Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2881 Skrevet 22. april 2009 OK, folkens, jeg vil oppfordre alle til å holde seg til kritikk av Lenes oppførsel. Ved å rakke ned på utseendet hennes er vi strengt tatt ikke noe bedre enn Lene selv. Det blir bare usaklig. Joda enig i det. Var ment som ironi. Lene er pen hun men det er nok bare på utsiden!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2882 Skrevet 22. april 2009 Ja hu Lene kan godt kritisere andre sitt utseende, på det bilde der har hun jo små nedoverklemte pupper og missfostret navle. Hu skulle sett litt på seg selv før hu kritiserer andre!!!!!! Var det en misforstra navle?? Synes den så helt normal ut jeg. Men hun har jo smykke i den da.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2883 Skrevet 22. april 2009 Pfft. Hvem er så du? Jeg er en av dem som har skrevet i denne tråden og fordømt Lenes oppførsel på det sterkeste. Mener allikevel det må være mulig å holde seg til saken og ikke gå til angrep på utseendet hennes. Det blir jo litt dobbeltmoralsk å si at Lene er stygg og så videre når det akkurat den oppførselen man reagerer på fra henne.
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #2884 Skrevet 22. april 2009 OK, folkens, jeg vil oppfordre alle til å holde seg til kritikk av Lenes oppførsel. Ved å rakke ned på utseendet hennes er vi strengt tatt ikke noe bedre enn Lene selv. Det blir bare usaklig. Tenkte akkurat det samme.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #2885 Skrevet 22. april 2009 (endret) Jeg er helt sjokket over oppførselen til Lene. Alvorligtalt hun er da et voksent menneske?! Det hun holder på med nå er jo brutal mobbing. Jeg er IKKE fan av M etter den "Jeg har aldri" leken, hun drakk jo selv hver gang hun sa jeg har aldri. Tydelig at hun ville de andre skulle vite slikt om henne. Da mistet jeg mye respekt for henne. Men INGEN fortjener å bli behandlet slik, og enda verre uten grunn. Og hva skjedde med Nanna i går(?) hun sto jo kliss naken i bassenget!!! Hadde det vært M hadde MonsterLene vært der med en gang og slengt henne full i drit igjen. MonsterLene burde dra tilbake til den grotten hun ble skapt i, og slutte å skylde på at hun er Nordlending. Herre de har da folkeskikk der oppe og!? Syns litt synd på Camilla som kommer inn i en slik situasjon. Håper hun tar M sin side, men forstår at det er vanskelig etter som gruppen står så sterkt. Når det kommer til Noor så har jeg likt henne, og hun er kjempe flink til å spille til sin egen fordel, men når hun snakket med Camilla i går mistet jeg litt respekt for henne. Ufattelig gøy å se at folk engasjerer seg så utrolig mye. Stå på folkens :duskedame: Endret 22. april 2009 av Furstina
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 22. april 2009 #2886 Skrevet 22. april 2009 OK, folkens, jeg vil oppfordre alle til å holde seg til kritikk av Lenes oppførsel. Ved å rakke ned på utseendet hennes er vi strengt tatt ikke noe bedre enn Lene selv. Det blir bare usaklig. Feil. Vi kan rakke ned på utseendet hennes og fortsatt være bedre enn henne, fordi: 1) Vi har ikke kalt henne for ei pedohore 2) Vi har ikke slengt ut masse banneord 3) Vi har ikke kritisert hennes seksuelle legning Så det er bare å slenge dritt, vi er fortsatt bedre enn Lene :D
Gjest Patti Labella Skrevet 22. april 2009 #2887 Skrevet 22. april 2009 OK, folkens, jeg vil oppfordre alle til å holde seg til kritikk av Lenes oppførsel. Ved å rakke ned på utseendet hennes er vi strengt tatt ikke noe bedre enn Lene selv. Det blir bare usaklig. Stiller meg 110 % bak dette innlegget.
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 22. april 2009 #2888 Skrevet 22. april 2009 Det blir jo litt dobbeltmoralsk å si at Lene er stygg og så videre når det akkurat den oppførselen man reagerer på fra henne. Overhodet ikke. Vi gir jo bare Lene en smak av sin egen medisin.
Gjest hehe Skrevet 22. april 2009 #2889 Skrevet 22. april 2009 Stiller meg 110 % bak dette innlegget. Jeg stiller meg 0% bak dette svaret.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2890 Skrevet 22. april 2009 Tenkte akkurat det samme. Skrev akkurat at kritikken av Lenes utseende var ment som ironi, men det er jo ikke så lett å få frem når en skriver! Det var en spøk! Hun er pen. Mente at ingen er så feilfri at de kan kritisere andre sitt utseende slik som Lene gjorde mot M!
