Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2861 Skrevet 22. april 2009 Føler med Margrethe. Har selv hatt det sånn at det har vært vanskelig å komme i kontakt med folk, særlig jenter som er litt av den "pene, selvsikre typen. Det bare blir sånn at man blir stille sammen med andre og ting blir egentlig bare værre visst en prøver å si noe, alt blir liksom feil.. Håper det blir bedre for Margrethe etter pandoras i kveld! Hun fortjener ikke å ha det sånn uansett. Og jeg synes det er ille at ingen står opp for henne, alle de andre er det som kalles medløpere. De som ikke sier noe men som ser hva som skjer uten å bry seg. Håper virkelig ikke noen fra den jentegjengen der inne vinner!!!!!!
stella K Skrevet 22. april 2009 #2862 Skrevet 22. april 2009 Men folkens!!! Hva skjer i kveld??? På snutten fra i kveld sier Triana at de har et problem... og det kan se ut som om margrete da begynner å gråte... håper lene må forlate paradise pga mobbingen... det hadde vært utrolig deilig iallefall
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2863 Skrevet 22. april 2009 Synes Noor skal vinne jeg. Hun har klart å få seg likt av alle, og hun holder seg lavt. Tror hun er smartere enn det hun kan virke som/utgir seg for å være. Likte smiskinga hennes til hu nye "Vi liker ikke Margrethe. Vi digger deg, liker deg kjempegodt! Deilig å få inn noen som ikke bare tenker takktikktakktikktakktikk" God skuespiller ass.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2864 Skrevet 22. april 2009 Det er iallfall en SKANDALE hvis TV3 ikke sender hjem Lene (og helst også Nanna) etter dette. Hvis hun skal fortsette å være der, er det helt uaktuelt for meg å fortsette å se på det. Eneste grunnen til at jeg nå lider meg gjennom episodene og må se på mobbingen, er jo at jeg håper det kommer en hard straff til slutt. Skulle også ønske at noen av produsentene kunne ta en hard prat med dem foran kamera. Ser ikke akkurat ut til at Triana er i humør til å kjefte.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2865 Skrevet 22. april 2009 Triana bare jobber som programleder, det blir litt for personlig hvis hun skal kjefte på Lene. Dessuten må man ikke straffe med kjeft, skal hun ut så skal hun ut uansett.
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 22. april 2009 #2866 Skrevet 22. april 2009 NY DELTAKER: MORA TIL LENE! Siden hun forsømte seg så totalt i barneoppdragelsen av lille patetiske Lene, flytter nå mora til Lene inn på Paradise Hotell! TV3 følte at Lene oppførte seg så barnslig og patetisk at de ville gi mora hennes en ny sjanse til å oppdra henne. Se episoden i kveld :D
Gjest B Skrevet 22. april 2009 #2867 Skrevet 22. april 2009 Først ble jeg veldig glad for at Mats kom inn igjen. Så ble jeg kjempeskuffa over Lene. Hvorfor kunne ikke hun bare drite i Margrete og kose seg over at Mats var tilbake da? Tror faktisk at dette kan sette henne i et dårlig lys for Mats. Mats er rundere i kantene og er vel kanskje den eneste jeg synes ikke driver med taktikk. Han er litt barnslig og leken - og jeg tro nesten at han er der for opplevelsens skyld. Han gir litt blaffen han og herlig er det!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2868 Skrevet 22. april 2009 To ganger har William brutt inn i mobbingen av M, det er to ganger mer enn noen andre der inne. Og hva så om han er litt sleks og "utnytter" Noor? Hun er jo falskheten selv, så tåler det sikkert... Håper William vinner!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2869 Skrevet 22. april 2009 Først ble jeg veldig glad for at Mats kom inn igjen. Så ble jeg kjempeskuffa over Lene. Hvorfor kunne ikke hun bare drite i Margrete og kose seg over at Mats var tilbake da? Tror faktisk at dette kan sette henne i et dårlig lys for Mats. Mats er rundere i kantene og er vel kanskje den eneste jeg synes ikke driver med taktikk. Han er litt barnslig og leken - og jeg tro nesten at han er der for opplevelsens skyld. Han gir litt blaffen han og herlig er det! Mats har fitte på hjernen og kunne vel ikke brydd seg mindre der inne.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2870 Skrevet 22. april 2009 To ganger har William brutt inn i mobbingen av M, det er to ganger mer enn noen andre der inne. Og hva så om han er litt sleks og "utnytter" Noor? Hun er jo falskheten selv, så tåler det sikkert... Håper William vinner! Jeg har også forandret mitt syn på William, og han fikk klart bonuspoeng av meg da han forsøkte å hindre mobbingen av Margrethe. Han virker heller ikke så "slesk" lenger, det var vel mer en rolle han tok på seg. Dessuten innrømte han jo at han er lettskremt, og det var morsomt. Noor har jeg ingen sympati med uansett, så hun kan bare la seg bruke for min del.
