Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2782 Skrevet 21. april 2009 Regner med Mats fyrer opp humøret til Lene! Først gir han komplimenter til Camilla, og så blir han ikke med Lene på rommet for å ha sex. Hihi...
Gjest Gjest_haha_* Skrevet 21. april 2009 #2783 Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg liker Lene og Nanna jeg! De er tøffe jenter som sier i fra! Må selvfølgelig si at Lene var en liten smule drøy i går, men allikvell.. Det er jo absolutt noe i det hun sier, til og med guttene inne på hotellet mener det samme som Lene, og det bekrefter jo igjen at flertallet der inne står bak Lene (utenom måten det ble gjort på kanskje, og hvor hard hun var) Endret 22. april 2009 av Furstina
pipill Skrevet 21. april 2009 #2784 Skrevet 21. april 2009 (endret) Hvis jeg hører Nanna si "Du tar den for laget, ikke sant?" en gang til så spyr jeg, tror jeg. Nanna er ikke det spor bedre en Lene faktisk. Det blir hele tiden snakket om at Margrete er lærer og burde gå foran som et godt forbilde på PH. Tar jeg ikke feil så instruerer/instruerte Nanna ungdom i dans på et av dansestudione i Tønsberg. Skikkelig godt forbilde og innmari god reklame for de som har/ eller har hatt henne i stallen sin. Mobbing av høy rang. Eller skal man kalle det utfrysing,,,?? Endret 21. april 2009 av pipill
Bjørnemor Skrevet 21. april 2009 #2785 Skrevet 21. april 2009 jeg sitter med inntrykk av at margrete er en litt usikker person.. rolig og kanskje ikke vet helt hvordan hun skal nærme seg folk.. Så ser jeg det at siden margrete ikke gjør akkurat som lene og nanna vil, men noe utenom det "vanlige" (å sleike de opp etter r*) så er hun ikke med i jentegjengen... Dermed er hun blitt en hakkekylling. Hun blir mislikt for absolutt alt. Etter alt det hun nå har fått høre av lene og de andre, ville jeg heller ikke nærmet meg de folka der.. Jeg håper dette får konsekvenser for lene bla.. ser ut som det skjer noe i morgendagens episode...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2786 Skrevet 21. april 2009 Jeg håper dette får konsekvenser for lene bla.. ser ut som det skjer noe i morgendagens episode... Ja, det ser sånn ut... Håper Lene blir kastet ut!!!!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2787 Skrevet 21. april 2009 Lene er et fryktelig menneske. Ikke bare inni men også utenpå. Sjelden (aldri) jeg sier noe slikt om en person men hun er rett og slett for drøy. I denne situasjonen klarer jeg ikke å "tilgi" henne.... Hun bør for sin egen del forlate landet og bli borte en god stund. Nanna og Carita er ikke så mye bedre. HVERTFALL ikke Nanna. Nanna kaster av seg bikinien og sprader naken rundt i bassenget..mon tro hva som hadde skjedd om Margrete hadde gjort det...?? Hvorfor tror Nanna Lene og Karita at de styrer hele PH? de prøver å fortelle hun nye at hun MÅ følge med dem ellers er det på hodet og rett ut. Jeg syns det er så smålig... Begynner jo å bli en del nye nå og de kan jo snart snu seg mot de andre. Lurer litt på hvordan disse menneskene er privat?Iris kan vær sååå glad hun koms eg ut før denne skandalen...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2788 Skrevet 21. april 2009 Det har blitt nevnt mange ganger her at det antageligvis klippes og limes akkurat som tv3 vil ha det. Men nå sender de jo faktisk hjem en person pga at mobbingen tar helt av. Tv3 sender ikke hjem perosoner uten grunn, i allefall ikke når dette øker seertallet. Så denne mobbingen er tydeligvis høyst reell uansett om det kan være små ting vi ikke har sett. Dessuten er jeg nokså overbevist om at tv3 sender alt av konfrontasjoner og krangling. Samtigid går de ut å beklager da det bli klippet feil ifht den uttalelsen Margrethe hadde om sex med sjefen. Derfor antar jeg at det vi ser er så nært sannheten som mulig. Mads går jo også ut og sier at han er rystet over det som skjedde der inne, og han var jo faktisk der
Gjest Krusetruse Skrevet 21. april 2009 #2789 Skrevet 21. april 2009 Jeg lurer litt på hva Lene egentlig gjør ikveld eller for tida? Jobber hun som vanlig eller? Ser for meg at hun står der som flyvertinne og får masse hatske blikk og fnising! Hadde jeg vært hu så hadde jeg rømt landet. Til pass for henne at Mads har mista interessen for henne, først gir Camilla masse komplimenter for kroppen (finnes mange måter å smiske på, annet enn å kommentere en persons vakre kropp) og deretter gir blaffen i å være med henne på rommet men ligger i senga med Petter istedet! Det er jo ikke noe hot med ei heks som er slemme mot søte jenter som Margrethe. Hadde Lene lært litt av psykologien, så hadde hun skjønt at Margrethe er ei litt sjenert jente som kunne trengt en litt hyggeligere velkomst og tok litt vare på henne som er ny. De var jo fiendtlig innstilt til henne fra første stund. Og hadde Lene hatt LITT oppi hodet, så hadde hun skjønt at handling gir konsekvens. Man kan ikke oppføre seg som ville beist. Litt mer sivilisert må man oppføre seg!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2790 Skrevet 21. april 2009 Nanna kaster av seg bikinien og sprader naken rundt i bassenget..mon tro hva som hadde skjedd om Margrete hadde gjort det...?? Det tør jeg nesten ikke tenke på en gang. Fy f som hun hadde fått gjennomgå da. Men du vet, alt er greit, bare det er Lene, Nanna eller Karita som gjør det. Og ingenting er greit, hvis det er Margrethe som gjør det.
