Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Det er ikke noe vits å sammenlikne disse tingene.

Hvem er egentlig du som prøver å trykke ned Margrethe her inne? Du kritiserer hennes valg om sex, fremtoning og diverse annet. Lett å kjenne igjen skrivestilen din.

Beklager, ikke meningen å fremstå på denne måten..:/ For all del, jeg kjenner ikke margrete og kan ikke uttale meg helt riktig uansett.. Kan godt være at hun har blitt fremstilt på en lei måte, og at hun er en veldig trivelig jente:) og støtter ikke lene heller, syns hele greia egentlig er veldig leit..:(

Blir bare så engasjert:) beklager igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kan ikke begripe om Margrethe skal "straffes" for å bli mobbet, så jeg tipper nok det er en av "fellesskapets" damer som må forlate hotellet.

Hva er det å forsvare seg imot når noen kommer og rakker ned på deg for hvilke klær du går i, hvordan du sminker deg og for at du ikke smisker deg inn under "fellesskapet" første dagen? Hvorfor skal man gidde å forsvare seg når noen synker så lavt og blir så usakelige i en diskusjon at de kaller deg en pedohore fordi hun var begeistra for en som var 6 år yngre, men i høyeste grad "lovlig"?? (Forresten, om Nanna hadde fått "viljen" sin med Kevin; hadde ikke han da også vært en "pedohore"? Aldersforskjellen der er vel på nivå med Margrethe/Alex?)

Jeg synes det var riktig og utrolig sterkt av henne at hun klarte å stå der og ta imot all dritten uten å angripe Lene tilbake, men heller heve seg over det og flire over hvor utrolig tåpelige folk kan være.

Helt enig :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg synes det er veldig rart at alle forholdt seg så passivt til de angrepene. Det sier litt om klientellet der inne

Skrevet

jammen bra hun Lene studerer psykologi, så kanskje hun lærer å sette seg inn i andre menneskers situasjon senere i livet.... hun kan jo umulig ha studert særlig lenge (med tanke på oppførsel)

utrolig bra gjort av M å holde seg så rolig, det kommer nok godt med om hun skal fortsette å være lærervikar på en barneskole :)

Jeg blåser en lang mars i hvem lærerene til sønnen min har sex med, så lenge det er lov!

Gjest Kråkaa
Skrevet
jeg synes det er veldig rart at alle forholdt seg så passivt til de angrepene. Det sier litt om klientellet der inne

Enten så var de veldig flaue over det hele som skjedde eller så har de blitt handingslammet av å være der inne.. At de rett og slett ikke klarer å se hvordan oppførselen til Lene virkelig er (i det tilfellet vi så igår)

Sevfølgelig ingen unnskyldning men tror det er veldig lett å sitte i sofaen å se på og si at JEG hadde kommet til å gjort ditt og datt og sagt det og det og da skulle Paradise hotel virkelig vært et paradise..

Skrevet

Er det bare meg som synes at det virket som Karita overdramatiserte noe helt fullstendig da hun skulle ta valget? Synes det så ut som hun presset frem tårer for å virke som at det var et vanskelig valg så andre skulle tro at hun er et sympatisk menneske.

For meg virker hun som er person som har null problem med å dolke andre i ryggen for egen vinning. Bare måten hun taklet Margrethe på Pandoras ang at hun ikke svarte Margrethe tidligere.. Pushet på for at de andre skulle mislike henne enda mer. Forferdelig..

Angående hele Lenesituasjonen må jeg si at jeg likte henne til å begynne med, liker henne egentlig fortsatt. Men hun tok absolutt helt av.. Jeg er likevel overbevist om at det er mye tv3 har klippet bort. Tror ikke at problemet med Margrethe var at hun ikke prøvde å bli kjent med jentene, hun har nok oppført seg litt provoserende for de andre jentene tror jeg. Men, "fellesskapet" glemmer at det er en konkurranse og et spill, ikke et bli kjent sted.

