Gå til innhold

paradise hotel

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Og hvor mye er premien på da? Hvis de er to så vinner må de vel splitte 50/50

Er vel bare en som vinner hvis de får stemmer individuelt. :)

Premien er 300.000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes dette sier en del om hvor lett enkelte bortforklarer mobbing. Mobbing skjer ofte i det skjulte fordi mobberen vet det ikke er akseptabel oppførsel. Her er det filmet, men likevel bortforklarer noen det med at det er slik de snakker i nord, at begeret rant over osv.

Lene sier tv3 ikke har vist saken fra begge sider. Men uansett om Margrethe ikke var ivrig på å bli kjent med jentene, er ikke det en grunn for å mobbe henne på denne måten. Jentene snakker mye om falskhet, dette er et spill - de er falske de og.

Mobbing er et stort problem i samfunnet. Hvordan skal vi bli kvitt mobbing når det kan unnskyldes med at det var intenst på hotellet og at det bare er å skvære opp etterpå? Hvilke signaler sender dette til folk som ser på som selv blir utsatt for mobbing? - det er greit å mobbe bare man sier beklager etterpå?

Lene har klina med Alex, hun sa han var god til og med. Hvordan kunne hun gjøre det når det er så ille at han er 20 år?

Nattens rytter: Du vet mye vi andre seere ikke vet. Men har du hørt Margrethe sin versjon? Du forsvarer Lene ved å si at Margrethe aldri kan nå opp på hennes nivå. Det handler ikke om hvem som er best, det handler om å behandle mennesker med respekt.

Du har rett i at Lene helt sikkert har det ille nå. Men du tenker jo ikke på hvordan Margrethe har det nå eller hvordan hun hadde det på hotellet. Du sier at Lene har forsonet seg med Margrethe, at hun er ei snill jente. Men tror du ikke Margrethe er ei snill jente? Nei, du sier at hun er rar og at Lene er mobbeofferet. Ja, Lene bli nok lei seg hvis hun leser dette, men hvorfor er du bare opptatt av at Lene blir lei seg. Har du ikke sett at Margrethe blir lei seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene har klina med Alex, hun sa han var god til og med. Hvordan kunne hun gjøre det når det er så ille at han er 20 år?

Nattens rytter: Du vet mye vi andre seere ikke vet. Men har du hørt Margrethe sin versjon? Du forsvarer Lene ved å si at Margrethe aldri kan nå opp på hennes nivå. Det handler ikke om hvem som er best, det handler om å behandle mennesker med respekt.

Hear Hear! Lene var nå ikke så treig med å rote med Mads de første dagene heller. :skaal:

Endret av dragonfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange tåpelige gjesteposter det er på de siste sidene!

Jaja, det var vel bare et spørsmål før denne tråden begynte å synke til samme nivå som den på Se og Hørs sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser flere av jentene i PH ut som slitne narkiser? Rynker og solskadet hud i en alder av 25 år? Hverken Lene eller hun Karita er noe å se på.Trodde seriøst at de var i midten av 30-årsalderen begge to.

:fnise: De er jo typiske jenter som bare fester hele tiden. Alle sammen røyker jo også, å det er jo kjent for å ta på huden! Nanna har jo den alkis stemmen også. Syntes ikke noen av dem er pene. At all!!!!!! Magrethe er vell den som ser best ut! Mer naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene sier tv3 ikke har vist saken fra begge sider.

Det er jo verdens dårligste unnskyldning. Saken har bare én side. Det var Lene som trakasserte Margrethe, ikke omvendt. I steden for å si unnskyld, så sier Lene at hun ikke angrer på noe av det hun sa, rett og slett fordi hun enten har en total mangel på selvinnsikt, eller fordi hun faktisk er en tvers gjennom rotten person.

Da er hun, ifølge sin egen definisjon, ei "pedohore".

Du har rett i at Lene helt sikkert har det ille nå. Men du tenker jo ikke på hvordan Margrethe har det nå eller hvordan hun hadde det på hotellet.

Lene har bare seg selv å takke. Hvis hun hadde sagt at hun angra på det hun sa og lagt seg flat og bedt om unnskyldning, så hadde saken vært ute av verden. I steden velger hun å ture på, sier hun ikke angrer noen ting, og kommer med verdens dårligste unnskyldninger for den uakseptable oppførselen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange tåpelige gjesteposter det er på de siste sidene!

Jaja, det var vel bare et spørsmål før denne tråden begynte å synke til samme nivå som den på Se og Hørs sider.

Gjest poster mye ja!

Merkelig det der! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helene_*

Uff. Jeg synes det er helt forferdelig å se at mobbere får utfolde seg fritt på tv. Sendte en melding til Lene på facebook, og fikk overasskende nok svar:

Skammer du deg ikke over hvordan du behandler folk? Skal du bli psykolog? Du har ingenting å gjøre i et yrke som har med å hjelpe andre mennesker. Du er jo en mobber! Blir kvalm av å se hvordan du oppfører deg.

