Gjest Gjest_Hvitveis_* Skrevet 22. april 2009 #2921 Del Skrevet 22. april 2009 Har egentlig hatt Lene og Mads på vinner lista mi... Vet ikke helt nå.. Men hvem heier dere på egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2922 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg tror ikke Nattens Rytter er Lene. Vil tro Lene har andre ting å bedrive tiden sin med enn å sitte her og forsvare seg, og denne Ryttertingen er her jo hele forbanna tiden, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #2923 Del Skrevet 22. april 2009 Har egentlig hatt Lene og Mads på vinner lista mi... Vet ikke helt nå.. Men hvem heier dere på egentlig? Ikke Lene hvertfall. Jeg syns det er litt tidlig å si enda. Vil vite mer om Camilla før jeg lager meg en mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2924 Del Skrevet 22. april 2009 Og Nanna sa også at hun håpet at "hun blir voldtatt i analen av en elefant og dør av indre blødninger". Egentlig så er det Nanna som er værst i kjeften. Men hun er det ikke direkte overfor Margrete. Bare når de baksnakker. Nanna er flinkest på baksnakking for å si det sånn. Lol, hvis noen hadde sagt til Nanna at "jeg håper du blir voldtatt i analen av en elefant og dør av indre blødninger", så hadde hu vel fått et mentalt sammenbrudd. Eller hva om Mads hadde sagt til Lene at hu er ei pedofil hore (slik hun sa til Margrethe). Da hadde det sikkert klikka helt for a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2925 Del Skrevet 22. april 2009 Av jentene har jeg absolutt ingen favoritt, av guttene holder jeg en knapp på Kevin, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hvitveis_* Skrevet 22. april 2009 #2926 Del Skrevet 22. april 2009 Syntes det er helt feil når flere av dere skriver meningene deres om Lene, Nanna og resten av gjengen med å gå løs på utseende, kalle de ludder, bitch osv... Kan fint få sagt hva jeg mener om hva som har blitt sagt og gjort på hotellet uten og komme med kallenavn osv.. Det er så typisk oss jenter... Lene gjorde det, og mange her gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #2927 Del Skrevet 22. april 2009 Lol, hvis noen hadde sagt til Nanna at "jeg håper du blir voldtatt i analen av en elefant og dør av indre blødninger", så hadde hu vel fått et mentalt sammenbrudd. Eller hva om Mads hadde sagt til Lene at hu er ei pedofil hore (slik hun sa til Margrethe). Da hadde det sikkert klikka helt for a. Hahaha det hadde vært en episode verdt å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2928 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg tror ikke Nattens Rytter er Lene. Vil tro Lene har andre ting å bedrive tiden sin med enn å sitte her og forsvare seg, og denne Ryttertingen er her jo hele forbanna tiden, virker det som. Andre ting å bedrive tiden sin med? Du mener annet enn å baksnakke folk? Jeg tror garantert at hun er nysgjerrig nok til å følge med på hva folk sier om a, folk som kun tenker på sitt eget ego følger ofte nøye med på sånne ting. Iris leser f.eks. alt som blir skrevet om a på facebook-sida til PH, så det gjelder sikkert de andre deltakerne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2929 Del Skrevet 22. april 2009 Syntes det er helt feil når flere av dere skriver meningene deres om Lene, Nanna og resten av gjengen med å gå løs på utseende, kalle de ludder, bitch osv... Det var deres eget valg å vise frem sin personlighet på TV for hele Norge, så nå som vi har fått beviset på hvordan de er, så er det jo helt rettmessig å kalle dem for bitcher. Det blir som å kalle en spade for en spade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2930 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg liker egentlig ingen av gutta, idioter hele hurven. Håper Nanna vinner, hun nye vet jeg ikke noe om men hun virker litt irriterende. Bare "fnis fnis jaaaa jaaaa enig". Virker skikkelig dum og easy to manipulate men er heeelt annerledes med andre meninger i privat-prate greia. Vet ikke om hu er smart eller dum på en måte. Hun hadde en fordel da, de andre virker som om de er på hugget til å vise at d ikke mislikte M fordi hun var ny, så nå er de overkoslige mot Camilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2931 Del Skrevet 22. april 2009 Hun hadde en fordel da, de andre virker som om de er på hugget til å vise at d ikke mislikte M fordi hun var ny, så nå er de overkoslige mot Camilla. De smisker med Camilla for å prøve å få henne over på deres side, rett og slett fordi Margrethe og Camilla har en god tone, noe de ikke liker. De hater jo Margrethe, så de går over lik for å prøve å gjøre hver dag så ille som mulig for a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2932 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg liker egentlig ingen av gutta, idioter hele hurven. Håper Nanna vinner, hun nye vet jeg ikke noe om men hun virker litt irriterende. Bare "fnis fnis jaaaa jaaaa enig". Virker skikkelig dum og easy to manipulate men er heeelt annerledes med andre meninger i privat-prate greia. Vet ikke om hu er smart eller dum på en måte. Hun hadde en fordel da, de andre virker som om de er på hugget til å vise at d ikke mislikte M fordi hun var ny, så nå er de overkoslige mot Camilla. OG JEG MENTE SEFF AT JEG HÅPER NOOR VINNER, IKKE NANNA. :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2933 Del Skrevet 22. april 2009 OG JEG MENTE SEFF AT JEG HÅPER NOOR VINNER, IKKE NANNA. :ler: lol Men Noor er akkurat jo like falsk som resten av gjengen. Først sier hu at hu ikke likte mobbingen av Margrethe, og 5 min senere sitter hun og baksnakker Margrethe sammen med resten av rottegjengen. Hun er 110% falsk lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2934 Del Skrevet 22. april 2009 lol Men Noor er akkurat jo like falsk som resten av gjengen. Først sier hu at hu ikke likte mobbingen av Margrethe, og 5 min senere sitter hun og baksnakker Margrethe sammen med resten av rottegjengen. Hun er 110% falsk lol. For å ikke bli slakta der inne gjør hun lurt i å være falsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #2935 Del Skrevet 22. april 2009 Gleder meg så enormt til kveldens episode. Pandoras Det er nesten som julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2936 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg håper Yvonne kommer inn igjen den aller siste uka og vinner hele driten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #2937 Del Skrevet 22. april 2009 Men når de vinner er det en eller er det "et par" som vinner egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2938 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Jeg håper Yvonne kommer inn igjen den aller siste uka og vinner hele driten! http://gfx.api.no/image-versions/www.finnm...ne_2417747m.jpg http://www.sagat.no/assets/images/articles/471-Yvonne.jpg Endret 22. april 2009 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2939 Del Skrevet 22. april 2009 Men når de vinner er det en eller er det "et par" som vinner egentlig? Sikkert noe sånn som at de 2 eller 4 som er igjen får stemmer av de tidligere deltagerne eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #2940 Del Skrevet 22. april 2009 Sikkert noe sånn som at de 2 eller 4 som er igjen får stemmer av de tidligere deltagerne eller noe. Og hvor mye er premien på da? Hvis de er to så vinner må de vel splitte 50/50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg