Gjest Kråkaa Skrevet 21. april 2009 #2761 Skrevet 21. april 2009 Delte Petter seriøst ut øl til alle sammen nå, utenom M??!! Tror han hadde med til de som ville ha..? Det kunne fort virke slik som du tenker men jeg tenker Klipp og lim.
MissStiles Skrevet 21. april 2009 #2762 Skrevet 21. april 2009 Ikke så spennende episode idag.. Gleder meg til Paradoras eske imorgen!
Cuba Skrevet 21. april 2009 #2763 Skrevet 21. april 2009 Haha! Måtte le når Petter og Mats skremte Camilla altså! Men nå gleder jeg meg til i morgen og Pandoras eske
Gjest Kråkaa Skrevet 21. april 2009 #2765 Skrevet 21. april 2009 Å fyttikattafyttikattafyttikattaaaaa,jeg gleder meg sånn til morgendagens episode! Jeg pleier aldri å bli hekta på slike serier men nå er jeg frelst...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2767 Skrevet 21. april 2009 Det som gjør Lene så forbanna nå er at Margrethe ikke lar seg knekke. Ved å kritisere henne håper Lene på at hun skal føye seg, eller iallfall vise at hun er lei seg. Når det ikke skjer, blir Lene bare enda mer sint. Jeg gleder meg til i morgen, og kan ikke skjønne annet enn at Lene blir kastet ut. Håper Nanna ryker ut også.
Ole27 Skrevet 21. april 2009 #2768 Skrevet 21. april 2009 Konsekvenser i morgen..endelig!!! Hvis det skjer noe kødd nå, og det blir stemt over hvem som skal ut eller noe slikt, og Margrethe må gå så slutter jeg å se på. Helt alvorlig. Lene skal UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Picatchu Skrevet 21. april 2009 #2769 Skrevet 21. april 2009 Å fyttikattafyttikattafyttikattaaaaa,jeg gleder meg sånn til morgendagens episode! Jeg pleier aldri å bli hekta på slike serier men nå er jeg frelst...
Rafi Skrevet 21. april 2009 #2770 Skrevet 21. april 2009 Hun lar seg jo knekke på en måte da. Jeg tipper hun er en skygge av seg selv nå der inne i forhold til vanligvis :/ trist... Lurer på hva som skjer i morgen. Håper Lene får høre det!
Picatchu Skrevet 21. april 2009 #2771 Skrevet 21. april 2009 Hvis det skjer noe kødd nå, og det blir stemt over hvem som skal ut eller noe slikt, og Margrethe må gå så slutter jeg å se på. Helt alvorlig. Lene skal UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT Signerer. Da gir jeg opp.
golda Skrevet 21. april 2009 #2773 Skrevet 21. april 2009 Vi skal fåååå en dag i mååååråååå.... Pokker at klokka går så sakte. :-/
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2774 Skrevet 21. april 2009 Det blir litt for dumt at Mats går ut i ettertid og sier at han tar avstand fra mobbingen, når han verken griper inn mens det foregår eller snakker med Lene etterpå.
Gjest MåneSkygge Skrevet 21. april 2009 #2775 Skrevet 21. april 2009 Hvis det skjer noe kødd nå, og det blir stemt over hvem som skal ut eller noe slikt, og Margrethe må gå så slutter jeg å se på. Helt alvorlig. Lene skal UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Nattens rytter Skrevet 21. april 2009 #2776 Skrevet 21. april 2009 (endret) At dere finner Margrethe sympatisk er et mysterium. Hun finnes ikke pen eller sjarmerende. Jeg finner ikke noe positivt å si om henne. Det blir siste posten min på lenge, dere et såpass hjernevasket at det ikke er håp. Endret 22. april 2009 av Furstina
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2777 Skrevet 21. april 2009 Hun holdt seg rolig ja, jeg sa ikke noe på det.. Nesten litt FOR ROLIG, hun svarte jo ikke på noe!! Kunne jo prøvd å forsvare seg, istedenfor å bare stå der og glise tåpelig.. Mistet ærlig talt litt respekten for henne når hun begynte å vræle med denne trollgrimasen.. Går jo an å svare som voksne mennesker!! (ikke tolk dette som et forsvar for lene, hun gikk over streken.. syns bare grimaser er skikkelig barnslig) Haha, for den grimasen var jo sååå ille og barnslig i forhold til Lenes oppførsel. Hvordan kunne hun Lene kan forresten se på seg selv som utrolig heldig som valgte ut Margrethe (som ikke tok igjen og til og med tilga henne), istedenfor å angripe omtrent hvem som helst annen som hadde falt for fristelsen å ta igjen og lagt henne for hat.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2778 Skrevet 21. april 2009 (endret) At dere finner Margrethe sympatisk er et mysterium. Hun finnes ikke pen eller sjarmerende. Jeg finner ikke noe positivt å si om henne. Det blir siste posten min på lenge, dere et såpass hjernevasket at det ikke er håp. Anbefaler deg å tenke deg om en gang til, ettersom du sikkert selv ser at absolutt alle andre er uenige med deg. Eller er det alle andre det er noe galt med?! Om et menneske er sympatisk har for øvrig ikke noe med utseendet på vedkommende å gjøre. Tror du har misforstått noe vesentlig. Endret 22. april 2009 av Furstina
Ole27 Skrevet 21. april 2009 #2779 Skrevet 21. april 2009 (endret) At dere finner Margrethe sympatisk er et mysterium. Hun finnes ikke pen eller sjarmerende. Jeg finner ikke noe positivt å si om henne. Det blir siste posten min på lenge, dere et såpass hjernevasket at det ikke er håp. Helt ok at du slutter å poste altså Jeg synes forøvrig ikke så at Margrethe er så amazing, bare synes Lene og Nanna er så jævlige. Grønnjævlige egentlig. Endret 22. april 2009 av Furstina
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2780 Skrevet 21. april 2009 (endret) At dere finner Margrethe sympatisk er et mysterium. Hun finnes ikke pen eller sjarmerende. Jeg finner ikke noe positivt å si om henne. Det blir siste posten min på lenge, dere et såpass hjernevasket at det ikke er håp. hahaha.. Du sier at du er en bekjent av Lene.. Men med sånne uttalelser etter å ha sittet å sett på hva som skjer på PH, så tror jeg det blir vanskelig for deg å ovebevise oss om at Lene er annerledes på utsiden. Her bekrefter du igrunn bare det inntrykket vi har av henne... Kanskje smart å være litt mere saklig i stedet for å ta etter sånn ca samme uttalelser som din venninne. Endret 22. april 2009 av Furstina
Fremhevede innlegg