Jeg vil vel ikke akkurat klassifisere meg selv som en mobber, men skal være enig i at mye av den behandlingen Margrethe fikk var unødvendig.. Kunne absolutt vært foruten den episoden igår, og det er nok noe jeg angrer på i ettertid!!! Det er lett å få tunnelsyn når man lever såpass isolert som man gjør der inne, men det er ikke alt som er ufortjent heller!!! Klippingen til tv3 har en tendens til å fokusere på en side og ikke vise hele sammenhengen!!! Det er mye som skjer der inne på 24 timer, og dere seere får se ca. 40 minutt av det!!! Hyggelig at du engasjerer deg i ett eventuelt yrkesvalg da, gir meg ekstra motivasjon til å stå på videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får i det minste ikke "hestemøkk" i inboxen sin :laugh:

Nemlig. Har lært visse ting etter en stund her inne på KG.

Kan like gjerne poste som gjest. Nå har ikke jeg skrevet noe dritt om noen men det er visst ikke kriteriet for å få ufine pm har jeg skjønt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg synes det er helt forferdelig å se at mobbere får utfolde seg fritt på tv. Sendte en melding til Lene på facebook, og fikk overasskende nok svar:

Skammer du deg ikke over hvordan du behandler folk? Skal du bli psykolog? Du har ingenting å gjøre i et yrke som har med å hjelpe andre mennesker. Du er jo en mobber! Blir kvalm av å se hvordan du oppfører deg.

Jeg vil vel ikke akkurat klassifisere meg selv som en mobber, men skal være enig i at mye av den behandlingen Margrethe fikk var unødvendig.. Kunne absolutt vært foruten den episoden igår, og det er nok noe jeg angrer på i ettertid!!! Det er lett å få tunnelsyn når man lever såpass isolert som man gjør der inne, men det er ikke alt som er ufortjent heller!!! Klippingen til tv3 har en tendens til å fokusere på en side og ikke vise hele sammenhengen!!! Det er mye som skjer der inne på 24 timer, og dere seere får se ca. 40 minutt av det!!! Hyggelig at du engasjerer deg i ett eventuelt yrkesvalg da, gir meg ekstra motivasjon til å stå på videre!!!

Lol, hvis Margrethe hadde mobbet Lene så skal jeg garantere deg at TV3 hadde vist det i løpet av de "40 minuttene". Jeg har sett mange tåpelige bortforklaringer, men fortsatt ingen unnskyldning. Så lenge Lene ikke beklager oppførselen sin, så betyr det jo at hun mener at mobbing er helt greit. Jeg tipper at det eneste Lene angrer på er at hun glemte at hennes konstante trakasassering ville bli vist på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, hvis Margrethe hadde mobbet Lene så skal jeg garantere deg at TV3 hadde vist det i løpet av de "40 minuttene". Jeg har sett mange tåpelige bortforklaringer, men fortsatt ingen unnskyldning. Så lenge Lene ikke beklager oppførselen sin, så betyr det jo at hun mener at mobbing er helt greit. Jeg tipper at det eneste Lene angrer på er at hun glemte at hennes konstante trakasassering ville bli vist på TV.

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AntiPasta

Gleder meg sånn til pandoras eske i kveld, og lurer på hva som kommer til å skje. Det beste ville være om Margrethe fikk fredning og kunne bestemme hvem av jentene som skal ut ved parseremonien i morgen. Også valgte hun Mats, og Lene måtte forlate hotellet vel vitende om at M & M skulle dele rom. Det hadde vært strålende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest undrer

Hva er greia med Mats engentlig? Det virker som om han er så populær blandt folk, både inne på hotellet og utenfor. Jeg har ikke skjønt "greia". For meg virker han som en umoden usympatisk dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får i det minste ikke "hestemøkk" i inboxen sin :laugh:

Haha! Har vært på KG ganske lenge, har 2 brukernavn men trives bedre som anonym av forskjellige grunner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sånn til pandoras eske i kveld, og lurer på hva som kommer til å skje. Det beste ville være om Margrethe fikk fredning og kunne bestemme hvem av jentene som skal ut ved parseremonien i morgen. Også valgte hun Mats, og Lene måtte forlate hotellet vel vitende om at M & M skulle dele rom. Det hadde vært strålende!

Hadde det! Men det å bare gi M fredning hadde ikke vært "å ta tak i problemet" fra tv3 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Haha! Har vært på KG ganske lenge, har 2 brukernavn men trives bedre som anonym av forskjellige grunner. :ler:

Ja poster ofte som gjest jeg. Har gjort det i denne tråden og, men egentlig bare for jeg ikke har giddet å logge inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste hadde vært om Margrethe hadde fått en fredning som varte helt fram til den siste uka, og at mobberne hennes måtte trygle henne om ikke å bli stemt ut og de måtte varte henne opp hver eneste dag helt fram til finaleuka. Og prikken over i'en hadde vært om Yvonne hadde kommet inn som en overraskelse dagen før finalen og vunnet hele driten. Det hadde vært et best case scenario! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...