Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ombestemmer meg HELE tia ang Noor... erk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møkkajenter, de er så falske at det skulle ikke vært mulig!

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Signerer!

Skrevet

Da er vi to :murvegg:

Skrevet

Hm. Jeg blir ikke klok på Noor. Ikke Camilla heller. Er de hyggelige, eller bare falske som spiller med for å være inne i varmen? Det de sier på intervjuene stemmer jo ikke overens med oppførselen ellers...

Skrevet

Fy søren, disse jentene har helt mistet gangsynet!

Hvorfor er det bare Lene som blir hengt ut som mobber, når iallfall Nanna er like ille? Nå har Karita moderert seg litt, men Noor er blitt verre.

At det går an. SKAM DERE!

Skrevet

Skjønner de virkelig ikke at margrethe ikke bare kan komme "heeeeeeiiiii jenter" og være superglad og skravlete med de nå etter hva som er skjedd??? er de fullstendig skutt i skallen hele gjengen der inne? For noen nek :sint:

Gjest Gjest_hilde_*
Skrevet

Neeeeida, det er ikke stygge personer der inne. Dumme Karita

Skrevet (endret)

"Vi er ikke stygge personer her inne, hun MÅ bare snakke med oss."

SER de ikke hvordan de er selv??!! :frustrert:

OT, jeg rykker stadig opp pga Ph-tråden, nå er jeg Husvarm :fnise:

Endret av Picatchu
Skrevet
Noor er virkelig taktikkens mor!

Og tanke, onkel, fetter, kusine og katta til naboen..

Gjest MåneSkygge
Skrevet
"Vi er ikke stygge personer her inne, hun MÅ bare snakke med oss."

SER de ikke hvordan de er selv??!! :frustrert:

OT, jeg rykker stadig opp pga Ph-tråden, nå er jeg Husvarm :fnise:

:klaske: blir så frustrert av den gjengen der :kjefte:

Skrevet
Skjønner de virkelig ikke at margrethe ikke bare kan komme "heeeeeeiiiii jenter" og være superglad og skravlete med de nå etter hva som er skjedd??? er de fullstendig skutt i skallen hele gjengen der inne? For noen nek :sint:

Det er helt UBEGRIPELIG at ingen av dem ser det. Skremmende, synes jeg!

:nei:

Skrevet

JEG ER SIKKER PÅ AT DET KLIKKER FOR MEG SNART! Jeg blir så forbanna over at noen kan behandle andre mennesker på denne måten.

Og Nanna er minst like ille som Lene, hun bare sier ikke ting like høyt. Grøss og gru.

Gjest Kråkaa
Skrevet

Håper virkelig ikke hun nye (camilla?) kjøper den der "du er så søøøøøøøøøt assa,få en klem`a" fra Noor.. Uhorvelig kvalmt..

Skrevet

Fy faen for en gjeng. William og Camilla klarer iallefall å innrømme at dette var ren mobbing, selv om de ikke gjorde mye for å gripe inn. Resten er jo totalt blind for realiteten rundt det som skjedde!

Skrevet

Hehehe .... funny å se på Noor - hun er en Player av rang. Hun meler sin egen kake og hadde solgt bestemora si for finaleplass ..... :ler:

Lene, Nanna og Karita er grusomme, intet mindre - spennende å se om hun nye tør å stå opp for Margrethe

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Fy søren, disse jentene har helt mistet gangsynet!

Hvorfor er det bare Lene som blir hengt ut som mobber, når iallfall Nanna er like ille? Nå har Karita moderert seg litt, men Noor er blitt verre.

At det går an. SKAM DERE!

Enig. Nanna er helt grusomt. Sist jeg opplevde så falske kjerringer som det der var på ungdomsskolen.

Karita er ikke noe bedre og noor blir jeg aldri klok på! Æsj! Blir så kvalm bare av å høre den stygge pipestemmen til lene... :-P :skravle::kgbaby:

Skrevet

Paradise hotel har blitt litt kvalmt :fnise:

Gjest Kråkaa
Skrevet
Hehehe .... funny å se på Noor - hun er en Player av rang. Hun meler sin egen kake og hadde solgt bestemora si for finaleplass ..... :ler:

:skratte: Ja vet du, det tviler jeg ikke på!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...