Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm.. Skal tro om det er Nanna eller Karita.. Eller kanskje Lene selv?

Bra observert, var en merkelig måte å skrive på ja...

Skrevet

Jeg synes Petter er veldig rar jeg. Han virker sykelig opptatt av hvorvidt Lene og Mads skal ha sex? Og virker egentlig generelt veldig fan av Mads?

Og, tror åpenbart han er veldig mye vakrere enn det han faktisk er. Isjameg. :fnise:

Skrevet
Jeg synes at Lene ligner på Keira Knightley jeg:

http://www.imdb.com/media/rm389846016/nm0461136

Tror hun kommer dårlig ut på grunn av sminken og den hudnære leppestiften. Benstrukturen hennes er flott å se på.

Selvdigger much?

Skal du ikke slutte å drite deg så ettertrykkelig ut snart?

Skrevet

Om det er noe som noen gang skal kunne betegnes som "fellesskapets beste" på Paradise Hotel, så må det være Lenes hjemreise.

Skrevet
Om det er noe som noen gang skal kunne betegnes som "fellesskapets beste" på Paradise Hotel, så må det være Lenes hjemreise.

Signerer denne :jepp:

Skrevet (endret)

Det var forresten noen som skrev her tidligere i kveld at Lenes utrolige sinne muligens kommer av at Margrethe ikke underkaster seg henne. Det at de ikke klarer å knekke henne. Få henne til å dra hjem, og gjøre som de vil.

Det er merkelig dette her. Lene har totalt klikka, men hva er det som utløser det?

Dette sinne av å se på Margrethe og høre stemmen hennes? Hun kjenner jo på en måte ikke Margrethe, men føler et ENORMT hat. Why?

Har vi ingen psykologer her som kan forklare fenomenet?

Endret av Furstina
Skrevet
Det var forresten noen som skrev her tidligere i kveld at Lenes utrolige sinne muligens kommer av at Margrethe ikke underkaster seg henne. Det at de ikke klarer å knekke henne. Få henne til å dra hjem, og gjøre som de vil.

Det er merkelig dette her. Lene har totalt klikka, men hva er det som utløser det?

Dette sinne av å se på Margrethe og høre stemmen hennes? Hun kjenner jo på en måte ikke Margrethe, men føler et ENORMT hat. Why?

Har vi ingen psykologer her som kan forklare fenomenet?

Og til deg Nattens rytter. kanskje du skal lage deg en ny profil og begynne med blanke ark. Tenk litt over hva du poster her!

Det har jeg også lurt på. Hvordan går det an å få en person som ikke har gjort noe spesielt mot deg så i vrangstrupen på så få dager? Jeg kunne skjønt det hvis Margrethe oppførte seg helt forferdelig ovenfor Lene, men det er jo ikke derfor Lene er så rasende.

Skrevet
Jeg synes at Lene ligner på Keira Knightley jeg:

http://www.imdb.com/media/rm389846016/nm0461136

Tror hun kommer dårlig ut på grunn av sminken og den hudnære leppestiften. Benstrukturen hennes er flott å se på.

Tror hun kommer dårlig ut pga oppførsel først og fremst. Men noen likhet med Knightley sliter jeg med å se.

Skrevet
Det har jeg også lurt på. Hvordan går det an å få en person som ikke har gjort noe spesielt mot deg så i vrangstrupen på så få dager? Jeg kunne skjønt det hvis Margrethe oppførte seg helt forferdelig ovenfor Lene, men det er jo ikke derfor Lene er så rasende.

Ja, ikke sant! Hadde også forstått det hvis Lene var forelska i Alexander.

Hun har laget en sterk illusjon om noe i hvert fall.

Gjest Joker'n
Skrevet

:pls:

Skrevet

Lene, Nanna og Karita er tre bedritne tapere. De har nå bevist for hele landet hvilke hjernedøde, egoistiske og patetiske mobbere de er, så nå er det forhåpentligvis ingen gutter som vil ta i dem med ildtang engang (unntatt de fjolsene i paradise hotel, selvfølgelig). Og Lene studerer psykologi? Kjerringa er jo mentalt ustabil, og er det noen som trenger psykologisk hjelp så er det henne.

Dessuten, at ingen sto opp og forsvarte Margrethe mot de patetiske angrepene fra disse hjernedøde kjerringene sier også litt om hvor feige de andre idiotene på hotellet faktisk er.

Skrevet

Så grusom Lene var mot Margrethe i går!! Og at ingen virkelig hjalp jenta! Bra William i allefall sa noe da.. Synes fler kunne sagt noe, og fått stoppet det!! Var virkelig ikke bra det der!! Håper noe virkelig drastisk skjer i morgen så de skjønner hva de har gjort.. Hyggelig og imøtekommende liksom..

Skrevet
Gleder meg til i morgen!!!!!

:hoppe::danser::danser::danser::hoppe:

Håper Lene blir sendt hjem, så hun ser konsekvensene i det her!!

Gjest Gjest_Petter_*
Skrevet

Ikke bare burde bitcha bli sendt hjem, hu burde fått seg en på trynet også.

Skrevet

Nanna griner på tv`n i mårra, så d på reklamen. LENE BLIR SENDT HJEM!!!! :D

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

De skulle sendt ut både nanna og lene, så hadde karita stått der aleine.. Da hadde hun ikke hatt noen å tøffe seg for lengre, og heller ikke hatt noen til å fortelle hva hun skal gjøre til en hver tid.. Mon tro hva hun hadde funnet på å gjøre om hun måtte tenke selv...om hun i det hele tatt er i stand til det da....

Men må si jeg ble litt skuffet over mats. Utifra hva han har sakt i intervjuene i etterkant, så fikk jeg inntrykk av at han tok sterk avstand fra hvordan jentegjengen oppførte seg mot Margrethe, men det virker jo ikke som han gjør en dritt for å stoppe der der inne??

Riktignok nevnte Margrethe at hun hadde fått god kontakt med Mats da, så kanskje han snakker en del med henne bare at TV3 ikke tar det med.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Nanna griner på tv`n i mårra, så d på reklamen. LENE BLIR SENDT HJEM!!!! :D

Nanna griner jo i omtrent hver episode da, kanskje de bare får fisk til middag eller noe sånt?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...