Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes hele Margrethe er tragisk, og synes igrunn det var litt festlig å se på seansen med Lene og henne. Selvfølgelig sank Lene altfor dypt, men reaksjonen til Margrethe synes jeg også var veldig merkelig. Hun virker så...rar.

Rar?

Tror hun var rasende innvendig, men forsøkte å holde seg rolig og ikke synke til samme nivå. Noe hun greide veldig bra ut i fra det vi fikk se!

• Liker 1
Skrevet
Rar?

Tror hun var rasende innvendig, men forsøkte å holde seg rolig og ikke synke til samme nivå. Noe hun greide veldig bra ut i fra det vi fikk se!

Helt enig.

Hvordan i alle dager skulle hun ellers reagert på en rasjonell måte på det Lene klarte å lire av seg? Lene var jo så voldsomt sinna at det bare hadde blitt enda verre hvis Margrethe begynte å ta igjen!

Skrevet

Jeg hadde garantert smekket henne ned om hun hadde snakket slik til meg! Jeg fikk stor respekt for margrethe at hun klarte å holde seg så rolig. Når en person har mistet kontrollen over seg selv, slik Lene tydligvis hadde, så nytter det ikke å ta personen på alvor, noe Margrethe viste at hun ikke gjorde. Lene ville antagelig brukt alt Margrethe hadde sakt til henne mot henne, så ved å ignorere alt Lene sa, så fikk ikke Lene noen fler argumenter å bruke, og måtte ty til å slenge dritt om hvordan M så ut... Dermed stillte lene seg selv i et enda dårlgere lys, helt selv :skratte:

Skrevet
Jeg hadde garantert smekket henne ned om hun hadde snakket slik til meg! Jeg fikk stor respekt for margrethe at hun klarte å holde seg så rolig. Når en person har mistet kontrollen over seg selv, slik Lene tydligvis hadde, så nytter det ikke å ta personen på alvor, noe Margrethe viste at hun ikke gjorde. Lene ville antagelig brukt alt Margrethe hadde sakt til henne mot henne, så ved å ignorere alt Lene sa, så fikk ikke Lene noen fler argumenter å bruke, og måtte ty til å slenge dritt om hvordan M så ut... Dermed stillte lene seg selv i et enda dårlgere lys, helt selv :skratte:

Så sant, så sant. Vi så jo hvordan Lene slet med å finne mer dritt å kaste, når hun ikke fikk noe respons fra Margrethe. "Åsså...åsså...Har du stygge sko!" :skratte:

Huff, men seriøst, jeg tror jeg hadde mistet besinnelsen fullstendig hadde noen stått sånn og brølt til meg. Jeg hadde nok enten klappet til henne eller begynt å grine.

Skrevet

Jentebråket får uansett konsekvenser denne uken - ifølge tirsdagens Her og Nå som følge av mobbingen blir en av jentene sendt hjem.

hentet fra nettavisen.. Hvem må gå da tro? det må jo bli Lene??

Skrevet
Er det bare meg som synes at det virket som Karita overdramatiserte noe helt fullstendig da hun skulle ta valget? Synes det så ut som hun presset frem tårer for å virke som at det var et vanskelig valg så andre skulle tro at hun er et sympatisk menneske.

For meg virker hun som er person som har null problem med å dolke andre i ryggen for egen vinning. Bare måten hun taklet Margrethe på Pandoras ang at hun ikke svarte Margrethe tidligere.. Pushet på for at de andre skulle mislike henne enda mer. Forferdelig..

Heeelt enig. Den sutringa hennes var patetisk. Man har faktisk en fri vilje. Hun kunen godt beholde Alex dersom hun hadde villet det. Men alt for "fellesskapet" vettu. Syns karita var feig!

Skrevet
Da har jeg sendt ham et spørsmål! Håper det blir besvart da :gjeiper:

Ellers begynner jeg å glede meg til episoden i kveld! :hoppe:

Hva spurte du om da? *nysgjerrig* :lur:

Skrevet
Hva spurte du om da? *nysgjerrig* :lur:

Spurte om han var seriøs da han "tullet" om at Margrethe ikke hadde fin kropp.. :fnise:

Skrevet
Spurte om han var seriøs da han "tullet" om at Margrethe ikke hadde fin kropp.. :fnise:

:fnise: moro å se om han kaster sten i glasshus, eller bare later som :fnise:

Skrevet
Heeelt enig. Den sutringa hennes var patetisk. Man har faktisk en fri vilje. Hun kunen godt beholde Alex dersom hun hadde villet det. Men alt for "fellesskapet" vettu. Syns karita var feig!

Men hun er der for å SPILLE, ikke for å ta hensyn til andres følelser.

Skrevet
Jeg synes hele Margrethe er tragisk, og synes igrunn det var litt festlig å se på seansen med Lene og henne. Selvfølgelig sank Lene altfor dypt, men reaksjonen til Margrethe synes jeg også var veldig merkelig. Hun virker så...rar.

Ja, for egentlig er hun en alien skjønner du.

Kjemperar.

Skrevet
Lene kalte vel Negar for "den mest løsslupne hora som har satt sine bein her" etter at hun pratet med noen av gutta den ene kvelden, så det er ikke bare Margrethe som har fått gjennomgå.

