Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meeen Lene som synes øyenbrynene til M er så ille burde selv ta et sminkekurs. Jeg synes Lene er mye penere uten sminke. Hun sminker seg jo stygg!!

Samme hvordan folk ser ut, enig i det, det er personlighet og utstråling som gjør en person vakker!

Utrolig smålig av Lene å kritisere utseende til M på den måte! Minner meg om ungdomskolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på hva Mats tenker sånn i ettertid jeg, etter den laaange og uendelig positive monologen hans i går om hvorfor han var så betatt av Lene :ler: ?

"Klart jeg vil ha sex med Lene, hvem ville vel ikke det, liksom?" He, he, he.! Pr idag er vel svaret på det nede på minussiden tenker jeg... :fnise:

Han er nok ikke like betatt av henne, men jeg skal vedde på at han likevel ikke hadde tatt 5 øre for å ha sex med a. :ler: For det fleste menn så er det ingen sammenheng mellom det å like en person og det å ville ha sex med dem. Sex er bare et behov, akkurat som mat og drikke. Jeg kunne godt ha feid over Nanna, selv om hun er selveste premiehora der inne.

Skrevet

Mads har jo ikke fått med seg alt som har skjedd der inne før han kom inn og han har uttalt seg i ettertid om at han ikke likte Lene sin oppførsel. Tror ikke han fikk det med seg før serien var ferdig(?)

Skrevet
Lurer på hva Mats tenker sånn i ettertid jeg, etter den laaange og uendelig positive monologen hans i går om hvorfor han var så betatt av Lene :ler: ?

"Klart jeg vil ha sex med Lene, hvem ville vel ikke det, liksom?" He, he, he.! Pr idag er vel svaret på det nede på minussiden tenker jeg... :fnise:

Han hadde lett hatt sex med Lene, vi så jo hvordan han drev på når han var med i Charterfeber.

Skrevet
Han hadde lett hatt sex med Lene, vi så jo hvordan han drev på når han var med i Charterfeber.

Say what? har han det?

Gjest Gjest_per_*
Skrevet

Den gang da, hver gang når.

Skrevet

Var det Lene som sa: "hun er jo ett dårligere menneske enn Negar"?

Det er uansett en horribel måte å kommentere andre på. Hva gjør at noen føler de kan sette seg selv så mye høyere enn andre mennesker??

Skrevet
Say what? har han det?

Ja. Husker ikke hvilken sesong, men han og en annen kis jobbet som bartendere og drev og rølpet rundt.

Den gang da, hver gang når.

Hvis du skal begynne å kommentere skrivefeil i denne tråden, tror jeg du har en helvetes jobb foran deg.

Skrevet

Neida, jeg nøyer meg med å kommentere de groveste skrivefeilene. :popcorn:

Skrevet
Say what? har han det?

Ja ,var med i Charterfeber i fjor fra Mallorca. Jobba som bartender på GrabbarnaGrus i Magaluf. Ny jente hver kveld og drakk så mye at han ble syk. Faren hans ville ha ham hjem fordi han nærmest fikk alkoholforgiftning.

Skrevet
Var det Lene som sa: "hun er jo ett dårligere menneske enn Negar"?

Det er uansett en horribel måte å kommentere andre på. Hva gjør at noen føler de kan sette seg selv så mye høyere enn andre mennesker??

Det var Nanna som sa det.

Uansett, hvem er hun til å sette standaren for hvem som er "dårlige" mennesker..

Kan ikke se hva Negar har gjort som gjør henne til noe dårlig menneske.

Skrevet

Uansett, hvem er hun til å sette standaren for hvem som er "dårlige" mennesker..

Kan ikke se hva Negar har gjort som gjør henne til noe dårlig menneske.

Jaja, jeg er i hvert fall glad jeg slipper å ha noe med disse idiotiske, selvopptatte taperne å gjøre. Hvis det hadde kommet inn en normal person der så hadde han/hun vel gått på veggene av alle de lavpannede, uintelligente, egoistiske, baksnakkende kjøtthuene der inne. Man må nesten være mindre intelligent for i det hele tatt å klare å holde ut med dem i så mange dager ("110%-Noor" er et godt eksempel).

Gjest Gjest_Gyda_*
Skrevet

Og Nanna sa også at hun håpet at "hun blir voldtatt i analen av en elefant og dør av indre blødninger".

Egentlig så er det Nanna som er værst i kjeften. Men hun er det ikke direkte overfor Margrete. Bare når de baksnakker. Nanna er flinkest på baksnakking for å si det sånn.

Skrevet

Nanna er ikke noe bedre enn Lene, hun bare holder seg litt mer rolig. Spyr.

Hvis Lene ryker så må hun finne seg noen andre og rævdilte etter...

Skrevet

Nej se hvem som stakk innom. Du var kjapp med den Pm ja... Jeg har da vel ff* like stor rett å uttale meg her som du har Natten Ridder. Jeeez hårsår :babyjente:

Gjest Gjest_lol_*
Skrevet
Nej se hvem som stakk innom. Du var kjapp med den Pm ja... Jeg har da vel ff* like stor rett å uttale meg her som du har Natten Ridder. Jeeez hårsår :babyjente:

Lol, Nattens Bitch sletta innlegget sitt? Hva var det hu skrev? :D

Gjest Gjest_Hvitveis_*
Skrevet

Det sprs hva som skjer i dag med dissa baksnakkerne... siden hun programlederen kommer inn når det er pandoras eske... Når de igjen rakker ned på Margrethe... Spørs om det ikke blir litt oppvask... Burde skje ihvertfall...

Skrevet
Nanna er ikke noe bedre enn Lene, hun bare holder seg litt mer rolig. Spyr.

Hvis Lene ryker så må hun finne seg noen andre og rævdilte etter...

Hvis Lene ryker så blir det Nanna og Karita som rotter seg sammen, og de vil prøve å få Noor med på lasset "for fellesskapet".

Skrevet (endret)

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å sitte på nettet og spy ut dritt om andre?

Nei, jeg er ikke Lene.

Nattens Bitch :happy:

PS hun sendte det på privat melding=P

Endret av dragonfly
Skrevet

Forresten, disse taperne som flyr rundt og baksnakker hele tiden må være rimelig blåst i huet hvis de tror de kan gjøre det i skjul. Det er jo kameraer overalt, og all baksnakkinga blir jo vist på TV for hele landet. Jeg vil tippe Lene vil få problemer med å få kunder i jobben psykolog (hvis hun i det hele tatt blir psykolog, noe jeg håper aldri kommer til å skje). Og hvilke gutter er det vel som er interessert i å være sammen med slike baksnakkende, ondsinnede luddere? Det eneste håpet for disse idiotene er at folks korttidshukommelse som regel ikke er noe å skryte av.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...