Gjest gg Skrevet 21. april 2009 #2841 Skrevet 21. april 2009 Fordi de truer, har et veldig voldelig språk og baksnakker, kanskje for å vise sine allierte hva som kan skje dem om de ikke spiller på lag med dem. Når man skjønner hvor alvorlig de tar det, blir de vel redde for hva som kan skje på utsiden. Hvorfor ellers skulle ikke Carita tørre å velge sin egen favoritt heller enn Lenes og Nannas favoritt? Grunnen til det er jo at Karita er en ekstremt svak person, som ikke tør å stå for sine egne valg. Karita tenker kun på seg selv og tar ikke fem øre for å sende folk ut eller baksnakke andre dersom hu tror at det vil gagne henne selv. De krokodilletårene hun kom med var kun for å ikke bli beskyldt for å "mangle empati" (som de skjelte ut Margrethe for da hu tok seg en svømmetur etter utstemminga).
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2842 Skrevet 21. april 2009 Jeg tror at Margrethe speiler noe i Lene. Hun provoserer frem Lenes dårlige sider. Fra Margrethe kom inn som deltager har Lene blitt mer og mer aggressiv, oppfarende, baksnakkende og nesten ondskapsfull. Lene liker ikke disse sidene ved seg selv. Hun vet at det er galt, dessuten er det vondt å være så sint. Hun forsøker å la aggresjonen gå utover Margrethe, som i Lenes psyke er "skyldig" i Lenes dårlige følelser. Margrethe tar ikke igjen. Lene får dermed ingen bekreftelse på at Margrethe er like "fæl" som hun selv er. Faktisk virker det på Lene som om Margrethe er hakket bedre enn Lene, siden hun ikke tar igjen med samme mynt. Lene hakker mer og mer på Margrethe for å få frem en ønsket reaksjonen. Jeg kan komme på iallefall to måter Margrethe kan tilfredstille Lene på: Margrethe tar igjen på en stygg måte ovenfor Lene, skjeller henne ut, klapper til henne etc. Absurd nok så kunne en slik reaksjon roet Lene ned, fordi Margrethe da ikke lenger hadde vært en like stor trussel; " hun er lik meg, vi reagerer på samme måte, hun er ikke bedre enn meg". Det andre jeg tenker på er at Margrethe kryper til korset og ber om unnskyldning for alt hva Lene måtte anklage henne for, da hadde Margrethe bekreftet Lenes ego, og ville ergo ikke lenger være en trussel og kunne derfor aller nådigst fått blitt en del av gruppen. Margrethe hadde tapt all selvrespekt og all respekt i gruppen forøvrig. Men ettersom Lene ikke klarer å få frem noen ønsket reaksjon hos Margrethe blir hun kraftigere og kraftigere provosert. Nå begynner selve Margrethes vesen, hennes blotte tilstedeværelse, å trigge Lenes aggresjon. ALT med Margrethe minner henne om " trollet" som lever i henne selv. Og når MATS i tillegg virker til å like Margrethe, får Lene en paranoid bekreftelse på at Margrethe faktisk er bedre enn henne selv, Mats liker Margrethe bedre enn han liker Lene ( noe som selvfølgelig ikke trenger å være sant, det er bare Lene som har mistet dømmekraften, dette foregår i hennes hode). Lene er nærmest klar til å drepe Margrethe, iallefal sosialt, for å redde sitt eget ego, sitt narssissistiske (selvforelskede) selvbilde. Må i tillegg si at alle mennesker har disse egenskapene, vi viser de på forskjellige måter. Lene er på INGEN måte unik i sin måte å reagere på. Dessuten trenger selvfølgelig ikke jeg å ha observert situasjonen korrekt, og fremstillingen min er uansett forenklet. :gjeiper: .
angeleyes Skrevet 21. april 2009 #2844 Skrevet 21. april 2009 Lene frykter å bli stemplet ;D - Jeg føler vel krangelen kunne vært fremstilt mer fra begge sider. Det blir fremstilt som om det var vanskelig å komme inn i gruppen. Det er ikke helt den oppfatningen vi hadde. Alexander, William og Karita ble alle godt mottatt, men Margrethe isolerte seg, sier Lene. Jeg synes ikke at Lene har en grunn til å komme med alle de krasse uttalelsene sine kun fordi hun følte hun følte at Margrethe isolerte seg.
