Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nanna griner jo i omtrent hver episode da, kanskje de bare får fisk til middag eller noe sånt?

Aldri sett de spise middag under pandoras eske. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper for guds skyld at nanna griner fordi lene ryker ut eller noe :D Blir spennende å se!!!

Skrevet

Det er synd at bare en av dem får konsekvenser for oppførselen sin. Nanna har vært ganske jævlig hun også, og fortjener virkelig ikke å få bli der. Jeg synes ikke det er nok at bare Lene reiser hjem, alle de værste mobberne burde straffes. Om bare Lene reiser får nok Margrethe et helvete av de andre etterpå...

Skrevet

Kan jo være at Nanna griner fordi at de får kjeft da. Kan faktisk hende at det er hun som må dra. Ikke utelukk det enda:)

Skrevet
Det er synd at bare en av dem får konsekvenser for oppførselen sin. Nanna har vært ganske jævlig hun også, og fortjener virkelig ikke å få bli der. Jeg synes ikke det er nok at bare Lene reiser hjem, alle de værste mobberne burde straffes. Om bare Lene reiser får nok Margrethe et helvete av de andre etterpå...

Ikke sikkert da. Det har bare vært Lene som har tatt det opp uten om pandoras sånn ordentlig. Håper bare de gir seg med å fryse henne ut også!

Skrevet

Eller at de bare får kjeft alle sammen, og at ingen må dra.. Det kan jo være bare rykter som står på seher..?

Skrevet
Nanna griner jo i omtrent hver episode da, kanskje de bare får fisk til middag eller noe sånt?

Heh ja, Nanna griner jo bare det går et minutt uten at noen slikker ræva hennes.

Jeg skulle likt å se hvordan bitcha hadde reagert dersom det var hu som var utstøtt av de andre, og de hadde avslørt hvilken manipulerende, egoistisk bitch hu egentlig er. Det samme gjelder Karita og Lene.

Skrevet

Den verste e jo Lene da, og hun som trekker alle med på det her. Og om Margrethe blir enda mere fryst ut for at Lene blir sendt, så e de jo STOKK DUM!! De burde jo få en lærepenge av det!

Ufyselig jentegjeng, er sånn jentegjen som ikke har selvtillit som må rakke ned på andre for å trekke seg sjøl opp.

Skrevet

Dessuten, Nanna har allerede blitt stemt ut en gang før, og da fikk a jo totalt sammenbrudd. TV3 var dumme nok til å slippe a inn igjen, og siden har alt som har kommet ut av kjeften på Nanna vært negativt og egostisk oppgulp. Nanna har nå virkelig bevist hvilken patetisk person hu er.

Den som virkelig hadde fortjent å komme tilbake er jo Yvonne, som var den desidert mest sexy av alle der inne. I steden valgte TV3 å sende inn ei hurpe som ikke tenker på noe annet enn sitt eget lille ego.

Skrevet

Uff, det var direkte vondt å se på i går! Jeg satt med skikkelig klump i halsen og FATTER ikke hva som får "voksne" mennesker til å oppføre seg på den måten! Håper virkelig dette får konsekvenser for "jentemafiaen" der inne.. Synes tv3 lot det gå alt for langt, og de minste de kan gjøre er å gi ordentlig refs til de personene som var involvert i mobbingen..

Skrevet
Synes tv3 lot det gå alt for langt, og de minste de kan gjøre er å gi ordentlig refs til de personene som var involvert i mobbingen..

ser ikke for meg at Triana har guts til å refse gruppa... blir sikkert bare en forklaring for hvorfor ei jente må sendes hjem, and that's it.

Skrevet

Gleder meg til å se hva som skjer i morgen!

Hvis Lene ryker så lurer jeg på hvordan de andre kommer til å oppføre seg ovenfor Margrethe. Det er jo Lene som sier ting rett til Margrethe, mens de andre bare baksnakker henne. Eller i alle fall nesten. Både Nanna og Karita har sagt stygge ting rett til Margrethe også.

Stusser egentlig litt over Mats nå. Lurer på om han kanskje ikke har fått med seg all mobbingen? Virker nesten som han tenker at Lenes utbrudd var noe engangsgreier som skjedde i fylla eller noe slikt.

Skrevet

Hvis Lene ryker så lurer jeg på hvordan de andre kommer til å oppføre seg ovenfor Margrethe. Det er jo Lene som sier ting rett til Margrethe, mens de andre bare baksnakker henne. Eller i alle fall nesten. Både Nanna og Karita har sagt stygge ting rett til Margrethe også.

Stusser egentlig litt over Mats nå. Lurer på om han kanskje ikke har fått med seg all mobbingen? Virker nesten som han tenker at Lenes utbrudd var noe engangsgreier som skjedde i fylla eller noe slikt.

Mats har ikke fått med seg en dritt av det som har skjedd. Han tenker jo på sex 90% av tida, og resten av tida går med til fyll og barnestreker. Litt synd egentlig, for det hadde vært tøft om Mats hadde dumpa Lene og bedt a dra til h....

Lene flyr jo bare rundt og spiller kostbar. Ikke bare oppfører hu seg som en hjernedød, egoistisk taper, men hu er åpenbart ei luremus også.

Skrevet
Det har jeg også lurt på. Hvordan går det an å få en person som ikke har gjort noe spesielt mot deg så i vrangstrupen på så få dager? Jeg kunne skjønt det hvis Margrethe oppførte seg helt forferdelig ovenfor Lene, men det er jo ikke derfor Lene er så rasende.

