.. (Imponerende at hun ikke har brutt sammen for lengst) Gleder meg til i kveld
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3010 Skrevet 22. april 2009 Det hadde vært tøft om TV3 hadde hivd ut hele gjengen og fått inn 12 nye gutter og 12 nye jenter. Tenk dere trynet på Nanna dersom det hadde skjedd!
missluna Skrevet 22. april 2009 #3011 Skrevet 22. april 2009 Jøss... 12 sider siden jeg var innom her i gårkveld. Var ment å lese alt, men gav opp etter side 8. hehe.. Meeen.. Jeg gleder meg til i kveld! HÅPER bare at det er Lene som må reise og at det ikke blir avstemning mellom lene, karita og nanna (som jo alle er mobbere). da ryker nok ikke lene, og det samme helvettet fortsetter. Jeg orker ikke flere uker som denne. Blir helt dårlig av hvordand e styrer der inne. Uten Lene der vil Nanna også miste "makta", for hvem gidder vel å høre på taktikk/dritt-pratet hennes om hun ikke har Lene i ryggen?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3012 Skrevet 22. april 2009 Uten Lene der vil Nanna også miste "makta", for hvem gidder vel å høre på taktikk/dritt-pratet hennes om hun ikke har Lene i ryggen? Vel, Karita orker helt sikkert å høre på all den dritten Nanna klarer å servere henne, og enda litt til. Og Noor henger seg helt sikkert med på lasset, hun har jo allerede vist seg som ei dum gås som bare følger etter flokken i frykt for å bli mobbet.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3013 Skrevet 22. april 2009 Jeg tror faktisk Nanna henter litt av styrken sin i fra Lene. Hvis Lene ryker i kveld tror jeg hun toner ned baksnakkingen litt, hvertfall den offentlige. Og det er jo egentlig bare fordi "gruppa" er i partall at de har makt. Håper det hvertfall kommer en fredning så de før splittet "felleskapet"
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 22. april 2009 #3014 Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde gitt henne mer cred om hun hadde gitt Lene en på trynet. Hun skulle tatt en Martin Schanke på Lene. Han satte seg jo virkelig i respekt da han slo til den politikerklysa fra AP. ja det syns jeg også det.. men hu klarte på måte og holde seg.. det hadde vært helt på sinn plass å gjort noe der helt ølen over a eller slått..
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3015 Skrevet 22. april 2009 ja det syns jeg også det.. men hu klarte på måte og holde seg.. det hadde vært helt på sinn plass å gjort noe der helt ølen over a eller slått.. Så psyco som Lene var tror jeg det hadde vært jævlig dumt å være den første som begynte å bli fysisk. Jeg hadde nok klikka, da jeg så på kjente jeg armen min hadde lyst til å slenge ølglasset i bakken vedsiden av Lene og skjelle a ut.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3016 Skrevet 22. april 2009 Jeg tror faktisk Nanna henter litt av styrken sin i fra Lene. Hun er jo egentlig en veldig svak person, siden hun er nødt til å mobbe og baksnakke andre, i tillegg til å røyke og banne non-stop, for å føle seg bedre med seg selv.
Gjest fisk Skrevet 22. april 2009 #3017 Skrevet 22. april 2009 Jeg tror faktisk Nanna henter litt av styrken sin i fra Lene. Hvis Lene ryker i kveld tror jeg hun toner ned baksnakkingen litt, hvertfall den offentlige. Og det er jo egentlig bare fordi "gruppa" er i partall at de har makt. Håper det hvertfall kommer en fredning så de før splittet "felleskapet" Nanna vil bli liten og spak uten Lene til stede. Nanna er en typisk figur i en mobbegruppe, hvis funksjon er å fyre opp queen bitch, og bjeffe litt selv i ny og ne. Men kun hvis queen bitch er i gang. En slik person er flink til å helle bensin på bålet, men antenner bålet sjeldent alene. Men hun liker flammer og vil gjerne at noen skal få brannen i gang. hun er dermed en viktig brikke for at folk skal føle seg skikkelig jævlig, men uten en queen bitch som tenner på bålet blir det lite brann kun med henne.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3018 Skrevet 22. april 2009 Jeg håper inderlig ikke at den viktige beskjeden Triana har å gi er at Margrethe trekker seg? Begynte å tenke på det i stad, det hadde vært veldig trist! Hva tror dere?
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3019 Skrevet 22. april 2009 Nej tror ikke det. Blir jo feil og straffe en for å ha blitt utfryst. Det hadde bare blitt kjempe feil. Huff nej. Fysj å fy. Tenk positivt Nattens rydder ut av Paradise!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3020 Skrevet 22. april 2009 Jeg håper inderlig ikke at den viktige beskjeden Triana har å gi er at Margrethe trekker seg? Begynte å tenke på det i stad, det hadde vært veldig trist! Hva tror dere? Tror ikke hun er så svak... : )
Fremhevede innlegg