Gå til innhold

paradise hotel

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kråkaa
håper lene må forlate paradise pga mobbingen... det hadde vært utrolig deilig iallefall :)

Eller at straffen blir slik at Lene blir syndebukken..Om det går an på noen vis da :klø:

Altså,at det er noen andre som får smellen men at Lene blir syndebukken for det hele.

Blir jo helt paranoid av dette..Ser at Petter skal ha slikt nettmøte på mandag. Er det noen andre deltakere som har vært på det hittil? Kanskje det av en eller annen grunn er han som fikk straffen..

Om ingen andre deltakere har vært på noe nettmøte enda så ser jeg for meg at det passer å ha noen som står sentralt i det som skjer idag/imorgen.

For det er jo tydligvis at noe "stort" skjer og det vil sikkert bli en del spørsmål rundt dette (noe det allerede er)

Endret av Kråkaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har vel sett verre ting enn det der.

Da jeg gikk på skolen fikk nå elevene som ikke dugde vite fra lærerne at de sugde som jævla hæstkuker osv; Såpass må folk tåle.

Vi fra nord liker at folk snakker rett fra leveren og ikke går rundt grøten. Lene sa i fra til Margrethe direkte og det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på en eller anne reklame at en av guttene må ta et vanskelig valg i dag. Hvem ble kåret til den beste mexicaneren i går, var ikke det Mads? Spørs om det er et eller annet han må gjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har vel sett verre ting enn det der.

Da jeg gikk på skolen fikk nå elevene som ikke dugde vite fra lærerne at de sugde som jævla hæstkuker osv; Såpass må folk tåle.

Vi fra nord liker at folk snakker rett fra leveren og ikke går rundt grøten. Lene sa i fra til Margrethe direkte og det er bra.

Du vet... Det å kommunisere med utbrudd og skjellsord er et tegn på lav intelligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns synd i deg hvis du syns det er passende oppførsel. Spesielt hvis det var fra lærere. Det Lene gjorde var galt. Hadde det vært meg som sto der så hadde ikke jeg vært like sterk som M. Hadde gitt henne en knyttneve

Endret av dragonfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet... Det å kommunisere med utbrudd og skjellsord er et tegn på lav intelligens.

Søringer er nok litt mer subtile, men ingenting hjelper mer enn en skikkelig skyllevask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søringer er nok litt mer subtile, men ingenting hjelper mer enn en skikkelig skyllevask.

da bør noen gi Lene en stor en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte spørsmål til Petter på nettprat nå:

"Skjedde det noe i kulissene som ikke er blitt vist på tv som på noen som helst måte kan forsvare den grusomme mobbingen av Margrethe? Som seer er det helt uforståelig at dere (spes. Lene) hatet henne sånn. Var det noe Margrethe gjorde som er blitt klippet bort?"

Så får vi se om han svarer på det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte spørsmål til Petter på nettprat nå:

"Skjedde det noe i kulissene som ikke er blitt vist på tv som på noen som helst måte kan forsvare den grusomme mobbingen av Margrethe? Som seer er det helt uforståelig at dere (spes. Lene) hatet henne sånn. Var det noe Margrethe gjorde som er blitt klippet bort?"

Så får vi se om han svarer på det... :)

Hen ligger nettpraten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele den greia e klipt t å produsentan hadde brukt ei uka for å få d t å bli sånn- så situasjon e ikje akkorat som den e fremstilt for å si d sånn! Æ syns Lene e ei opprikti jenta, ho sir ka ho mene t den ho mene ting om- å går ikje rundt grøten som mange andre kansje gjøre....

STÅ PÅ LENE SNUPPA MI-Æ HEIA PÅ DÆ ♥ ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte tidligere i tråden at Lene sin oppførsel kan komme av at hun er fra nord og har fått bannskap og direkte ufin talemåte inn med morsmelka. Ikke sikkert jeg har helt rett men føler at det nok faktisk kan bli litt kulturkræsj mellom folk fra nord og folk ellers i landet.

Dette unnskylder ikke Lene, var bare en tanke.. Hennes oppførsel vil jeg tro kommer av at hun er veldig usikker og sårbar innerst inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm kommer ikke på noe å spørre han om. Du spurte om det jeg lurte på :)

Du får poste hvis du får svar.

Venter i spenning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange uker som er igjen av serien?

Når det kommer til jentesexen får vi bare vente i spenning :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...