Jeg tror at Margrethe speiler noe i Lene. Hun provoserer frem Lenes dårlige sider. Fra Margrethe kom inn som deltager har Lene blitt mer og mer aggressiv, oppfarende, baksnakkende og nesten ondskapsfull. Lene liker ikke disse sidene ved seg selv. Hun vet at det er galt, dessuten er det vondt å være så sint. Hun forsøker å la aggresjonen gå utover Margrethe, som i Lenes psyke er "skyldig" i Lenes dårlige følelser. Margrethe tar ikke igjen. Lene får dermed ingen bekreftelse på at Margrethe er like "fæl" som hun selv er. Faktisk virker det på Lene som om Margrethe er hakket bedre enn Lene, siden hun ikke tar igjen med samme mynt. Lene hakker mer og mer på Margrethe for å få frem en ønsket reaksjonen. Jeg kan komme på iallefall to måter Margrethe kan tilfredstille Lene på: Margrethe tar igjen på en stygg måte ovenfor Lene, skjeller henne ut, klapper til henne etc. Absurd nok så kunne en slik reaksjon roet Lene ned, fordi Margrethe da ikke lenger hadde vært en like stor trussel; " hun er lik meg, vi reagerer på samme måte, hun er ikke bedre enn meg". Det andre jeg tenker på er at Margrethe kryper til korset og ber om unnskyldning for alt hva Lene måtte anklage henne for, da hadde Margrethe bekreftet Lenes ego, og ville ergo ikke lenger være en trussel og kunne derfor aller nådigst fått blitt en del av gruppen. Margrethe hadde tapt all selvrespekt og all respekt i gruppen forøvrig. Men ettersom Lene ikke klarer å få frem noen ønsket reaksjon hos Margrethe blir hun kraftigere og kraftigere provosert. Nå begynner selve Margrethes vesen, hennes blotte tilstedeværelse, å trigge Lenes aggresjon. ALT med Margrethe minner henne om " trollet" som lever i henne selv. Og når MATS i tillegg virker til å like Margrethe, får Lene en paranoid bekreftelse på at Margrethe faktisk er bedre enn henne selv, Mats liker Margrethe bedre enn han liker Lene ( noe som selvfølgelig ikke trenger å være sant, det er bare Lene som har mistet dømmekraften, dette foregår i hennes hode). Lene er nærmest klar til å drepe Margrethe, iallefal sosialt, for å redde sitt eget ego, sitt narssissistiske (selvforelskede) selvbilde.

Må i tillegg si at alle mennesker har disse egenskapene, vi viser de på forskjellige måter. Lene er på INGEN måte unik i sin måte å reagere på. Dessuten trenger selvfølgelig ikke jeg å ha observert situasjonen korrekt, og fremstillingen min er uansett forenklet. :gjeiper: .

Skrevet

Mats sa i et intervju at det var først nå når han så episodene på tv at han skjønte hvor jævlig jentene hadde vært mot Margrethe.

Han hadde ikke vært klar over alt som hadde skjedd i kulissene i tiden før han kom inn på hotellet igjen.

Skrevet

Her ser du hva han syns om krangelen.

Skrevet
Utrolig hvor mye makt Lene og Nanna har over de andre der inne.

For det er vel de to som drar gruppa.

De er gjennomsnittlig elleve personer der inne - og to stykker klarer å overkjøre, manipulere og herse med alle de andre. Det er ganske utrolig.

Fordi de truer, har et veldig voldelig språk og baksnakker, kanskje for å vise sine allierte hva som kan skje dem om de ikke spiller på lag med dem. Når man skjønner hvor alvorlig de tar det, blir de vel redde for hva som kan skje på utsiden. Hvorfor ellers skulle ikke Carita tørre å velge sin egen favoritt heller enn Lenes og Nannas favoritt?

Helt utrolig hvordan djevelen kommer inn i folk når det er snakk om penger.

Skrevet

Sitat fra side2:

"Sjokkert over Lene

En av deltakerne som tidligere hadde et meget godt øye til Lene, Mats André Pedersen (22), sier til Side2 at han er sjokkert over oppførselen til Lene. Etter at dramaet har utviklet seg den siste uken, sier Mats at han føler avsky over oppførselen til sine kvinnelige realitykollegaer.

- Det er rett og slett helt sykt å se på. Det tok helt av og ble så vilt, og man får se alt det som foregikk i kulissene nå som jeg ikke fikk med meg der nede, sier han. "

Link http://www.side2.no/tv/article2608248.ece

Skrevet
Her ser du hva han syns om krangelen.

Takk for link.

Skrevet
Sitat fra side2:

"Sjokkert over Lene

En av deltakerne som tidligere hadde et meget godt øye til Lene, Mats André Pedersen (22), sier til Side2 at han er sjokkert over oppførselen til Lene. Etter at dramaet har utviklet seg den siste uken, sier Mats at han føler avsky over oppførselen til sine kvinnelige realitykollegaer.

- Det er rett og slett helt sykt å se på. Det tok helt av og ble så vilt, og man får se alt det som foregikk i kulissene nå som jeg ikke fikk med meg der nede, sier han. "

Link http://www.side2.no/tv/article2608248.ece

Da skjønner jeg litt mer av hvorfor ikke Mats sier mer tilbake til Lene og at han fortsatt er så fan av henne.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...