Pjukset Skrevet 21. april 2009 #2701 Skrevet 21. april 2009 Forventer at MOD fjerner navnet til Lene fra alle innleggene på forumet, slik at ikke Lene blir assosiert med slikt dritt, for det fortjener hun ikke. Lene har nok klart å bli assosiert med "dritt" fint på egenhånd
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2702 Skrevet 21. april 2009 Og kanskje folk kan la være å gjøre om dette til en telletråd i kveld? Det går eventuelt an å lage en egen tråd for det! Lurer på hva som skjer på hotellet om femten minutter!
MissStiles Skrevet 21. april 2009 #2703 Skrevet 21. april 2009 nå kommer snart neste episode! Jippi! Jeg sitter klar!
missluna Skrevet 21. april 2009 #2704 Skrevet 21. april 2009 (endret) Og kanskje folk kan la være å gjøre om dette til en telletråd i kveld? Det går eventuelt an å lage en egen tråd for det! Lurer på hva som skjer på hotellet om femten minutter! Med på den Jippi! Jeg sitter klar! Jeg også! Endret 21. april 2009 av missluna
missluna Skrevet 21. april 2009 #2707 Skrevet 21. april 2009 noen som har peil på seertallene til PH?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2708 Skrevet 21. april 2009 Lene har da vel for pokker bedre ting å ta seg til enn å sitte her og forsvare seg selv. Men du må huske hva Torine har skrevet om Lene, hva tror du Lene tenker om hun leser det? Hun blir svært lei seg, men nå har vel heller ikke kommentarene på Seher noen bedre kvalitet Forventer at MOD fjerner navnet til Lene fra alle innleggene på forumet, slik at ikke Lene blir assosiert med slikt dritt, for det fortjener hun ikke. Hvordan vet du at Lene har bedre ting og gjøre enn og være innpå her? Hvordan gidder du og forsvare henne etter den oppførselen hun har vist nå. Det er jo Galskap!
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 21. april 2009 #2709 Skrevet 21. april 2009 Nanna Dahlen er tragisk! Er enig i at Lene har oppført seg helt jævlig, men - synes faktisk Nanna er den aller verste der inne. Kynisk, slu, manipulerende og kjedelig - utseendet er heller ikke noe å skryte av. Makan til drittkjerring skal man lete lenge etter! Synd hun kom tilbake etter å ha røket ut - håper hun ryker rett ut ved neste anledning! TLo meg ihjel når hun nektet å akseptere at Kevin ikke var interessert. Trekløveret Nanna, Lene og Karita er patetiske. Og når det gjelder Margrethe, er det tydelig at det er sjalusi som får dem til å tenne på alle pluggene. M er både mye penere, smartere og hyggeligere enn de tre. Petter skuffer også - han er også med på mobbinga, og alt vrøvlet om standarden" på jentene der inne - er enig med en som skrev et tidligere innlegg her: har han sett seg sjøl i speilet?
fuerza Skrevet 21. april 2009 #2710 Skrevet 21. april 2009 (endret) noen som har peil på seertallene til PH? gjennomsnittlig 250 000 leste jeg. kan se om jeg finner igjen linken. edit: link http://www.klikk.no/kjendis/filmogtv/artic...64F4D3524.rugen Endret 21. april 2009 av fuerza
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2711 Skrevet 21. april 2009 Kutt ut kveruleringen og kranglingen, nå begynner det! Hihi
Cuba Skrevet 21. april 2009 #2712 Skrevet 21. april 2009 Kutt ut kveruleringen og kranglingen, nå begynner det! Hihi Signerer!!
Blåbæret Skrevet 21. april 2009 #2713 Skrevet 21. april 2009 Serien trekker i gjennomsnitt 250 000 seere fire ganger i uka Det står her Nå begynner det!
Cuba Skrevet 21. april 2009 #2714 Skrevet 21. april 2009 (endret) Begynner virkelig å like Noor her altså!! Eller.. Kanskje ikke nei.. Endret 21. april 2009 av Cuba
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2715 Skrevet 21. april 2009 Noen ganger så blir man litt vel engasjert, men det er ikke noe vondt ment. Vi nordlendinger tar vel ikke alltid hensyn til at pripne søringer ikke alltid forstår oss. Viktig: Jeg er ikke Lene og jeg har heller aldri utgitt meg for å være henne. Jeg kjenner Lene ja, men bare rent perifert og kjenner henne som en kjempejente. Derfor engasjementet mitt her. I tillegg: Jeg vil ha meg frabedt at alle gjestene som støtter opp om Lene blir anklaget for å være en gjest. Lene er ikke Hitler. Syns det er feil av deg å dra alle nordlendinger under en kam. Nå er jeg ikke nordlending selv, men kjenner såpass mange og vet at når det kommer til frekke og teite uttalelser, så kommer nok dette mere an på personligheten din enn at man er nordlending. Det er nok flere nordlendinger som ikke akkurat kan assosiere seg med en slik måte å prate på som Lene har vist på tv og som du gjorde i en pm. jeg er ikke i tvil om at Lene kan være en hyggelig dame også, men hun burde nok tenkt seg om en gang eller to før hun har slike utbrudd på tv, for etter en slik oppførsel må man regne med masse blest og forbanna nordmenn som ser på PH, og som har empati mot en person som blir måbbet så kraftig som i dette tilfellet. Tv-produksjonen sier at de har aldri opplevd lignende mobbing på alle de 10 år som det har vært reality-tv, og når det går så langt at en deltaker må sendes hjem, da er det klart at det er ille. At folk reagerer er nok bare naturlig i denne saken. Hvordan Lene er som person utenfor hotellet spiller vel igrunn ikke så stor rolle, folk forholder seg bare til det de ser på tv, noe annet kan man i grunn ikke gjøre. Mulig Lene nå har det tungt osv, noe hun absolutt bør også. Men har man en slik oppførsel på tv, så må man også regne med slike tilbakemeldinger, hvis ikke bør man ikke delta i hele tatt. Jeg må si jeg hadde syntes det var verre dersom folk hadde støttet Lene i denne saken og snakket dritt om Margrethe. Det hadde tross alt sagt noe om moralen til folk. Lene sier at det blir intenst der inne og at dette er årsaken til utbruddene hennes. Men jeg vil påstå at jeg aldri under noen omstendighet kunne oppført meg sånn overfor en annen. Selvfølgelig kunne jeg vært sur og vrang overfor en person, men aldri hadde jeg sunket så lavt som hun har gjort
missluna Skrevet 21. april 2009 #2716 Skrevet 21. april 2009 (endret) Noor! edit: ... eller...? Endret 21. april 2009 av missluna
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 21. april 2009 #2717 Skrevet 21. april 2009 hva faen babler noor om? :-/ margrethe farli?
ninuska_ Skrevet 21. april 2009 #2718 Skrevet 21. april 2009 Jeg forstår ikke hvordan de kan si at Margrete ødelegger stemningen - jeg liker ikke hun nye allikevel - det er veldig lett å manipulere henne *fnise fnise*
Cuba Skrevet 21. april 2009 #2719 Skrevet 21. april 2009 What..?! Hva skjer med Noor a? Ho er virkelig manipulerende..
Gjest MåneSkygge Skrevet 21. april 2009 #2720 Skrevet 21. april 2009 Noor! edit: ... eller...? Hun taler virkelig med to tunger.
Fremhevede innlegg