Picatchu Skrevet 21. april 2009 #2845 Skrevet 21. april 2009 Nei, nå må jeg under dyna Gleder meg til i morgen
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2846 Skrevet 21. april 2009 Noen som husker at Lene beskrev seg selv som ydmyk da William kom inn?
waco Skrevet 21. april 2009 #2847 Skrevet 21. april 2009 nå har jeg sett paradise hotel. Det virker som om noens helvete er de andres paradis.
Gjest lal Skrevet 21. april 2009 #2848 Skrevet 21. april 2009 - Jeg føler vel krangelen kunne vært fremstilt mer fra begge sider. Det blir fremstilt som om det var vanskelig å komme inn i gruppen. Det er ikke helt den oppfatningen vi hadde. Alexander, William og Karita ble alle godt mottatt, men Margrethe isolerte seg, sier Lene. Dette er jo verdens dårligste unnskyldning fra ei bitch som totalt mangler selvinnsikt. Først nå har det gått opp for Lene at hennes ufyselige oppførsel faktisk har blitt vist på TV, og hadde hu hatt litt vett i skallen så hadde hu bare sagt unnskyld og beklaget sin oppførsel. Men i steden så kommer hu med patetiske kommentarer som at hu har blitt "fremstilt feil" av TV3. Vi så alle hva som skjedde, og svaret hennes burde ikke overraske noen. Maken til selvopptatt, ondsinnet og lavpannet amøbe skal man lete lenge etter.
Gjest Gjest_Ling_* Skrevet 21. april 2009 #2849 Skrevet 21. april 2009 Jeg får ikke sett reprise av dagens episode på nett jo :S kommer bare fra mandag:( Lene er SLEM!
Gjest gg Skrevet 21. april 2009 #2850 Skrevet 21. april 2009 Jeg får ikke sett reprise av dagens episode på nett jo :S kommer bare fra mandag:( Lene er SLEM! Alle episodene blir lagt ut på www.tv3.no/webtv (Det er gratis.)
Envy Skrevet 21. april 2009 #2851 Skrevet 21. april 2009 fikk ikke sett dagens episode før nå.. men herregud, jeg får så vondt av margrethe! sitter nesten med tårer i øynene lix! Hvordan kan de være så onde mot et menneske bare fordi hun er sjenert, og kanskje syns de andre jentene er litt for utadvente i forhold til hun selv? Så utrolig bra om lene blir sendt hjem i morgen, hun fortjener en straff i en eller annen form hvertfall!
Gjest gg Skrevet 21. april 2009 #2852 Skrevet 21. april 2009 Så utrolig bra om lene blir sendt hjem i morgen, hun fortjener en straff i en eller annen form hvertfall! Hun fortjener en på trynet.
Skylapp Skrevet 22. april 2009 #2853 Skrevet 22. april 2009 fikk ikke sett dagens episode før nå.. men herregud, jeg får så vondt av margrethe! sitter nesten med tårer i øynene lix! Hvordan kan de være så onde mot et menneske bare fordi hun er sjenert, og kanskje syns de andre jentene er litt for utadvente i forhold til hun selv? Så utrolig bra om lene blir sendt hjem i morgen, hun fortjener en straff i en eller annen form hvertfall! Jeg så gårsdagens episode på nytt, tidlig på sendingen så ligger Margrethe og Mats å prater ved bassengkanten, mens Lene sitt i et av rommene og henger ut av døra der, "spionere" tror d da sa "klikk" for ho, ho ble rett og slett sjalu, og PISSREDD for at Margrethe skal klare å komme innpå han uten at Lene skal ha noe å si. Mats kommer også senere å spør Lene, hva er galt med Margrethe, jeg syns hun er hyggelig og bare overser det Lene mener om hun, Mats kysser svarene hennes bort og svisj så drev han å hoppet på Kevin og Nanna i senga. Der har d hele kokt over for Lene, så har hun da måtte gå løs på Margrethe. Hun er en elendig taper, rett og slett!