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #2891 Skrevet 22. april 2009 Feil. Vi kan rakke ned på utseendet hennes og fortsatt være bedre enn henne, fordi: 1) Vi har ikke kalt henne for ei pedohore 2) Vi har ikke slengt ut masse banneord 3) Vi har ikke kritisert hennes seksuelle legning Så det er bare å slenge dritt, vi er fortsatt bedre enn Lene :D Det blir for dumt og kritisere utseende hennes. Og jeg syns ikke vi er mye bedre enn henne da. Må gå an og hold seg saklig. Når man går på utseende så virker det som man ikke har noe konstruktivt og komme, akkurat som Lene gjorde til Margrethe.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2892 Skrevet 22. april 2009 Feil. Vi kan rakke ned på utseendet hennes og fortsatt være bedre enn henne, fordi: 1) Vi har ikke kalt henne for ei pedohore 2) Vi har ikke slengt ut masse banneord 3) Vi har ikke kritisert hennes seksuelle legning Så det er bare å slenge dritt, vi er fortsatt bedre enn Lene :D Hvor kom den fra? : o
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #2893 Skrevet 22. april 2009 Skrev akkurat at kritikken av Lenes utseende var ment som ironi, men det er jo ikke så lett å få frem når en skriver! Det var en spøk! Hun er pen. Mente at ingen er så feilfri at de kan kritisere andre sitt utseende slik som Lene gjorde mot M! Det er flere her inne som ikke mener det som ironi også, mitt innlegg var vel myntet mer på dem enn deg
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2894 Skrevet 22. april 2009 3) Vi har ikke kritisert hennes seksuelle legning Lene beskyldte Margrethe for å være pedofil fordi hun hadde et godt øye til Alexander, som var 20 år gammel. Pedofili er en seksuell legning.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2895 Skrevet 22. april 2009 Lene beskyldte Margrethe for å være pedofil fordi hun hadde et godt øye til Alexander, som var 20 år gammel. Pedofili er en seksuell legning. Aha... Følte meg litt dum nå.
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 22. april 2009 #2896 Skrevet 22. april 2009 MonsterLene burde dra tilbake til den grotten hun ble skapt i, Ufattelig gøy å se at folk engasjerer seg så utrolig mye. Stå på folkens :duskedame:
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2897 Skrevet 22. april 2009 Lene beskyldte Margrethe for å være pedofil fordi hun hadde et godt øye til Alexander, som var 20 år gammel. Pedofili er en seksuell legning. Ja, ka i huleste var det?! Hvis alle som er sammen med en som er 6 år yngre enn en selv, da er det søren meg mange pedofile i Norge gitt! Dakkars Lene med alle pedofile:(
Gjest B Skrevet 22. april 2009 #2898 Skrevet 22. april 2009 Det blir jo litt dobbeltmoralsk å si at Lene er stygg og så videre når det akkurat den oppførselen man reagerer på fra henne. Jada. Men den type oppførsel som hun nå fremviser gjør at man ikke synes hun er særlig vakker. Jeg digget Lene før. Og jeg synes hun er flott å se på. Men for meg så ligger skjønnhet også mye i måten man er og oppfører seg på. Derfor synes jeg Lene er litt stygg nå. Mennesker som oppfører seg sånn er ikke tiltrekkende. Men det har ingenting med håret hennes, klærne hennes eller sminkestilen hennes å gjøre.
NullHull Skrevet 22. april 2009 #2899 Skrevet 22. april 2009 Lurer på hva Mats tenker sånn i ettertid jeg, etter den laaange og uendelig positive monologen hans i går om hvorfor han var så betatt av Lene ? "Klart jeg vil ha sex med Lene, hvem ville vel ikke det, liksom?" He, he, he.! Pr idag er vel svaret på det nede på minussiden tenker jeg...
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2900 Skrevet 22. april 2009 Det er flere her inne som reagerer på at Mads ikke har reagert mer på mobbingen på hotellet. Grunnen tror jeg er at det ikke var så mye mobbing etter at han flyttet inn, annet enn de to første dagene. Lene ryker ut i kveld, og dette stopper en god del av mobbingen. Hun er jo queen bie(atch), og mobbing vil avta ved å fjerne henne. Dette vil gjøre felleskapet sårbart, siden det bare vil være to jenter igjen (Noor eksludert), men tre evnukker (hvis Mads inkluderes i fellesskapet).
Fremhevede innlegg