Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tusen takk!

Du,Nattens Rytter; hvordan kan du ha så mye peiling på hva Margrethe sa på hotellet som ikke engang kom på Tv når du ikke engang vet om hun drar eller ikke på torsdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet dette ikke er noen spoilertråd, så ber ikke om og ønsker ikke noen konkrete svar. Jeg bare lurer på om noen vet om det blir mye action i kveld? Noen som må dra hjem e.l.? Pandoras er vel i morgen?

Jeg bare lurer på hvor mye jeg evt går glipp av hvis jeg ser Fruer i stedet. Orker ikke se PH på nett etterpå...

I tvguiden står det kun at de skal kåre den beste mexicaneren der. og jeg regner med mobbingen av margrethe fortsetter i dagens episode.

Skrevet
Forresten så overhørte noen av deltakerne at Margrethe baktalte Lene overfor Camilla. Dette ble selvsagt klippet bort på TV, passet liksom ikke lynsjestemningen TV3 ønsket å fremprovosere.

Lene er den mest energiske av deltakerne, og bør vinne denne serien.

Du er så usaklig at dette blir siste gang jeg gidder å kommentere noe du skriver.

Jeg skulle likt å se hvem som IKKE følte behov for å betro seg til Camilla etter å ha blitt hetset av Lene i flere dager. So what hvis Margrethe sa noe negativt om Lene, det har hun da virkelig grunn til etter den terroriseringen som har foregått!

Skrevet
Du,Nattens Rytter; hvordan kan du ha så mye peiling på hva Margrethe sa på hotellet som ikke engang kom på Tv når du ikke engang vet om hun drar eller ikke på torsdag?

Jeg sa vel "jeg håper" ..Men du vet vel allerede hva som skjer? :gjeiper: . Haha .... Få henne på hue ut mener nå jeg. Veeellll .... Jeg har vel aldri sagt jeg er en av deltakerne da.

Skrevet
Jeg sa vel "jeg håper" ..Men du vet vel allerede hva som skjer? :gjeiper: . Haha .... Få henne på hue ut mener nå jeg. Veeellll .... Jeg har vel aldri sagt jeg er en av deltakerne da.

Ettersom du sier du kjenner en av deltagerne som var der og ettersom du "vet" ting som har blitt sagt osv osv så burde du kanskje holde deg til PH spoilertråden istede? Der kan du slarve så mye du orker om ting som ble sagt bak kameraene.

Skrevet

Jeg er sikker på at Nattens Rytter enten er en venn/bekjent av Lene eller en ansatt fra TV3 som prøver å piske opp stemningen for at folk skal fortsette å se på.

Oppfordrer alle til å ignorere de tullete innleggene h*n kommer med!

Skrevet
Jeg er sikker på at Nattens Rytter enten er en venn/bekjent av Lene eller en ansatt fra TV3 som prøver å piske opp stemningen for at folk skal fortsette å se på.

Tror ikke det er noen fare for at folk skal slutte å se på akkurat, det har Lene sørget for.

Skrevet

Er det noen seriøse her som vet hvorfor Lene klikker sånn på Margrete? Jeg greier ikke å huske tilbake til noen episoder hvor Margrete har vært så ekstrem at hun fortjener alt det Lene sier!

Skrevet (endret)
Alvorlig talt... Dette blir for dumt... Negar ble også mobbet! Det er ingenting ved Ms oppførsel som er kritikkverdig, av det jeg har sett i hvert fall.

Jeg vil nå si at det er en markant forskjell på oppførselen til Lene og hun nye Camilla f.eks. Ikke rart M er litt annerledes mot de to!! Jeg oppfører meg også annerledes mot folk jeg merker ikke liker meg, og folk som lar meg forstå at de syns jeg er hyggelig!! Man er da vel ikke akkurat schisofren for det!!!!Alle vurderer instinktivt andres utseende. Du syns jo tydeligvis ikke Petter ser noe bra ut heller?? Og det må da være helt lov, å ha forskjellige preferanser? Jeg tror imidlertid at TV3 spør han direkte og konkret om akkurat det i intervjuene underveis, og viser det for å danne det bildet av han de ønsker at folk skal få. Jeg tipper de spør de andre deltakerne om det samme - men kanskje ikke deres svar er like kontroversielle som hans, og derfor ikke noe god TV, så de blir klippet bort. :vetikke:

Det er jeg enig i. Jeg ville også smilt og pratet mye hvis det "endelig kom inn ei jente som ikke bare snakket dritt om meg og tydelig viste at de ikke ville at jeg skulle være der. Ikke akkurat så veldig rart at hun oppfører seg annerledes mot Camilla enn mot Lene.