Gjest gg Skrevet 22. april 2009 #2854 Skrevet 22. april 2009 Der har d hele kokt over for Lene, så har hun da måtte gå løs på Margrethe. Hun er en elendig taper, rett og slett! Jepp, hun er en patetisk liten taper. Og i tillegg dum nok til å glemme alle kameraene som utvilsomt dokumenterer for hele Norge hvilken ondsinnet bitch hun er. Når hun nå prøver å unnskylde seg med at hun har blitt "fremstilt feil" så beviser det bare nok en gang at kjerringa har en total mangel på selvinnsikt.
Gjest gg Skrevet 22. april 2009 #2855 Skrevet 22. april 2009 Paradise Hotel Dictionary "Jeg er her bare for å ha det moro" = Jeg er her for å vinne, og vil baksnakke alle jeg kommer over så lenge jeg står igjen til slutt "Du må ta en for fellesskapet" = Jeg eier hele hotellet, og hvis du ikke gjør som jeg sier så baksnakker jeg deg sånn at du tror at alle hater deg "Jeg må druse" = Hør så kul jeg er som har lært meg et nytt fjortis-ord "Alle mener at du er stygg" = Egoet mitt er så stort at det jeg mener teller mer enn alle andres meninger, så det jeg mener er det alle mener, uansett hva jeg måtte mene "Skal du steke" = (Skal du pule) = Jeg vil gjerne ha noen pikante detaljer om deg, slik at jeg kan baksnakke deg med venninnene mine "Du henger etter alle gutta" = Jeg skulle ønske jeg kunne hengt etter alle gutta og fått dem til å tro at de kunne få sex med meg, slik at jeg kunne lure dem og gjøre som jeg ville med dem
Gjest gg Skrevet 22. april 2009 #2856 Skrevet 22. april 2009 Det hadde vært moro om Margrethe hadde fått både fredning fram til siste uke og i tillegg en dobbelstemme hver uke. :D Bare tenk dere Nanna, Lene og Karita som da plutselig hadde gjort helomvendig om begynt å smiske som gale med Margrethe for å slippe å bli stemt ut. Da hadde det blitt action der inne! De hadde vel baksnakka og bitcha og klagd og grini som aldri før bak hennes rygg, for så å smiske henne opp i skyene, tenker jeg. Jeg skulle vært producer for det showet der. :D
Skylapp Skrevet 22. april 2009 #2857 Skrevet 22. april 2009 Sjekk facebook der har mange kommenter grusomme ting under bilde hennes
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #2858 Skrevet 22. april 2009 Irriterende at Nanna skal bruke diagnoser for å beskrive folk! Schizofren, asbergers ?? Hu virker utrolig lite informert om hva verden egentlig er! Dette er ikke noe å spøke med sånn. Når hun skal argumentere er det bare usakligheter som kommer ut av a Eks "Til og med Negar er ett bedre menneske" Er ikke Negar noe bra menneske ?? Fy faen jeg hadde blitt så lei av den lave intelligensen der inne at jeg hadde dratt frivillig, det går jo ikke ann å komme overens med jentene hvis du ikke stiller IQ'n ned på samme nivå. Btw jeg tror "nattens rytter" er både Nanna og Lene, (eller bare ett troll som utgir seg for det.)
Gjest gg Skrevet 22. april 2009 #2859 Skrevet 22. april 2009 (endret) - Jeg står for det jeg har sagt, og jeg sa det rett ut til Margrethe i stedet for å snakke bak ryggen hennes. Så får man heller skvære opp i etterkant, sier Lene. Dette er jo ren løgn. Hun sa det rett ut til Margrethe I TILLEGG TIL å snakke bak ryggen hennes. Og hva mener hun med "så får man heller skvære opp i etterkant"? Lene ønsker jo ikke å skvære opp, og hun sier jo nettopp at hun står inne for alle de patetiske og usaklige kommentarene hun har gitt Margrethe. Endret 22. april 2009 av Furstina
Gjest annemor30 Skrevet 22. april 2009 #2860 Skrevet 22. april 2009 (endret) Men folkens!!! Hva skjer i kveld??? På snutten fra i kveld sier Triana at de har et problem... og det kan se ut som om margrete da begynner å gråte... Endret 22. april 2009 av Furstina
Fremhevede innlegg