Gjest Gjest_S_* Skrevet 21. april 2009 #2791 Skrevet 21. april 2009 For meg framstår Lene som en ikke helt frisk person, og TV3 burde holde seg såpass seriøse at de ikke lar et menneske som kanskje er sykt få muligheten til å eksponere seg selv i en slik serie. Det er rett og slett utnytting. Under krangelen,da hun stod og skrek og hylte slik ,ventet jeg nesten på at hodet hennes skulle begynne å spinne rundt. Hun så rett og slett alvorlig syk ut. Høyt alkoholinntak eller ei, - det var et godt eksempel på at ikke alle har sterk nok psyke til å delta i slike serier,og Lene er definitivt en av dem.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2792 Skrevet 21. april 2009 Det tør jeg nesten ikke tenke på en gang. Fy f som hun hadde fått gjennomgå da. Men du vet, alt er greit, bare det er Lene, Nanna eller Karita som gjør det. Og ingenting er greit, hvis det er Margrethe som gjør det. De er så blinde for egen oppførsel at de ikke klarer å se det. Nesten fascinerende.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2793 Skrevet 21. april 2009 Jeg jobber i psykiatrien og prater med psykologer daglig. Lene er selvfølgelig et hett samtaletema, hehe..For å si det sånn så blir ikke Lene akkurat omtalt som en empatisk person med evne til å sette seg inn i andres situasjon, noe de aller fleste psykologer har (men nå håper jeg det ikke er psykolog hun ska bli??)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2794 Skrevet 21. april 2009 den nissegjengen der inne må klare å se forskjell på det de tydeligvis mener er et utspekulert spill fra Margrethes side og ren sjenanse. Sneversynthet synes å være utbredt, og den lette vei å hakke på andre for å heve seg selv og fordi man er usikker ligger brei for de feigisene, inkludert Petter. Bare fordi man stiger inn på et hotell er ikke grunn nok til å miste all folkeskikk, men for all del drit på draget Lene
Skylapp Skrevet 21. april 2009 #2795 Skrevet 21. april 2009 Det kan vel kanskje ha noe med løsaktigheten til Margrethe å gjøre? Hun som skal være rollemodell for barna våre, virker å være som Lene sa det, den verste hora som går på 2 bein. Det sa hun om Negar også! "Ho e dein værtste løshora æ nån gang har sett på to bein" Svært så mange løshorer ho sku se på så kort tid.
Pjukset Skrevet 21. april 2009 #2796 Skrevet 21. april 2009 Lene er bare nordlending! Hun har i hvert fall selvinnsikt, selv om Tv3 klipper det bort. Vet du hva selvinnsikt betyr? Jeg har mange venner fra Nord-norge, selv om det kommer ut et og annet "hæstkuk" så er de da folk som behandler andre med respekt og empati.
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 21. april 2009 #2797 Skrevet 21. april 2009 Hvorfor ser flere av jentene i PH ut som slitne narkiser? Rynker og solskadet hud i en alder av 25 år? Hverken Lene eller hun Karita er noe å se på.Trodde seriøst at de var i midten av 30-årsalderen begge to.
Gjest Joker'n Skrevet 21. april 2009 #2798 Skrevet 21. april 2009 Nanna kaster av seg bikinien og sprader naken rundt i bassenget..mon tro hva som hadde skjedd om Margrete hadde gjort det...?? Nettopp det tenkte jeg på og! Karita sa jo et eller annet om at Margrete hadde bikinien nedpå knærne og her kaster faen Nanna bikinien av seg. For min del er ingen av delene big deal - men jeg blir så utrolig provosert! Jeg ORKER ikke mer av drittpratet til Lene og Nanna, det er evig pjatt som fortsetter å surre deres forskrudde små hjerner. Jeg er ikke fan av Margrete jeg heller, men for faen, det må være mulig å oppføre seg! Det her synes jeg er helt forkastelig! Håper Lene går walk of shame i morgen!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2799 Skrevet 21. april 2009 Lene, Nanna, Noor, og Karita burde skamme seg!!!! Makan til svake mennesker, som må tråkke andre ned for å føle seg mektig. Snakk om å drite seg ut i offentligheten.. Ikke annet enn løgn og dårlig moral. Hadde jeg vært i omkretsen til noen av dem, hadde jeg vært skamflau Stakkars evt fremtidige barn av dem som får se sine foreldres oppførsel i ettertid, helt helt tragisk!
Torine Skrevet 21. april 2009 #2800 Skrevet 21. april 2009 Nanna kaster av seg bikinien og sprader naken rundt i bassenget..mon tro hva som hadde skjedd om Margrete hadde gjort det...?? Det tør jeg nesten ikke tenke på en gang. Fy f som hun hadde fått gjennomgå da. Men du vet, alt er greit, bare det er Lene, Nanna eller Karita som gjør det. Og ingenting er greit, hvis det er Margrethe som gjør det. Jeg tenkte akkurat det samme.
Fremhevede innlegg