Jeg synes Margrethe har fått vist seg som en veldig koselig og søt jente. Og ikke minst en som er behersket, har sterk psyke og ikke lett lar seg vippe av pinnen. Hun nye jenta, Camilla, sa jo at hun synes hun virket superhyggelig.

Jeg er helt enig. Det handler ikke om Margrethe i det hele tatt.

Det kunne like gjerne vært meg eller deg, vi hadde garantert fått samme behandling dersom vi hadde vært litt sjenerte.

Kan tenke meg hva Lene hadde kalt meg. HAHA.

Skrevet

Bare håper hun Camilla fortsetter å like Margrethe nå som hun har sett at hun er så upopulær blandt Lene og dem..

Det som hadde vært digg nå, hadde vært om Lene røk ut pga dritt oppførsel, og så sto Margrethe, Noor og Camilla sammen mot Nanna og Karita :jepp:

Skrevet

Så bra spørsmål. Håper han svarer på det.

Skrevet
Bare håper hun Camilla fortsetter å like Margrethe nå som hun har sett at hun er så upopulær blandt Lene og dem..

Det som hadde vært digg nå, hadde vært om Lene røk ut pga dritt oppførsel, og så sto Margrethe, Noor og Camilla sammen mot Nanna og Karita :jepp:

Ja, det hadde vært drit fett.

Sendte forresten en melding til Margrethe på FB og har fått svar.

Heier på henne jeg nå, hun virker som et varmt og flott menneske.

Klarer til og med å beholde roen når Lene omstrent spytter henne i trynet og kjefter om helt usakelige ting.

Skrevet
Ja, det hadde vært drit fett.

Sendte forresten en melding til Margrethe på FB og har fått svar.

Heier på henne jeg nå, hun virker som et varmt og flott menneske.

Klarer til og med å beholde roen når Lene omstrent spytter henne i trynet og kjefter om helt usakelige ting.

hva skrev du/hun?

Skrevet
Uff, det er jo "synd" på Lene. Hun er en person som har så mye hat, sinne og sjalusi inne i seg. Hun godtar ikke at andre er penere og klokere enn henne, og at guttene liker andre jenter. Da bobler hennes sjalusi, og hun skriker opp i et voldsomt sinne og kaller de horer.

Det er trist at et "voksent" menneske (utifra alder) ikke har kommet lengre i livet, og ikke forstår at de overalt vil treffe mennesker som er vakrere og klokere enn de.

Jentene som kommer inn dit, og som guttene liker - blir hennes rivaler med èn gang...Det bunner nok i enormt dårlig selvtillitt inderst inne, og hun burde selv ta noen timer hos en psykolog - før hun ødelegger andre mennesker med sin grusomme oppførsel..

Syntes Margrethe taklet spydighhetene veldig bra. Hun var ganske rolig midt oppe i det hele... Voksent.

Helt enig i dette. Det er ikke så vanskelig ås e at det er sjalusi det hele bugner ut i.

Negar ble først godt mottatt pga hennes uheldige operasjoner når det gjelder utseendet, og fordi guttene ga klart uttrykk for at hun overhode ikke var deres type. Når det senere viser seg at hun kommer godt overens med og blir likt av gutttene og til og med blir valgt til drømmedama, endrer jentene (Lene og Nanna) raskt oppfatning og hun er plutselig en ufyselig person med en like ufyselig personlighet.

Når det gjelder Karita blir hun raskt stemplet som harry og guttene gir også her uttrykk for at hun ikke er deres type utseendemessig, noe de sikkert også har gjort klart uttrykk for overfor de andre jentene (kjenner jeg Petter rett). Hun ble derfor ikke oppfattet som en konkurrent og ble raskt ønsket velkommen som en medspiller.

Også Iris blir offer for den samme mekanismen. Når hun etterhvert får god kontakt med Øystein og er svært populær blant guttene, bestemmer Lene seg for at hun er en falsk og forferdelig person som må ut av hotellet øyeblikkelig, noe hun greier å fikse ved hjelp av å spre litt litt falske rykter hos guttene.

Så var det Margrethe da. Hun får umiddelbart god kontakt med guttene og Alexander sier også at han finner henne søt og attraktiv, og jentene bestemmer seg derfor å legge henne for hat øyeblikkelig. Når Mats så kommer inn igjen og også han liker henne, koker det over for Lene, og det gikk som det gikk.

Dette er min teori om hva som gjør at noen blir tatt opp i gjengen mens andre blir fryst ut. Og den stemmer til tider skremmende med hvordan virkeligheten er (bare ikke like synlig). Mangelen på saklig argumentasjon fra Lenes side, understreker bare at hun ikke har noe å ta Margrethe for og at det hele er totalt irrasjonelt. Dette er grunnen til at hun driter seg så tild e grader ut.

Gjest Alabama
Skrevet
Hun holdt seg rolig ja, jeg sa ikke noe på det.. Nesten litt FOR ROLIG, hun svarte jo ikke på noe!! Kunne jo prøvd å forsvare seg, istedenfor å bare stå der og glise tåpelig.. Mistet ærlig talt litt respekten for henne når hun begynte å vræle med denne trollgrimasen.. Går jo an å svare som voksne mennesker!!

Hva skal man svare på sånn dritt som Lene kom med? Jeg hadde blitt helt målløs selv..

Gjest LilliB
Skrevet

Så enig med *melis* Igrunnen ikke mer å tilføye

Nevnte noe lignende før helgen. Dvs mange sider siden!!!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...