Gjest Kråkaa
Skrevet (endret)
jammen bra hun Lene studerer psykologi, så kanskje hun lærer å sette seg inn i andre menneskers situasjon senere i livet.... hun kan jo umulig ha studert særlig lenge (med tanke på oppførsel)

Pff..Det finnes da politifolk som brenner selv også..Yrket/utdanningen sier ingenting om hvordan en person er.

Edit; Skriveleif

Endret av Kråkaa
Gjest Gjest_hm_*
Skrevet

Hva feiler enkelte folk som er der inne? Som f.eks. hun der Lene? Hvor voksen er man som person dersom man skjeller ut en annen person og klager på klesstilen? Herregud. Dette er barnslige greier. Hvor finner man slike mennesker?

Og denne Lene, hun studerer psykologi. Håper ikke hun har planer om å bli psykolog, for en person med et slikt menneskesyn som hun har passer definitivt ikke til å bli psykolog.

Gjest Paradise*addict
Skrevet

Gleder meg egentlig til hva Triana har å si jeg. Gleder meg sykt til kveldens episode.

Enig med missluna, hun virker som om hun har bra innsikt=)

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Synd Pandoras er på onsdag. Siden Triana kommer inn da, så antar jeg hetsen av Margrete ikke avtar i dag.

Og ei jente må ut uka her, og skulle ikke forundre meg om Lene blir sendt ut av Tv3. Eventuelt noen andre fra 'fellesskapet'...

Er så evig lei gnålet til Nanna om 'vi som har vært her lengst'. Du ble sendt ut for svarte, og kom tilabek grunnet flaks!

Skrevet
Gleder meg egentlig til hva Triana har å si jeg. Gleder meg sykt til kveldens episode.

Enig med missluna, hun virker som om hun har bra innsikt=)

tnåh :) takker :)

Gjest *smak*
Skrevet

Tror Mats har fått et annet syn på Lene etter utblåsningen. Ingen vil vel være sammen med ei så sjalu jente som Lene (mildt sagt). Mats sa jo til og med at han likte Magrethe, mulig at det var det som utløste utblåsningen til Lene?

Ellers ble jeg overrasket over Karita, dama har jo følelser! Før virket hun kald og utilnærmelig..

Skrevet
karita har følelser ja... følelser for seg selv

Enig! Hun sa jo til Alex at hun heller ville tatt plassen hans når han gikk ut. Hvorfor i alle dager beholdt hun ikke ham da? Hadde hun virkelig ment dette hadde hun jo gitt en lang marsj i om hun fikk ''felleskapet'' mot seg, hun vil jo heller ryke ut enn å sende ut Alex da jo. :klaske:

Skrevet

..også sa karita til alex at hun ikke var der for å spille, men for å ha det gøy.... etterpå griner hun fordi hun må spille "det forpulte" spillet.... huff så synd det er på henne ...NOT!

Gjest Wacmoc
Skrevet
Hvorfor skriver dere M???

Hva er bokstaven M, er det en forkortelse for noen mennesker?

Det er mye enklere enn å skrive Margrethe da :) Heter det selv, blir ofte skrivd som M av pappa og søsken i sms og mail. Så lenge det henger med resten av setningen da :)

Skrevet

Jeg synes Nanna er like ille som Lene. Mens Lene lar seg "rive med" og sier de stygge tingene rett ut, sitter Nanna bare og koser seg mens hun følger med på opptrinnet. I går satt hun og så på Margrethe hele tiden mens Lene blåste ut drittsnakket sitt. Det er minst like ondskapsfullt.

Grunnen til at Nanna holdt kjeft i krangelen i går, var jo at Kevin sa rett ut at hun var feig. Utrolig morsomt at Kevin gjorde det! :fnise:

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg synes hele Margrethe er tragisk, og synes igrunn det var litt festlig å se på seansen med Lene og henne. Selvfølgelig sank Lene altfor dypt, men reaksjonen til Margrethe synes jeg også var veldig merkelig. Hun virker så...rar.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...