Torine Skrevet 22. april 2009 #2871 Skrevet 22. april 2009 Jeg tror at Margrethe speiler noe i Lene. Hun provoserer frem Lenes dårlige sider. Fra Margrethe kom inn som deltager har Lene blitt mer og mer aggressiv, oppfarende, baksnakkende og nesten ondskapsfull. Lene liker ikke disse sidene ved seg selv. Hun vet at det er galt, dessuten er det vondt å være så sint. Hun forsøker å la aggresjonen gå utover Margrethe, som i Lenes psyke er "skyldig" i Lenes dårlige følelser. Margrethe tar ikke igjen. Lene får dermed ingen bekreftelse på at Margrethe er like "fæl" som hun selv er. Faktisk virker det på Lene som om Margrethe er hakket bedre enn Lene, siden hun ikke tar igjen med samme mynt. Lene hakker mer og mer på Margrethe for å få frem en ønsket reaksjonen. Jeg kan komme på iallefall to måter Margrethe kan tilfredstille Lene på: Margrethe tar igjen på en stygg måte ovenfor Lene, skjeller henne ut, klapper til henne etc. Absurd nok så kunne en slik reaksjon roet Lene ned, fordi Margrethe da ikke lenger hadde vært en like stor trussel; " hun er lik meg, vi reagerer på samme måte, hun er ikke bedre enn meg". Det andre jeg tenker på er at Margrethe kryper til korset og ber om unnskyldning for alt hva Lene måtte anklage henne for, da hadde Margrethe bekreftet Lenes ego, og ville ergo ikke lenger være en trussel og kunne derfor aller nådigst fått blitt en del av gruppen. Margrethe hadde tapt all selvrespekt og all respekt i gruppen forøvrig. Men ettersom Lene ikke klarer å få frem noen ønsket reaksjon hos Margrethe blir hun kraftigere og kraftigere provosert. Nå begynner selve Margrethes vesen, hennes blotte tilstedeværelse, å trigge Lenes aggresjon. ALT med Margrethe minner henne om " trollet" som lever i henne selv. Og når MATS i tillegg virker til å like Margrethe, får Lene en paranoid bekreftelse på at Margrethe faktisk er bedre enn henne selv, Mats liker Margrethe bedre enn han liker Lene ( noe som selvfølgelig ikke trenger å være sant, det er bare Lene som har mistet dømmekraften, dette foregår i hennes hode). Lene er nærmest klar til å drepe Margrethe, iallefal sosialt, for å redde sitt eget ego, sitt narssissistiske (selvforelskede) selvbilde. Må i tillegg si at alle mennesker har disse egenskapene, vi viser de på forskjellige måter. Lene er på INGEN måte unik i sin måte å reagere på. Dessuten trenger selvfølgelig ikke jeg å ha observert situasjonen korrekt, og fremstillingen min er uansett forenklet. :gjeiper: . Veldig veldig bra skrevet. Dette må være kjærnen i alt hatet. Det blir vanskelig for oss, i hvert fall meg som ikke har psykologisk utdanning å forstå. Tusen takk for bra svar:-)
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2872 Skrevet 22. april 2009 Og hva så om han er litt sleks og "utnytter" Noor? Utnytter han Noor? De er da like mye avhengig av hverandre for å få bli der.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2873 Skrevet 22. april 2009 Veldig veldig bra skrevet. Dette må være kjærnen i alt hatet. Det blir vanskelig for oss, i hvert fall meg som ikke har psykologisk utdanning å forstå. Tusen takk for bra svar:-) Dette er da ganske basic psykologi som alle egentlig skjønner uten at det skal sies.. Trodde jeg. o.0
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2874 Skrevet 22. april 2009 Dette er da ganske basic psykologi som alle egentlig skjønner uten at det skal sies.. Trodde jeg. o.0 Nja, jeg kunne tenkt meg til at det var noe i disse baner, men ikke så utførlig som gjesten skisserte det. Synes allikevel ikke at Lenes oppførsel ble mer forståelig.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #2875 Skrevet 22. april 2009 Sjekk facebook der har mange kommenter grusomme ting under bilde hennes
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2876 Skrevet 22. april 2009 Ja hu Lene kan godt kritisere andre sitt utseende, på det bilde der har hun jo små nedoverklemte pupper og missfostret navle. Hu skulle sett litt på seg selv før hu kritiserer andre!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2877 Skrevet 22. april 2009 OK, folkens, jeg vil oppfordre alle til å holde seg til kritikk av Lenes oppførsel. Ved å rakke ned på utseendet hennes er vi strengt tatt ikke noe bedre enn Lene selv. Det blir bare usaklig.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2878 Skrevet 22. april 2009 Ja hu Lene kan godt kritisere andre sitt utseende, på det bilde der har hun jo små nedoverklemte pupper og missfostret navle. Hu skulle sett litt på seg selv før hu kritiserer andre!!!!!! Penere med klær, for å si det sånn... Triana derimot, er penere uten klær.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2879 Skrevet 22. april 2009 OK, folkens, jeg vil oppfordre alle til å holde seg til kritikk av Lenes oppførsel. Ved å rakke ned på utseendet hennes er vi strengt tatt ikke noe bedre enn Lene selv. Det blir bare usaklig. Pfft. Hvem er så du?
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2009 #2880 Skrevet 22. april 2009 Regner med Mats fyrer opp humøret til Lene! Først gir han komplimenter til Camilla, og så blir han ikke med Lene på rommet for å ha sex. Hihi... *Mwoooahahahaha* Gleder meg til kveldens episode!! Enig med gjest ovenfor her. Synes kritikk av utseende osv. blir helt feil og veldig usaklig. Er vi da noe bedre enn Lene & co?
Fremhevede innlegg