Endret av Furstina
Gjest MåneSkygge
Skrevet
Er det noen seriøse her som vet hvorfor Lene klikker sånn på Margrete? Jeg greier ikke å huske tilbake til noen episoder hvor Margrete har vært så ekstrem at hun fortjener alt det Lene sier!

Hun er nok sjalu. Dråpen som fikk det til å renne over i går var vel at Mats sa han likte M.

Skrevet

Hvorfor tror du alle reagerer sånn som dette da? Margrethe har ikke oppført seg på en måte som gjør at hun fortjener Lenes hatkampanje.

Skrevet

Noen ganger så blir man litt vel engasjert, men det er ikke noe vondt ment. Vi nordlendinger tar vel ikke alltid hensyn til at pripne søringer ikke alltid forstår oss.

Viktig: Jeg er ikke Lene og jeg har heller aldri utgitt meg for å være henne. Jeg kjenner Lene ja, men bare rent perifert og kjenner henne som en kjempejente. Derfor engasjementet mitt her.

I tillegg: Jeg vil ha meg frabedt at alle gjestene som støtter opp om Lene blir anklaget for å være en gjest.

Lene er ikke Hitler.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Noen ganger så blir man litt vel engasjert, men det er ikke noe vondt ment. Vi nordlendinger tar vel ikke alltid hensyn til at pripne søringer ikke alltid forstår oss.

Viktig: Jeg er ikke Lene og jeg har heller aldri utgitt meg for å være henne. Jeg kjenner Lene ja, men bare rent perifert og kjenner henne som en kjempejente. Derfor engasjementet mitt her.

I tillegg: Jeg vil ha meg frabedt at alle gjestene som støtter opp om Lene blir anklaget for å være en gjest.

Lene er ikke Hitler.

:Gjesp:

Skrevet

Lene er ikke Hitler.

Litt vel engasjert? Og sende en sånn melding til en forumbruker som ikke er enig med deg, er å gå langt over streken spør du meg. Og du skylder på at du er nordlending, akkurat som Lene.

Jeg tror du er Lene. Og alle gjestene som støtter Lene.

Skrevet

Blir muligens litt kjedelig her inne dersom det skal starte krangel mellom forumbrukerne også? Nattens Rytter, vær grei, ikke gidd? Og dere andre, kan man ikke bare ignorere henne/han?

Skrevet
Blir muligens litt kjedelig her inne dersom det skal starte krangel mellom forumbrukerne også? Nattens Rytter, vær grei, ikke gidd? Og dere andre, kan man ikke bare ignorere henne/han?

Strålende ide.

20 minutter til neste episode!

:hoppe::hoppe::hoppe::popcorn:

Skrevet (endret)
Litt vel engasjert? Og sende en sånn melding til en forumbruker som ikke er enig med deg, er å gå langt over streken spør du meg. Og du skylder på at du er nordlending, akkurat som Lene.

Jeg tror du er Lene. Og alle gjestene som støtter Lene.

Lene har da vel for pokker bedre ting å ta seg til enn å sitte her og forsvare seg selv. Men du må huske hva Torine har skrevet om Lene, hva tror du Lene tenker om hun leser det? Hun blir svært lei seg, men nå har vel heller ikke kommentarene på Seher noen bedre kvalitet :sjenert:

Forventer at MOD fjerner navnet til Lene fra alle innleggene på forumet, slik at ikke Lene blir assosiert med slikt dritt, for det fortjener hun ikke.

Endret av Nattens rytter
Gjest MåneSkygge
Skrevet (endret)

Jo, har tenkt det mange ganger :)

Edit: Skrivefeil.

Endret av MåneSkygge
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...